娛樂滿紛 26FUN's Archiver

JohnSin 發表於 2007-6-19 08:27 AM

麥當勞 七月一日全線加價

唉..又加價..
MA*JQ%u3RQ 其實我有d覺得而加d署條好似好淡咁$M4d~0Gl1d&C\u!_
唔知係咪冇落.華炎.

屌西 發表於 2007-6-19 08:59 AM

淮鹽?:FS4u.v Y5@NQ*ti5U
其實係麥記d薯條本身已係冇味... 只係食d薯"渣"落肚啫
8}R0B9SGX kfc 同burgerking d 薯條有味道好多...
%y*PK i0n,N1d M9i 麥記d薯條?? 連茶餐廳既都比唔上....

kiki12345 發表於 2007-6-19 09:40 AM

不是好淡../OBR8l|MK\^{
係好細..Y0g0z9l&C&Y
x?4k J!uzW2q
依家既中薯條係我以前既細薯條lol...過份

大優勢 發表於 2007-6-19 10:33 AM

[quote]Originally posted by [i]kiki12345[/i] at 2007-6-19 09:40 AM:
E@|Y%l*vW 不是好淡..sV*j T2T7pP7r9Kz3P
係好細..
M%G7b3Z2]]'~s B(p{ l7qg JlV)l
依家既中薯條係我以前既細薯條lol...過份 [/quote]QSf rH { Q1^;I
rv_7Q+l `
:dev::dev::dev:
_@-W/ma'@
.gTGe/IE 咁薯條細放入個盒會  重多啲添喎

物__ 發表於 2007-6-19 11:06 AM

而家己經好貴家啦wor=-.=oHW(Tzo
仲加..!!

ronald001120 發表於 2007-6-19 11:21 AM

價錢越來越貴5Mx O b2U
D野越來越細

勇勇 發表於 2007-6-19 11:45 AM

我已經好少去食M記
plL*k%x \ a\c } 宜家仲要加價tim0^t G'zF0QD'OO
我一定一年都唔會去食一次

ohnaf 發表於 2007-6-19 12:26 PM

其實而家d快餐~~價錢都差唔多~~而家麥當勞都加埋價~~咁咪仲少人去食佢

head 發表於 2007-6-19 12:30 PM

不知所謂 :gun:佢D垃圾食物 越加越貴:hitwall: 人工又唔見佢加:mad: 5T)}#H1Hs:rNN
佢究竟幾時全線執笠:angry::help:

呀傑 發表於 2007-6-19 12:33 PM

搞錯呀!"又加價!!!

sas 發表於 2007-6-19 12:33 PM

又加價?#xn2`n7T"Y wn5p
成日無聲無色咁+ p D"V.z,kd lv
唉,真係想當年20一個餐}oF:z uI `
麥樂雞d醬任拿;P M+eH"J WZJ
可惜無呢支歌仔唱lu…

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-19 12:37 PM

$有加價 , 服務產品無加好, 罷食.

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-19 12:39 PM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-6-19 12:33 PM:
,zLp%mHR2|DKV!C 又加價?
&Sk$npm Y${0@M 成日無聲無色咁+
vK-| Z.`_P(` 唉,真係想當年20一個餐
-aH@%eX S X 麥樂雞d醬任拿:|5[f0m2Xy
可惜無呢支歌仔唱lu… [/quote] T&t+c;mT@4y^"?`

!H.^O.Y iXN 麥樂雞d醬任拿, 可以吧, 不過分拿 2 盒都可以.
k1QAg g i#P 佢地講吾比, 就叫佢經理出來:angry:

hold_find 發表於 2007-6-19 02:22 PM

加吓又一D,加吓又一D,都睇淡了

seafireson2 發表於 2007-6-19 02:46 PM

M記係咪同民主黨夾埋,#x*}M+Y!Z.H`-q&g
我地要7.1.遊行,抗議m記加價!!!

loklok117 發表於 2007-6-19 03:50 PM

on港男:m記正仆街,唔聲唔聲又加價:mad:
7lG-~)I+Xf Q,Ze P1A_-m"N
豬fun仔:係la,咩都加價,薯條又小,野又難食左:nogood:`,j;`Q2V$d zu
.BEycxI
傻版主:根本全部都係唔健康既垃圾食物:nogood:x2
h:M4g1U*xn
:mB5c$IQ on港男:人渣黎ka,賣垃圾都要十幾廿蚊一個包:angry::{D p\#PZ
9|-a a2S2A?u
豬fun仔,傻版主:已經成年無食過m記,唔洗旨意我地會再去幫襯:fight:$p{*Z d,g0n)?1^t
F!OZ]%n7U
on港男:我都係咁話:agree:
$HA&Ws&_3s6~G
*j G,Agw u |#i [color=Red]我[/color]:依家係旺角三十幾度咁熱,去邊先?:confused:;?*T z2ah f(Q
nR~} B E^
豬fun仔:咁熱去m記坐下涼下冷氣la
3ly:e k(J-b
C6A[Z3U*rd4T2Q on港男: ok,我去搵位,你地幫我買個雙魚柳包餐......加大ar:agree:
g#^}!E(Gf%od
3K:z.m5b r 傻版主:我都一樣:clap:!@U9d+W4p*kK,^$B.T*sH

d%W [i f\4?4U [color=Red]我[/color]:.....(林住坐下,打下psp炸woo)
D1N(w m~-kk:f ;j9F;\;D6DTz~2?0Q
[[i] Last edited by loklok117 on 2007-6-19 at 03:54 PM [/i]]

GTOGTO 發表於 2007-6-19 04:07 PM

本身都唔係主動會去食3k+c9p gp7x1^ Vf%|P#g)R
加左價,促使我更加唔去食R1f |BUg
Very good! 唔駛考慮以後我 XD

pigcat 發表於 2007-6-19 04:48 PM

我小學果時17.8
#Q6Z}pgxv T%v;\S&Nu$dLViF
而家大學...成23-24_;q^o0z.M~0z+j

Qw4M{L-o6loY 奸商...:mad::mad::mad::mad:

h.t.f 發表於 2007-6-19 05:51 PM

都係食返個$8既麥香雞算la

clkgtr 發表於 2007-6-19 06:03 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2007-6-19 03:50 PM:
3bc!@ K6iGUb] on港男:m記正仆街,唔聲唔聲又加價:mad... [/quote]
^0P6W~ D1x.GH
ii9oMuxBm#J h :clap::clap::clap:
;k6rC#cLnr x SmO
{!h_o"D:} 麥兜: 去食老麥囉, 我好想食呀 :love: _&w,r6`4e%\p4J } uH

wECVk|?nzP3R 麥嘜: 老麥又加咗價喇喎 :mad:ZV9d6p[#b7|~L

o&TWW,e;g 麥兜: d 野又難食, 又加價 :nogood: :mad:
D NUp|Qz+[H-U'F OA)dd(C"?9Q ]+v
麥嘜: 係囉, 又唔好食又成日加價 :angry:g`&?r^&We

)M)kd4w0z$A$c4b 麥兜: 到咗老麥喇喎 :lol:[J#^.gwZ
*@p L*V XDJj&b
麥嘜: 咁入去喇 :love:

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.