麥當勞 七月一日全線加價
唉..又加價..其實我有d覺得而加d署條好似好淡咁$M4d~0Gl1d&C\u!_
唔知係咪冇落.華炎. 淮鹽?:FS4u.v Y5@ NQ*t i5U
其實係麥記d薯條本身已係冇味... 只係食d薯"渣"落肚啫
kfc 同burgerking d 薯條有味道好多...
麥記d薯條?? 連茶餐廳既都比唔上.... 不是好淡../OBR8l|MK\^{
係好細..Y0g0z9l&C&Y
x?4k J!uzW2q
依家既中薯條係我以前既細薯條lol...過份 [quote]Originally posted by [i]kiki12345[/i] at 2007-6-19 09:40 AM:
不是好淡..sV*j T2T7pP7r9Kz3P
係好細..
B(p{ l7qgJlV)l
依家既中薯條係我以前既細薯條lol...過份 [/quote]QSf rH{ Q1^;I
rv_7Q+l `
:dev::dev::dev:
咁薯條細放入個盒會 重多啲添喎 而家己經好貴家啦wor=-.=oHW(Tzo
仲加..!! 價錢越來越貴5Mx Ob2U
D野越來越細 我已經好少去食M記
宜家仲要加價tim0^t G'z F0QD'OO
我一定一年都唔會去食一次 其實而家d快餐~~價錢都差唔多~~而家麥當勞都加埋價~~咁咪仲少人去食佢 不知所謂 :gun:佢D垃圾食物 越加越貴:hitwall: 人工又唔見佢加:mad: 5T)}#H1Hs:rNN
佢究竟幾時全線執笠:angry::help: 搞錯呀!"又加價!!! 又加價?#xn2`n7T"Y wn5p
成日無聲無色咁+ p D"V.z,kd lv
唉,真係想當年20一個餐}oF:z uI `
麥樂雞d醬任拿;PM+eH"J WZJ
可惜無呢支歌仔唱lu… $有加價 , 服務產品無加好, 罷食. [quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-6-19 12:33 PM:
又加價?
成日無聲無色咁+
唉,真係想當年20一個餐
麥樂雞d醬任拿:|5[f0m2X y
可惜無呢支歌仔唱lu… [/quote] T&t+c;mT @4y^"?`
麥樂雞d醬任拿, 可以吧, 不過分拿 2 盒都可以.
佢地講吾比, 就叫佢經理出來:angry: 加吓又一D,加吓又一D,都睇淡了 M記係咪同民主黨夾埋,#x*}M+Y!Z.H`-q&g
我地要7.1.遊行,抗議m記加價!!! on港男:m記正仆街,唔聲唔聲又加價:mad:
Q,Ze P1A_-m"N
豬fun仔:係la,咩都加價,薯條又小,野又難食左:nogood:`,j;`Q2V$d zu
.BEycxI
傻版主:根本全部都係唔健康既垃圾食物:nogood:x2
on港男:人渣黎ka,賣垃圾都要十幾廿蚊一個包:angry::{Dp\#PZ
9|-a a2S2A?u
豬fun仔,傻版主:已經成年無食過m記,唔洗旨意我地會再去幫襯:fight:$p{*Zd,g0n)?1^t
F!OZ]%n7U
on港男:我都係咁話:agree:
[color=Red]我[/color]:依家係旺角三十幾度咁熱,去邊先?:confused:;?*T z2ahf(Q
nR~} BE^
豬fun仔:咁熱去m記坐下涼下冷氣la
on港男: ok,我去搵位,你地幫我買個雙魚柳包餐......加大ar:agree:
傻版主:我都一樣:clap:!@U9d+W4p*kK,^$B.T*sH
[color=Red]我[/color]:.....(林住坐下,打下psp炸woo)
;j9F;\;D6DTz~2?0Q
[[i] Last edited by loklok117 on 2007-6-19 at 03:54 PM [/i]] 本身都唔係主動會去食3k+c9pgp7x1^ Vf%|P#g)R
加左價,促使我更加唔去食R1f |BUg
Very good! 唔駛考慮以後我 XD 我小學果時17.8
T%v;\S&Nu$dLViF
而家大學...成23-24_;q ^o0z.M~0z+j
奸商...:mad::mad::mad::mad: 都係食返個$8既麥香雞算la [quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2007-6-19 03:50 PM:
on港男:m記正仆街,唔聲唔聲又加價:mad... [/quote]
:clap::clap::clap:
麥兜: 去食老麥囉, 我好想食呀 :love:_&w,r6`4e%\p4J } uH
麥嘜: 老麥又加咗價喇喎 :mad:ZV9d6p[#b7|~L
麥兜: d 野又難食, 又加價 :nogood: :mad:
OA)dd(C"?9Q]+v
麥嘜: 係囉, 又唔好食又成日加價 :angry:g`&?r ^&We
麥兜: 到咗老麥喇喎 :lol:[J#^.gwZ
*@p L*VXDJj&b
麥嘜: 咁入去喇 :love: