麥當勞 七月一日全線加價
唉..又加價..7Tah%n7t`+LTPO$j(az其實我有d覺得而加d署條好似好淡咁
唔知係咪冇落.華炎. 淮鹽?
其實係麥記d薯條本身已係冇味... 只係食d薯"渣"落肚啫
kfc 同burgerking d 薯條有味道好多...
麥記d薯條?? 連茶餐廳既都比唔上.... 不是好淡..)?m0GMo2q
係好細..w t bvs_k
b/I0Qj Un/z
依家既中薯條係我以前既細薯條lol...過份 [quote]Originally posted by [i]kiki12345[/i] at 2007-6-19 09:40 AM:2MRZV3ojPS
不是好淡..
係好細..9@7L P:U*J/[(e{ j8i u
依家既中薯條係我以前既細薯條lol...過份 [/quote]
&t*El.L j*^nv
:dev::dev::dev:1CxJ0sK/ea+k5A
k;S G,a"Ly,p
咁薯條細放入個盒會 重多啲添喎 而家己經好貴家啦wor=-.=
仲加..!! 價錢越來越貴1[7Sp}0y6B}mTv
D野越來越細 我已經好少去食M記)\F%z&A}6F
宜家仲要加價tim
我一定一年都唔會去食一次 其實而家d快餐~~價錢都差唔多~~而家麥當勞都加埋價~~咁咪仲少人去食佢 不知所謂 :gun:佢D垃圾食物 越加越貴:hitwall: 人工又唔見佢加:mad:
佢究竟幾時全線執笠:angry::help: 搞錯呀!"又加價!!! 又加價?
成日無聲無色咁+3cdLv['RyB;@
唉,真係想當年20一個餐pF4{ f"e]x+\
麥樂雞d醬任拿
可惜無呢支歌仔唱lu… $有加價 , 服務產品無加好, 罷食. [quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-6-19 12:33 PM:
又加價?
成日無聲無色咁+
唉,真係想當年20一個餐
麥樂雞d醬任拿H*s$I8Q#^~%|kN
可惜無呢支歌仔唱lu… [/quote]7]{4{-^,[gUo
ZvqS9lt'`
麥樂雞d醬任拿, 可以吧, 不過分拿 2 盒都可以.^(aDSGC&q8E&|
佢地講吾比, 就叫佢經理出來:angry: 加吓又一D,加吓又一D,都睇淡了 M記係咪同民主黨夾埋,6{q,rU$^:K,q7@4V5U`
我地要7.1.遊行,抗議m記加價!!! on港男:m記正仆街,唔聲唔聲又加價:mad: ? Vp;p"C{yd
vIs?3@I h.I%}
豬fun仔:係la,咩都加價,薯條又小,野又難食左:nogood:
m4[&c.Qj
傻版主:根本全部都係唔健康既垃圾食物:nogood:x2d1hY9SF nVY/k
0G{ l'{j |B
on港男:人渣黎ka,賣垃圾都要十幾廿蚊一個包:angry: C'a uQ5W5bL\
Q7Of3bZKh]U
豬fun仔,傻版主:已經成年無食過m記,唔洗旨意我地會再去幫襯:fight:*Y4RX0u5tF
on港男:我都係咁話:agree: zX0O3C`K9u.^!IX
[color=Red]我[/color]:依家係旺角三十幾度咁熱,去邊先?:confused:
豬fun仔:咁熱去m記坐下涼下冷氣la
%{&X [qtw,@s0NE
on港男: ok,我去搵位,你地幫我買個雙魚柳包餐......加大ar:agree:O C uLB(i)OT
傻版主:我都一樣:clap:5h{*Fq h?2N(d$U k.d;N
h*_m~'n6y
[color=Red]我[/color]:.....(林住坐下,打下psp炸woo)
[[i] Last edited by loklok117 on 2007-6-19 at 03:54 PM [/i]] 本身都唔係主動會去食~9N%c3D0b}[;L
加左價,促使我更加唔去食Ic.~ OC1O
Very good! 唔駛考慮以後我 XD 我小學果時17.8
S?#g9y9z]8A0F
而家大學...成23-24
奸商...:mad::mad::mad::mad: 都係食返個$8既麥香雞算la [quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2007-6-19 03:50 PM:#V5c3Y*D1hR{8I4k
on港男:m記正仆街,唔聲唔聲又加價:mad... [/quote]
:nps[(A}
:clap::clap::clap:6]li y4Sb(w
麥兜: 去食老麥囉, 我好想食呀 :love: ec!l@r&C;qa fM
麥嘜: 老麥又加咗價喇喎 :mad:#w,y }W(fIie
麥兜: d 野又難食, 又加價 :nogood: :mad:
_X0p?7\"sy2`,^
麥嘜: 係囉, 又唔好食又成日加價 :angry:p|3YH.v$f;m
麥兜: 到咗老麥喇喎 :lol:
^ q h[.B
麥嘜: 咁入去喇 :love: