有無可能令到一個男同性戀者...
變返一個正常人?...純粹問下....
希望唔好有人攪事 變返一個正常人!?...!?,q:amZ.DB0z
L,w%Ac'V
性取向 不一樣 就是 不正常 ? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-6-16 04:47:
H}`#kx8b3[ p)l yl
請問你是否你口中所謂的"正常人"呢?
如果答案是"是",請問你能否變同性戀呢??[email protected]jv e4}
如果答案是"不能",就請不要強加自己的意願在別人一樣.
[/quote]
:good::good: [quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-6-16 04:47 AM:V(x&`#gJ
請問你是否你口中所謂的"正常人"呢?? |^h*o8V
如果答案是"是",請問你能否變同性戀呢??
如果答案是"不能",就請不要強加自己的意願在別人一樣.
如果你自己是同性戀,請不要懼怕別人的眼光,
做回你自己便足夠!!
哪管得世人的無知?
[/quote]
5Klq T/I{%MA
;););):love: 你係唔係明光社的人?bvdrK.[H'{!s
純粹問下....
如果係的話, 我會攪事 [quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-6-16 11:51 AM:%x t"nw5s6Io
你係唔係[color=Red]明光社[/color]的人?
YB&hAe$@{
純粹問下....N"Bj7mf
如果係的話, 我會攪事 [/quote]:@E T9}C;QH
2J'MV$}5V;G Ij4u:e$gf6F