大家今日諗住點過??
今日係父親節..作為獨仔既我..K VlxSTzH+E都好想為我老豆慶祝一下..
但係佢日日都要返工..完全冇一日係放假..%k*L)~`YzoY-e c
我就覺得佢真係好辛苦..
所以..我諗住今晚同佢食番餐飯..)orx w&C'kCQ
我覺得..其實我地日日都要好好咁對我地既父母..
畢竟..佢地都養育我成十幾年..
5aO a L'J#[PrBx\
唔知咁多位..諗住點呢?? 想做就去做啦!而家唔係咁多後生仔好似你咁識諗,好好地和你父母享受一日吧(當然好似你話齋日日都要好好咁對我地既父母......),不過要係外面食飯就要早的搵位啦!我老豆唔係我身邊,不過今日都打左個長途電話比佢,同佢傾左幾句。 我今朝一早就請左老豆同老母出去飲茶! [color=Purple] 從前善話未願接受
從來不懂關心與否$o(d6U*xm:P
內心總是埋怨 束縛我自由
原來路上盡是缺口
原來不知天高地厚@"v5W.V%|J;Py1W
父親總是無怨 驅趕了逆流 t$\SD!@_y
但願現在又可將一切懷舊CE*zv4nD
昨日愛意我已看透
然而報答永遠未夠
P[,^L$v)y `
為我奉獻 沒有盡頭Ju"L&q\^_
如何艱辛不管以後3j/XID"X
為我奉獻 沒有盡頭;nu$u$yN%{(qib
悠然笑說樂與悲憂
為我奉獻 沒有盡頭0\3VaKMf!K
遙遙分開都不會漏
為我奉獻 沒有盡頭
如何報答就算一生 都不休 [I%f@|`;m
T8w^Tq6G u
為何叛逆未願退後$}0mIxH*rA9Z%]
為何偏激只想遠走b-Mt|,US
誤解總是無意 增添了悶愁[/color] [quote]Originally posted by [i]FRANCISE[/i] at 2007-6-17 05:02 PM:
[color=Purple] 從前善話未願接受Vs2^0j5J*Op3z
... [/quote]W'pcWQ
報答一生:good:]+HJcI
家駒做back up [size=6][color=Blue]嘻嘻!!我轉頭就會同我天牌去酒樓食一餐勁!食完返屋企睇西甲!:):):):):)[/color][/size]
頁:
[1]