[鞋] VANS好著D定係CONS好著D??
我未著過哩D鞋,想試下 vans啦converse得Jack系好著d [quote]Originally posted by [i]halo678[/i] at 2007-6-13 10:31 PM:(? w M.R{
vans啦Q4?{h)Q8e$p cw
converse得Jack系好著d [/quote]T-IifX2@[ J'd o
!^)j&cn)HZRD
同意)|;a7paT {&xR
加上cons依傢周街都有人著 d款一係單調 一係浮誇得制
相比之下我鍾意vans多d JP..................:secret:
頁:
[1]