娛樂滿紛 26FUN's Archiver

無奈 發表於 2007-6-17 04:34 PM

大家今日諗住點過??

今日係父親節..作為獨仔既我..KVlxSTzH+E
都好想為我老豆慶祝一下..
6L0e/ze~_+k|5\.| 但係佢日日都要返工..完全冇一日係放假..%k*L)~`YzoY-e c
我就覺得佢真係好辛苦..
k*vVH3L-C] c 所以..我諗住今晚同佢食番餐飯..)orx w&C'kCQ
我覺得..其實我地日日都要好好咁對我地既父母..
y-|*z$~5h,A 畢竟..佢地都養育我成十幾年..
F tk%a["?1y*nS 5aOa L'J#[PrBx\
唔知咁多位..諗住點呢??

Pluto2007 發表於 2007-6-17 04:48 PM

想做就去做啦!而家唔係咁多後生仔好似你咁識諗,好好地和你父母享受一日吧(當然好似你話齋日日都要好好咁對我地既父母......),不過要係外面食飯就要早的搵位啦!我老豆唔係我身邊,不過今日都打左個長途電話比佢,同佢傾左幾句。

自由神 發表於 2007-6-17 04:51 PM

我今朝一早就請左老豆同老母出去飲茶!

FRANCISE 發表於 2007-6-17 05:02 PM

[color=Purple]  從前善話未願接受
H[RX't(TgqB   從來不懂關心與否$o(d6U*xm:P
  內心總是埋怨  束縛我自由
lzy!m_x
fIu;D^ ?N!c,yd   原來路上盡是缺口
-nrOtb2U8M   原來不知天高地厚@"v5W.V%|J;Py1W
  父親總是無怨  驅趕了逆流 t$\SD!@ _y

4B,Z+]0k+[4r   但願現在又可將一切懷舊CE*zv4nD
  昨日愛意我已看透
8KJ6`5W@[   然而報答永遠未夠
cf/F _#\"X+x P[,^L$v)y `
  為我奉獻  沒有盡頭 Ju"L&q\^_
  如何艱辛不管以後3j/XID"X
  為我奉獻  沒有盡頭;nu$u$yN%{(qib
  悠然笑說樂與悲憂
D#r[G(_{2w   為我奉獻  沒有盡頭0\3VaKMf!K
  遙遙分開都不會漏
7`X:SyUVO.Z   為我奉獻  沒有盡頭
;]GJ+JC3^d   如何報答就算一生  都不休 [I%f@|`;m
T8w^Tq6G u
  為何叛逆未願退後$}0mIxH*rA9Z%]
  為何偏激只想遠走b-Mt |,US
  誤解總是無意  增添了悶愁[/color]

自由神 發表於 2007-6-17 05:22 PM

[quote]Originally posted by [i]FRANCISE[/i] at 2007-6-17 05:02 PM:
*{N nD%Hc&wO;R [color=Purple]  從前善話未願接受Vs2^0j5J*Op3z
... [/quote]W'pcWQ
報答一生:good:]+HJcI
家駒做back up

勇勇 發表於 2007-6-17 06:49 PM

[size=6][color=Blue]嘻嘻!!我轉頭就會同我天牌去酒樓食一餐勁!食完返屋企睇西甲!:):):):):)[/color][/size]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.