娛樂滿紛 26FUN's Archiver

andrewwongwt 發表於 2007-6-16 01:41 PM

邊度電負離子直髮最好 ?

邊度電負離子直髮最好 ?
7].NI8sm0L
O4X"["duWX'[Y
SO1AP3qZ 我係男的;M$kV9a/m.C H
天生頭髮有些曲
WGFU.H 尤其是髮尾 一曲就好核突
x})o:jVw9{ 8R)ri/Hh(Q T6j
請問有冇邊度電負離子直髮最好 ????
1n4@(GMv4X salon esprit 成千紋大貴啦}(V`Us]xa1Z#x

_&k2G j1YW(\6QTI 錢 within $700 la~
$Ujd1R5db3u
;xhC0L }f3X4X+K6q 我好驚亂試電到個頭唔靚6^} vGr)e.y

2SV?,ba,Pb\[ Q 'L3g i0Jl1_)t z1BLw+f9g
係咪電到個頭太"搭" 會 gel 唔起的??
l4B3|?6b O j\m.B/OS
THZ~~~

chong2002 發表於 2007-6-16 01:49 PM

你有d 曲不如索性電曲電鬆佢啦ES^(}([
橫掂依家男仔興電曲q*NJ[:u d
我依家都留緊長呀...
@N uH2sI 其實街有好多樓上salon 都係500 蚊到..曲頭髮

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.