娛樂滿紛 26FUN's Archiver

leohung69 發表於 2007-6-24 01:33 AM

飽就越來越細,hCn0oI
價就越來越貴.............

wai2002 發表於 2007-6-24 01:34 AM

唔怪得之前麥記其禁好死話加人工,以為有番d人性,原來係轉駕比我哋d消費者!:mad::gun:

蘿萄糕 發表於 2007-6-24 05:20 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-6-19 12:33 PM:
R)a0yBc.K:aHl 又加價?
"?_a4G y#V3n Z7y.[ ? 成日無聲無色咁+
~W4RVD's&hQ'U0c&? 唉,真係想當年20一個餐 b/vL2Vm"Qt
麥樂雞d醬任拿
m9j:d}9l)UU$h*Uy 可惜無呢支歌仔唱lu… [/quote]
(l ^)sY6~8?X7{{
y-`K5rU,d`@ D 十幾年前就係!!:mad:
j:WKd(V7nM w 食碗面都係十蚊乍麻,D雲吞仲要係日日新鮮整!!要杯野飲咪加埋最多都係15蚊姐!點都好過食M記啦!加碟菜都係20蚊!一張紙幣搞岩!大把選擇!!求其都搵到十間八間好過M記啦!

yorker 發表於 2007-6-28 07:07 AM

令我諗返起以前,t SL PB
"17.3可以做得d咩野?" 呢個野........{T,GO%Q]#ew?/B
1? AGVn)j
有時見d薯條真係少得可憐,EbD'w/v |
我直情出聲叫佢俾多d....=="

agogock 發表於 2007-6-28 11:46 AM

加下加下仲貴過食碟飯, 唉好難支持佢喎

joe159357 發表於 2007-6-28 05:45 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-6-19 04:48 PM:
mcB0p8d?p`"I 我小學果時17.8
-xs/ncLP7V K P
1Y,b_Nhp![#Z 而家大學...成23-24
4C B9q,y0@
2L/Mp#HI j:x_ A @ 奸商...:mad::mad::mad::mad: [/quote](d*o w/x3WM@
我細個果陣係16.4之後17.3= =)W'CKA;b
不停加加到e加都唔知幾銀!

lun123 發表於 2007-6-28 11:52 PM

好彩我唔食麥記d野V0oX"D1jS&wN
所以佢加價都唔關我事

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.