娛樂滿紛 26FUN's Archiver

fabric 發表於 2007-6-14 02:33 PM

我的女兒

我的女兒得意嗎?

自由神 發表於 2007-6-14 02:34 PM

[quote]Originally posted by [i]fabric[/i] at 2007-6-14 02:33 PM:
V*p @Nt8z"nK{W 我的女兒得意嗎? [/quote]
T!|'b m@%^:x'r 好得意呀!:lol:f)} f-k8b ^5b
食手指呢!:D

head 發表於 2007-6-14 02:37 PM

依個bb係你個女:eek:  
$B:S]iV~H bo N 7]0\O/u)eZlG
咁你個大陸工廠女同事生左未  定係依個bb係佢生:eek:  
L yr3| v3zR.O O%T %AS.zRy
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=152019&fpage=2[/url]

abcde1918 發表於 2007-6-14 02:38 PM

幾得意喎,我諗個個BB都差唔樣:D

specificness 發表於 2007-6-14 02:59 PM

真係好得意呀!!!!有無多啲?我覺得直頭可以開一個區黎貼bb相!:good::good::D

fabric 發表於 2007-6-14 03:06 PM

新加幾張給大家.. 其實我都想她是我的女兒, 呵呵.....

head 發表於 2007-6-14 03:10 PM

[quote]Originally posted by [i]fabric[/i] at 2007-6-14 15:06:$a5Kh]!dH
新加幾張給大家.. 其實我都想她是我的女兒, 呵呵..... [/quote]
NcfNbX!GD 7`h(s t)lq
玩野:gun::dev::fight:  你想生女呀:o

abcde1918 發表於 2007-6-14 03:17 PM

生仔好過生女喎:dev:

打狗棒 發表於 2007-6-14 04:50 PM

好得意, 恭喜你有個咁得意嘅女!!!:clap::clap::good:6M#f^}Y!`7b
我都貼幾張我個女嘅相.......:P
R U5Q3i z,EC!a ?wP1|'G UCR[G2a9]_ x)u [N
[[i] Last edited by 打狗棒 on 2007-6-14 at 04:55 PM [/i]]

自由神 發表於 2007-6-14 05:07 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-6-14 04:50 PM:%b Ia.as$hC
好得意, 恭喜你有個咁得意嘅女!!!:clap::clap::good:f\E(d,n I~
我都貼幾張我個女嘅相.......:P
I4S4[%A~0_&~!?Q,^Vd k8nn
)MU2_ E;[QW [[i] Last edited by 打狗棒 on 2007-6-14 at 04:55 PM [/i]] [/quote]2YFr8z-N+c/P
狗哥個女都好可愛呀!:agree:

打狗棒 發表於 2007-6-14 05:13 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-6-14 17:07:
*l*J5c S&?Q3eb
6r1WgU#R8o"b 狗哥個女都好可愛呀!:agree: [/quote]xRDH}kBK|TG `
多謝.......:D:D:D

自由神 發表於 2007-6-14 05:16 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-6-14 05:13 PM:"]:sX!f$oKn)Y
q#I$DU%ep"DV(`
多謝.......:D:D:D [/quote]
%FNk.J1Kh0@"C 今年幾歲?
'K b4]a#l.x'w 搵左學校未?

打狗棒 發表於 2007-6-14 05:38 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-6-14 17:16:
z%HX HQw#X L +Y6WkUo
今年幾歲?
2kQ+Ck#Jp o 搵左學校未? [/quote]
9wNE ve3J_*@X} 歲半,未入學......:) 

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-14 06:12 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-6-14 04:50 PM:k _#Y]o?
好得意, 恭喜你有個咁得意嘅女!!!:clap::clap::good:
#N7WV }j;fv,O;U 我都貼幾張我個女嘅相.......:PmuE Bi P
5Y7f:j5G-U8i~8B
[[i] Last edited by 打狗棒 on 2007-6-14 at 04:55 PM [/i]] [/quote]
c`'I.B.K6c5`
$oS1e8_jE9]V 無補充。JViH$Z.qX7a
好靚女﹗ 講完。
1z$YXNo y4S:Q 超真心。MI:`W;?
;)

playbr2 發表於 2007-6-14 09:58 PM

[quote]Originally posted by [i]@娛樂滿紛[/i] at 2007-6-14 06:12 PM:
1x"R2Y-G.b W_:Y
b-B/g6lP Z0M
*O`%{$A!U)m#P$N } 無補充。
k}1{$vcU:Y 好靚女﹗ 講完。
c;S,k b:I,cdK [color=Red]超真心。[/color]
T;idy8Z ;) [/quote]
Y#|Fvx
.vj?5^8~z H :D:D:D:D:D:D:D

我愛章小慧 發表於 2007-6-14 09:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

極樂 發表於 2007-6-14 10:47 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-6-14 02:37 PM:rjIj{
依個bb係你個女:eek:  
J1] tDiJe0Y8{ v^ y]t(C([+Umm
咁你個大陸工廠女同事生左未  定係依個bb係佢生:eek:  
Nm7z0X+a5sFpu n*d ?_1m/UrP`
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=152019&fpage=2[/url] [/quote]]#Kn3\oWEG

QE:m_g#p h 佢呢篇野係07年6月9日先post.......
Q.]g+Q sK 邊有咁快生得出丫!?
2Kl;~'R8\\(w D.u4a P?:M
不過講返個bb.......
,q;z mq`r%R2^ 真係超得意!!!
+a2n9FKK3R :love:

零界點 發表於 2007-6-15 02:21 PM

哇~~這小BB好可愛呀..差點已為係你的女兒呢...呵呵^P}]2~ T)A9Qu
小孩都是小的時候比較可愛長大就不可愛拉!!

GTOGTO 發表於 2007-6-15 02:22 PM

專登去影bb相?

米多人不怪 發表於 2007-6-15 04:16 PM

好得意呀!:love:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.