娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2007-6-16 11:51 PM

大家如何應付保險佬或婆,打電話來叫你review.....

佢次次打電話來,我就講:[color=Red]唔想打攪妳[/color],推佢....:D:Dv @ _8^,y c

!L&d7e3h"?lzR 保險事宜,上網見哂,唔駛見....:D:D

kuru 發表於 2007-6-17 11:14 AM

唔好話唔識,就算識既保險經紀,都搵錢居多,個個攞份圖表,話幾多年之後就有咁多咁多錢,
doh#[$g(d"H 專SELL你最長年期果D計劃,仲要起碼三十年果隻,手續費又多,但一定唔會同你講,B4W}+{eV
假設你每月供三千蚊個經紀可獲客人首年的54%約2萬佣金, 如你供得足三十年3j#KK&_ N
佢公司同經紀便可抽取這名客戶合共約80萬費用, 所以你唔想佢打比你, 唔駛唔好
#h]$X8iW&k.K uMTl 意思, 堅決推佢兼話咪再煩, 佢地SELL你一樣唔會同你客氣去落力SELL~

Triangel 發表於 2007-6-17 01:35 PM

[quote]Originally posted by [i]kuru[/i] at 2007-6-17 11:14 AM:8Rl+IO5s"r p _#s
唔好話唔識,就算識既保險經紀,都搵錢... [/quote]:xx){gaO
(Q5cp(x7S'Y
睇左N次都唔知你Up 乜

新經濟學巨人 發表於 2007-6-17 02:17 PM

[quote]Originally posted by [i]kuru[/i] at 2007-6-17 11:14 AM:
,X [fGq)` Y(q:I 唔好話唔識,就算識既保險經紀,都搵錢... [/quote]wIIV2{PHx
)y$D iPe/N.n W
保險是保險F `"g+VO/iac?
投資是投資
"T'|X6c'L,C!R n"h!k eb
"ue_'Hf%` { 要嚴格分開,保險是保守的.,ff Z\#uN}&ZI

9?W9j!YC0U4j 若財力不大,又唔想有咁大committment,用那些月費式,&g MZz3Z
買完就算,冇savings,亦可以.....
e,VfO4}? :^y K E]w
買保險,現在可以同銀行買,easy, fast,唔駛成日煩 qUndn(~C0bA
Jgt(Q1} i.^9\
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2007-6-17 at 02:20 PM [/i]]

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-17 04:22 PM

可能我系古老石山,
:]'ci3l/C(y 我覺得生死有命, [size=6][color=Red]最憎保險. [/color][/size]

Tokyo2040 發表於 2007-6-17 05:53 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2007-6-17 14:17:
s%U7Pr H2j#K [Q.hD{E9~)w0B
pc7z*P+T;O!Y
保險是保險
tzFed N0kd4{A!f 投資是投資H)},F@1Vw Ks n8u?
[/quote]
3D a4rE-q)p5v*k _ I0k#dNe0?;Yq$e"b
完全同意.  我以前買落幾份有儲蓄成分嘅保險, 但係個保額唔算太大, 未足夠. 後來買多咗份足夠保額嘅純人壽保險, 20年保費不變. 從此唔洗再理保險, 剩係專心投資.

atimsi 發表於 2007-6-17 07:07 PM

我覺得保險係投資的第一步!!!!
n{Q{9d#i G Y Pg*X 首先投資的目的就係自己個“本”五損失的情況下,等錢穩錢!
R9|i`G.qp7J.A@ s 好多人都話保險無需要,以“生死有命”拒絕!!但係有無考慮過養育自己多年的父母?有無念過承諾照顧對方一生一世的諾言?有無考慮過老婆/老公要一個人擔起供樓,供細露讀書果种痛苦?有無念過一場大病或者一次意外就可以讓你投資收益全部沒收?
7v-A.zwX 當然保險五係萬能,距可以大大降低你的損失或者你家庭的損失!
A]|5CD8d Ic6_*{CR 連保險意思都無,點會投資成功伽??巴菲特最經典的投資秘訣:第一條保住本金!第二條保住本金!!第三條記住前面兩條!!!-T c s#E-C7a
細心聆聽保險經紀的講話,就好似行超市甘,拿起件貨品体下五買無坏伽!!!_F`:l%O4Asy
講句題外話阿,好多人以爲香港97打低大鰐,事實上大鰐係恆生指數期貨果度滿載而歸!!

新經濟學巨人 發表於 2007-6-17 09:08 PM

[quote]Originally posted by [i]atimsi[/i] at 2007-6-17 07:07 PM:
/e1i%^/I k{'o}J 我覺得保險係投資的第一步!!!!H$lW:^]Ys9H
... [/quote](aT%`XT

-u4|#zmX1H [u][b]保險 絕非 投資[/b][/u]4N#CW f B%pA&U
注意:保險涉及龐大的行政開支及經紀佬/代理的雜費,
&RN'pQy)r#u9D d 保險,是以免發生自己想不到,或不想發生的事,希望有一個保障,X0{ Y4f;` q
故此,足夠已可以!D%Dm*v ZTB z

_:es;jR9V;d4k)G0m 保險經紀佬/代理佬,約你同你review,我唔同意,
"w ~Ov TV J 要review,一定要完全100%明白你的:
G ^yOh:mO+C 1)要求
gD j![GvR 2)計劃
fOUC? C _ 3)展望.~ Wu*T7Hj

,F6n z0o `{0Y7hVF,bc [color=Red]一年見一次都冇,我好doubt,有幾多個人,會將自己剖白俾經紀/代理佬知[/color],
!C K$R)fd 你老婆/女朋友/老媽,都未必知你攪乜鬼!:D
,?8r8j @b G6YcX'UfI
投資,要依靠自己.Q9^fS?#|
S-B:Q Rd u A,T0O
買完保險,又買投資相連基金,當然,保險佬一定日日想同你reviewing..... h6}j2zjoli[gYh

[Z"Qb;hxl t 小弟1991年,買第一份保險,有savings性質,每5年派一次錢(3000美金),我計過,up to the present,未break even,還講,賺錢:noway:....hk@2_Tmh[

\"[o]1AA.F0}+N 現在,保險公司都設立website,讓客戶自己去睇自己info,以防止有middleman穿窿,自己已可以掌握到一切,又駛乜要每年同你interview,硬食你的絕世好plan.
7x bLW_*\ s0}x K iU+x Ewi._
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2007-6-17 at 09:16 PM [/i]]

Tokyo2040 發表於 2007-6-17 09:42 PM

保險經紀賣保險果陣都會做一份表比你睇, 話你知若干年後份保單嘅現金價值是有多少. 但果個現金價值唔係保證嘅, 所以咪坐定粒6, 以為乜都唔洗做, 老咗就有果筆錢. 所以每年收到份保單嘅statement都應該同當初保險經紀做比你份表對吓, 睇吓個現金價值係唔係on track. 但係我始終認為保險同投資應該分開. 獨立投資幾時都可以知道個表現係點, 回報唔理想嘅話可以轉換投資項目, 彈性好多. 涉及投資成份嘅保險就唔同, 因為比保險部份縛死, 就算投資回報唔係咁理想, 通常都冇乜嘢可以做.

魔術師 發表於 2007-6-18 12:18 AM

[quote]Originally posted by [i]atimsi[/i] at 2007-6-17 07:07 PM:,] I*b|1s'^
我覺得保險係投資的第一步!!!!adI+Y!_
... [/quote]7\8fEE4VA|P~i
保險是保險
ry/i W Nk}4ji f 投資買的多數是基金
+b a2l6twk"d 兩回事
T cPnf0Ic$nM 保險是保障自己/家人 不是投資

GTOGTO 發表於 2007-6-18 04:00 PM

我會話無興趣
[ F`/kp6f|C6]B 通常唔駛講第四次無趣就已經可以收線Xjn3q8xr!CN
過程唔超過兩分鐘
_QB2}gAu%{!Q\ 哈哈哈
k%y3m{'~ {j"j 我又唔係同佢做人世;k5[3~w ~7s#r
推佢咪推佢,又唔駛唔好意思,熟的仲好!簡單直接

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.