大家如何應付保險佬或婆,打電話來叫你review.....
佢次次打電話來,我就講:[color=Red]唔想打攪妳[/color],推佢....:D:Dv @ _8^,y c保險事宜,上網見哂,唔駛見....:D:D 唔好話唔識,就算識既保險經紀,都搵錢居多,個個攞份圖表,話幾多年之後就有咁多咁多錢,
專SELL你最長年期果D計劃,仲要起碼三十年果隻,手續費又多,但一定唔會同你講,B4W}+{eV
假設你每月供三千蚊個經紀可獲客人首年的54%約2萬佣金, 如你供得足三十年3j#KK&_ N
佢公司同經紀便可抽取這名客戶合共約80萬費用, 所以你唔想佢打比你, 唔駛唔好
意思, 堅決推佢兼話咪再煩, 佢地SELL你一樣唔會同你客氣去落力SELL~ [quote]Originally posted by [i]kuru[/i] at 2007-6-17 11:14 AM:8Rl+IO5s"rp _#s
唔好話唔識,就算識既保險經紀,都搵錢... [/quote]:xx){g aO
(Q5cp(x7S'Y
睇左N次都唔知你Up 乜 [quote]Originally posted by [i]kuru[/i] at 2007-6-17 11:14 AM:
唔好話唔識,就算識既保險經紀,都搵錢... [/quote]wIIV2{PHx
)y$D i Pe/N.n W
保險是保險F `"g+VO/iac?
投資是投資
要嚴格分開,保險是保守的.,ff Z\#uN}&ZI
若財力不大,又唔想有咁大committment,用那些月費式,&g MZz3Z
買完就算,冇savings,亦可以.....
:^ y KE]w
買保險,現在可以同銀行買,easy, fast,唔駛成日煩 qUndn(~C0bA
Jgt(Q1} i.^9\
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2007-6-17 at 02:20 PM [/i]] 可能我系古老石山,
我覺得生死有命, [size=6][color=Red]最憎保險. [/color][/size] [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2007-6-17 14:17:
[Q.hD{E9~)w0B
pc7z*P+T;O!Y
保險是保險
投資是投資H)},F@1Vw Ks n8u?
[/quote]
_I0k#dNe0?;Yq$e"b
完全同意. 我以前買落幾份有儲蓄成分嘅保險, 但係個保額唔算太大, 未足夠. 後來買多咗份足夠保額嘅純人壽保險, 20年保費不變. 從此唔洗再理保險, 剩係專心投資. 我覺得保險係投資的第一步!!!!
首先投資的目的就係自己個“本”五損失的情況下,等錢穩錢!
好多人都話保險無需要,以“生死有命”拒絕!!但係有無考慮過養育自己多年的父母?有無念過承諾照顧對方一生一世的諾言?有無考慮過老婆/老公要一個人擔起供樓,供細露讀書果种痛苦?有無念過一場大病或者一次意外就可以讓你投資收益全部沒收?
當然保險五係萬能,距可以大大降低你的損失或者你家庭的損失!
連保險意思都無,點會投資成功伽??巴菲特最經典的投資秘訣:第一條保住本金!第二條保住本金!!第三條記住前面兩條!!!-T c s#E-C7a
細心聆聽保險經紀的講話,就好似行超市甘,拿起件貨品体下五買無坏伽!!!_F`:l%O4Asy
講句題外話阿,好多人以爲香港97打低大鰐,事實上大鰐係恆生指數期貨果度滿載而歸!! [quote]Originally posted by [i]atimsi[/i] at 2007-6-17 07:07 PM:
我覺得保險係投資的第一步!!!!H$l W:^]Ys9H
... [/quote](aT%` XT
[u][b]保險 絕非 投資[/b][/u]4N#CW f B%pA&U
注意:保險涉及龐大的行政開支及經紀佬/代理的雜費,
保險,是以免發生自己想不到,或不想發生的事,希望有一個保障,X0{ Y4f;` q
故此,足夠已可以!D%Dm*v ZTB z
保險經紀佬/代理佬,約你同你review,我唔同意,
要review,一定要完全100%明白你的:
1)要求
2)計劃