娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-6-17 02:05 PM

人愈大愈麻木

我重記得細個好多愁善感.唉 :(:(:(

自由神 發表於 2007-6-17 02:13 PM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-6-17 02:05 PM:
/rKn.n#D|T 我重記得細個好多愁善感.唉 :(:(:( [/quote]PZ7t+Sk7X*A^
係呀!8V}7h p%AW }
我發覺我都係咁!.y+e{Z2G'd7t
呢D叫進步定係衰老呢可?

suntan 發表於 2007-6-17 02:43 PM

人越大, 越知道好多野自己不能控制

h.t.f 發表於 2007-6-17 03:10 PM

麻木還麻木,可惜問題仲係未解決

iamkaka 發表於 2007-6-17 04:08 PM

人越大越唔想俾人傷到自己
:\~ j|&e/h0I;W xc 就會保護自己而變得麻木

cklee 發表於 2007-6-17 04:14 PM

因為生活的世界大了, 發生的事在你心比重細了

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-17 04:25 PM

人越大, 所求越大, 得不到, 失望越大, 更加在意. #u.O'q\/_
不會麻木, 反而細細個, 一支糖就可以滿足.

勇勇 發表於 2007-6-17 06:57 PM

[quote]Originally posted by [i]@娛樂滿紛[/i] at 2007-6-17 16:25:~nZ O`7E,ma9?
人越大, 所求越大, 得不到, 失望越大, 更加在意.
&~9F$E/PrJm 不會麻木, 反而細細個, 一支糖就可以滿足. [/quote]
t Wl `(nj;vb? 吓.......我真係相反喎!日日返工,冇咩野要求,好似係度等死咁!:(:(:(:(:(:(j6_C j4_!{Aj
自由神同我嘅睇發差唔多!:o:o:o:o:o

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-17 11:08 PM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-6-17 06:57 PM:
4?M6u:~:xD 8@h:dmZD
吓.......我真係相反喎!日日返工,冇咩野要求,好似係度等死咁!:(:(:(:(:(:(\E B1P uo3Z
自由神同我嘅睇發差唔多!:o:o:o:o:o [/quote],l!mRjG
t7t2Ag @sW
:good: 人各有志。z5hh Kg [
快樂要用甚麼去換, 唉.

head 發表於 2007-6-18 01:06 AM

細個無知 所以好容易用心去對每一件事 :)qGrK5u}
相反人越大 見識既野越多 知道自己身邊發生既事 自己未必可以控制得到 所以開始變得麻木:(

rfky 發表於 2007-6-18 03:11 AM

我覺得係細個用有限既見識去諗野a8S"h(C%?-h/c
得到既結果自己又唔滿意0k-LU9p:e
所以會繼續諗 尋找真正既答案
v;OBXpk~Ii!S 到你大個 見識多左 俾你諗得通 但係原來個答案係咁醜陋w#D6m&`4M
俾你之前未諗到而又有既祈望差好遠TR3b'h8@[,Bk;yq
所以你反而覺得早知唔諗好過

pigcat 發表於 2007-6-18 03:11 PM

呢個世界有樣叫習慣....:agree::agree::agree:

GTOGTO 發表於 2007-6-18 03:40 PM

細細個得閒無野做s rmzm2R
做完功課溫完書,食飽玩嫌無憂米
,l p d{~b+z"[f 多時間,個人咪多野想e5Qti!bx5c

0|v+NX7?,Nh 大個左成野都要忙做好多野
C^Sf;^3h.ig W 有空餘時間都吃喝玩樂同休息
Y2Z!F5vn9TQ 漸漸摒棄反思的時間

autod 發表於 2007-6-20 05:30 PM

乜唔係掉返轉咩?Nj5e9g$~@HH
細個時天真無邪,淨係識食飯返學玩同訓覺.
0F Z;j8pg+@ 大個左懂事左知多左,先知道世界唔係咁簡單...

勇勇 發表於 2007-6-20 10:22 PM

[quote]Originally posted by [i]autod[/i] at 2007-6-20 17:30:(F(fCGI
乜唔係掉返轉咩?+S3b0Ph![O1|n%}V7|
細個時天真無邪,淨係識食飯返學玩同訓覺.
h0bq|1r,n 大個左懂事左知多左,先知道世界唔係咁簡單... [/quote]
:A2\}l:Ox8f;g 講得好岩:good::good:O5Ie'J?v"F
所以米開始對每樣野都愈大愈麻木囉:(:(:(:(:(

發表於 2007-6-20 10:39 PM

[quote]Originally posted by [i]GTOGTO[/i] at 2007-6-18 03:40 PM: k I&R6Tq
漸漸摒棄反思的時間[/quote]8T\Z5Q0m w{LSA
人老自然退化,想像力&好奇心大不如前,腦筋都無咁好
PG*p*Tc;|7S 仲要唔多反思,就慘....
U v*c:|(? CF 知識豐富,但智力衰退..... y'GgAI7X T[ c6P
所以有人話人最好由老變細,知識和智力都是越來越好,可惜人就是這樣矛盾

發表於 2007-6-20 10:45 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-6-18 03:11 PM:
q F5B3b E|'` 呢個世界有樣叫習慣....:agree::agree::agree: [/quote]
!\S:b"_:b:H/C9? 的確,好多教人增強創意既書籍都要我們擺脫習慣^$ce3F#a2^w.}
相信大家一生必然有因為慣性思維而撞板的經歷:kicking:
f2ONOTI^M3`S2P 當遵從習慣行事,我們會有安全感,熟識感,感覺總是意料之內na8yZfa'K
久而久之只要問題不大,我們都會提取經驗解決問題,(無真正觀察問題,自然麻木:secret:)加上香港人都比較急cbN2vEp|l~l
諗到就做,慢/諗耐少少就被批評為笨手笨腳/轉數慢:fight:.j\.By,XU-Y ?
i7{+npr0_/L:yJ_
[[i] Last edited by 奇 on 2007-6-20 at 10:57 PM [/i]]

大優勢 發表於 2007-6-21 12:09 AM

十幾歲係因青春期令心情大起大跌
'K&_ I }2Q*| r;C;]T
o,nq8Gd$el!|E 大左無野啫
,J;Wqr%b }F
n~bFYBy6\ 也因為你明白同知道世界太多 吾可以自己努力就可以改變既事實7yKA~\
'kB#PBaS ]
令你更清楚太多野無論你點做都係會繼續/v){y+u&~wvO
%o"cTrF4`1{'\
當一樣野不斷係你面前發生|-@4G PNn
taIL0]2X
你就吾會好似第一次咁激動$fpMt/?`Eoh4U

OSb/E ex;q 其實係正常既

小强 發表於 2007-6-21 12:13 PM

:cry::cry:N@1MuF^SeU
(m&b-L E~T
[color=blue]...like zombi....walking body without soul.....waiting to die....[/color]3gi:L"he0T9Y%{y

b|Cn'^ [color=red][b] h2F B;xSt B0\4Vy^'X
DO NOT EXPECT THING WILL CHANGE IF YOU DO THE SAME THING EVERYDAY!!! W)]2hU2O!r$C7@

v:wC{fU TB IT IS YOUR MIND!!!~[ xC%U Fv;_
H^ I.J)j
Mind --controls--> Action --become--> Habits --determine--> Fate
p3JtYgq(yqI
N(s+qG] [/b][/color]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.