娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-6-13 09:14 PM

[鞋] VANS好著D定係CONS好著D??

我未著過哩D鞋,想試下

halo678 發表於 2007-6-13 10:31 PM

vans啦
c7Jq+vOh converse得Jack系好著d

sky308 發表於 2007-6-14 01:31 AM

[quote]Originally posted by [i]halo678[/i] at 2007-6-13 10:31 PM:(? w M.R{
vans啦Q4?{ h)Q8e$p cw
converse得Jack系好著d [/quote]T-IifX2@[ J'd o
!^)j&cn)HZRD
同意)|;a7paT{&xR
加上cons依傢周街都有人著 d款一係單調 一係浮誇得制
eHr5?2nQ 相比之下我鍾意vans多d

FRANCISE 發表於 2007-6-14 11:49 AM

JP..................:secret:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.