娛樂滿紛 26FUN's Archiver

fabric 發表於 2007-6-14 02:33 PM

我的女兒

我的女兒得意嗎?

自由神 發表於 2007-6-14 02:34 PM

[quote]Originally posted by [i]fabric[/i] at 2007-6-14 02:33 PM:0s3W;|9uI/p:Yf7sA"H
我的女兒得意嗎? [/quote]J*F7|)J#k
好得意呀!:lol:1d7PC^ ad.?+X
食手指呢!:D

head 發表於 2007-6-14 02:37 PM

依個bb係你個女:eek:  
ez)f9fR6X"ZP5b
YN,nr4Vg 咁你個大陸工廠女同事生左未  定係依個bb係佢生:eek:  '|r)~+m.`/UF s
] v6\&JfKM+m$R
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=152019&fpage=2[/url]

abcde1918 發表於 2007-6-14 02:38 PM

幾得意喎,我諗個個BB都差唔樣:D

specificness 發表於 2007-6-14 02:59 PM

真係好得意呀!!!!有無多啲?我覺得直頭可以開一個區黎貼bb相!:good::good::D

fabric 發表於 2007-6-14 03:06 PM

新加幾張給大家.. 其實我都想她是我的女兒, 呵呵.....

head 發表於 2007-6-14 03:10 PM

[quote]Originally posted by [i]fabric[/i] at 2007-6-14 15:06:
g}&XE"Oz 新加幾張給大家.. 其實我都想她是我的女兒, 呵呵..... [/quote] JpE,K c&J6Zn

|+~a.bh(w#G.R ]{3B 玩野:gun::dev::fight:  你想生女呀:o

abcde1918 發表於 2007-6-14 03:17 PM

生仔好過生女喎:dev:

打狗棒 發表於 2007-6-14 04:50 PM

好得意, 恭喜你有個咁得意嘅女!!!:clap::clap::good:
4B,|*Vg@ j!`#x5l 我都貼幾張我個女嘅相.......:P
v4z [\:nyK^5] (Tt"cI~u;I0n;O
[[i] Last edited by 打狗棒 on 2007-6-14 at 04:55 PM [/i]]

自由神 發表於 2007-6-14 05:07 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-6-14 04:50 PM:yL `0H J%K+f1e{$x[
好得意, 恭喜你有個咁得意嘅女!!!:clap::clap::good:.X2L S}L'V
我都貼幾張我個女嘅相.......:P
R,b;\"I5b2| W+j ^;P6C|#w
[[i] Last edited by 打狗棒 on 2007-6-14 at 04:55 PM [/i]] [/quote]1BF6YzN
狗哥個女都好可愛呀!:agree:

打狗棒 發表於 2007-6-14 05:13 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-6-14 17:07:
TxtLF:x;M0Ay \3M*o vPP.t aB3|G%L
狗哥個女都好可愛呀!:agree: [/quote]
8mk(uL"Qg7B*H 多謝.......:D:D:D

自由神 發表於 2007-6-14 05:16 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-6-14 05:13 PM:8a7Yee2tUA?

0sIi%y2PS&GV 多謝.......:D:D:D [/quote]
&lJXAZ:JM @4d"_ 今年幾歲?ga:N4Bp ih)C
搵左學校未?

打狗棒 發表於 2007-6-14 05:38 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-6-14 17:16:AS5L a0C8h/V
U `._){.R9NFXz
今年幾歲?9zJM.y.f;A"TV
搵左學校未? [/quote]
0U-}4K} d^&R(I 歲半,未入學......:) 

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-14 06:12 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-6-14 04:50 PM:1J)DM!Rf2vhj;`d.W
好得意, 恭喜你有個咁得意嘅女!!!:clap::clap::good:
3li"bdn^9L 我都貼幾張我個女嘅相.......:P'fPql0w9I5]_#CR0UQ

!Ry&U@,RL B [[i] Last edited by 打狗棒 on 2007-6-14 at 04:55 PM [/i]] [/quote]
'Idm:` ? D1MV4W /p \o u1Tu G
無補充。N$| SdBD
好靚女﹗ 講完。C}#m(v.oM\ov
超真心。#};h6QgX9CP
;)

playbr2 發表於 2007-6-14 09:58 PM

[quote]Originally posted by [i]@娛樂滿紛[/i] at 2007-6-14 06:12 PM:
1R:g8I2{NR8u:}4w q1T+B%aT;T
1m A&UpK(zV
無補充。
R Hyt~)M*S 好靚女﹗ 講完。
:h q3Y,KD'gd [color=Red]超真心。[/color] qp4_5@"m]v
;) [/quote]
(`'XhP OK!g "i:m'q w#l`)w B
:D:D:D:D:D:D:D

我愛章小慧 發表於 2007-6-14 09:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

極樂 發表於 2007-6-14 10:47 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-6-14 02:37 PM:^^-F'sQk j
依個bb係你個女:eek:  
.K }|6] ~ J
mH9e*[7n,`j 咁你個大陸工廠女同事生左未  定係依個bb係佢生:eek:  
8R-]A"Nq Q,aRqy oP Y G,^t!E f ^P$V'lv+Z
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=152019&fpage=2[/url] [/quote]
Eop:Nn Il
pk(Pe a2G~/g 佢呢篇野係07年6月9日先post.......ILr.OHkI"T:f l
邊有咁快生得出丫!?3eS#O9{,S#yM#N2}7L
1w3J-^QJR6s
不過講返個bb.......o,[1R3dF zR.n]"y%i
真係超得意!!!uu z!P+B-g8EOg
:love:

零界點 發表於 2007-6-15 02:21 PM

哇~~這小BB好可愛呀..差點已為係你的女兒呢...呵呵
N8C(iB Jhr3gZs V 小孩都是小的時候比較可愛長大就不可愛拉!!

GTOGTO 發表於 2007-6-15 02:22 PM

專登去影bb相?

米多人不怪 發表於 2007-6-15 04:16 PM

好得意呀!:love:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.