娛樂滿紛 26FUN's Archiver

勇勇 發表於 2007-6-12 09:11 PM

[quote]Originally posted by [i]h.t.f[/i] at 2007-6-12 21:07:
1gw*[6}E"j
*V(J7v ow^8V6W hY 我唔記得左個名,你等我問下個fd先,我pm話返比你知ar [/quote]
Re9mYg+b['t 好啊:):):):):):)
z.N!v`&k&A 唔該晒你啊:):):):):):)#L LM'|+gp:h
我等你啊:):):):):):):):)

h.t.f 發表於 2007-6-12 09:15 PM

個名叫舒適佬

發表於 2007-6-12 10:03 PM

[quote]Originally posted by [i]h.t.f[/i] at 2007-6-12 09:10 PM:
z'WxFht;|z/q2v!qr ?7P+o}$a`
有講名,據我所知係有人賣d電話號碼比呢d公司,應該係家邊既朋友所為|Nz`Vks+I(q
好似一個都有成$5既收獲,大批賣都幾和味ga [/quote]&v1fq@c cX-hU

;h8`%E/K*b"x og J C(W/D^
*0*
wg,v ]L6C^ 5蚊個"
? Fs7a%i'pr Qj9_ 睇睇電話簿都成2舊水:dev::dev:

h.t.f 發表於 2007-6-12 10:20 PM

公司電話唔收呢,只收私人手提電話,同埋要連埋姓名
0w@y7\q9z,vdLz 惟一最容易都係向朋友同親人埋手ij8o\.b.g
講真,出賣朋友親人既呢d錢,搵唔搵都擺la

tomasson 發表於 2007-9-9 02:32 PM

唔會中招既~~xdd

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.