娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Prined1209 發表於 2007-6-16 02:36 AM

有無可能令到一個男同性戀者...

變返一個正常人?...
q6wuhH"AJ/vUZ
;Fq0V8Ce2W 純粹問下....
'j&yT6^U8i:Kv?g%p/u 希望唔好有人攪事

vv1668vv 發表於 2007-6-16 02:55 AM

變返一個正常人!?...!?,q:amZ.DB0z

m}lL c$iih L,w%Ac'V
性取向 不一樣 就是 不正常 ?

QuiGonJinn 發表於 2007-6-16 04:47 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kakeidevil 發表於 2007-6-16 10:21 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-6-16 04:47:
m9Xh$|-e`(`]y H}`#kx8b3[ p)l yl
請問你是否你口中所謂的"正常人"呢?
!VQm-M\z ?F 如果答案是"是",請問你能否變同性戀呢??[email protected] jv e4}
如果答案是"不能",就請不要強加自己的意願在別人一樣.
2e*J GAG-f
*@5PJK;U6|#m [/quote]
P-O[2haV
1hcR6Xjd7|
f@8l)s*i*`^}6_ :good::good:

playbr2 發表於 2007-6-16 11:23 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-6-16 04:47 AM:V(x&`#gJ
請問你是否你口中所謂的"正常人"呢?? |^h*o8V
如果答案是"是",請問你能否變同性戀呢??
qU D4`+Z-aH E 如果答案是"不能",就請不要強加自己的意願在別人一樣.
VXJ,o }u#U)t1mY b;w
)C O$P0SHy9v^ 如果你自己是同性戀,請不要懼怕別人的眼光,
KN!BA9DS2TE!Rk:q 做回你自己便足夠!!
C']!P{ ow!Z AN 哪管得世人的無知?
[YyetH&UQ n(_hKw [/quote]
t+@"?s+L3R)QB 5Klq T/I{%MA
;););):love:

12d3 發表於 2007-6-16 11:51 AM

你係唔係明光社的人?bvdrK.[H'{!s

0FXH(E3J2y 純粹問下....
-U5kea-l 如果係的話, 我會攪事

playbr2 發表於 2007-6-16 11:53 AM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-6-16 11:51 AM:%xt"nw5s6Io
你係唔係[color=Red]明光社[/color]的人?
-t q%U5Woytc YB&h Ae$@{
純粹問下....N"Bj7mf
如果係的話, 我會攪事 [/quote]:@E T9}C;QH
2J'MV$}5V;GIj4u:e$gf6F

ZH!H2G#M :confused::confused::confused:

ronald001120 發表於 2007-6-16 12:35 PM

我覺得
)y~ ?.[} qC?"v 首先了解下佢點解係一個同性戀既人
5fK!Ew@~0]e`7H 天生?人為因素?
ruH/W0N|)k^ 了解左之後i%F|3b8M D0|]-Z
如果係天生就係甘
.X1kni&XiT n)M)W 甘都無計kvu k/uJ-cm
如果係後天
O0W]u2g7gl#k 嘗試下令到佢接受異性
)z _%|Qh Z!z 可能佢會覺得自己之前係唔岩佢既O;E%b'}8z,L'U~
變番直都未定

kakeidevil 發表於 2007-6-16 01:20 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-6-16 11:53:
-WRa m3py
Do2Frm R6Z&T^ j6p'L

!S*C!lZ&iZo(Y :confused::confused::confused: [/quote]
pb2@4ZK*\ LH q7E1L#q+T

^Y.` P5?v 睇下呢個你就知
zQ}%W gx,N [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=151368&fpage=2[/url] Q];f$D~guY(f+[
T|0jA&nd4V
或者呢個Q!U%nf9N0u3vgh
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=150103&fpage=2[/url]
,EZ Um,@ E~1NHT9D .gb8?M;d \v0Z%c
;););)

QuiGonJinn 發表於 2007-6-16 01:29 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

GTOGTO 發表於 2007-6-16 02:00 PM

後天有機會
P4U+GB2Rpv 先天都有機會

vv1668vv 發表於 2007-6-16 07:05 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-6-16 13:29:
-}ObH/v"N Q+a*A*G1j4jH7w/TC-LM
一群藉弄權以歛財的福佳 [/quote]ajJ0D&J ~F["k
-hk F-l!r+?
:good::agree::agree:

我愛章小慧 發表於 2007-6-16 10:22 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.