娛樂滿紛 26FUN's Archiver

JohnSin 發表於 2007-6-19 08:27 AM

麥當勞 七月一日全線加價

唉..又加價..7Tah%n7t`+LTPO$j(az
其實我有d覺得而加d署條好似好淡咁
vz&],c%O!q 唔知係咪冇落.華炎.

屌西 發表於 2007-6-19 08:59 AM

淮鹽?
]e]-P+u 其實係麥記d薯條本身已係冇味... 只係食d薯"渣"落肚啫
+s3C0R,m8G6wM^ kfc 同burgerking d 薯條有味道好多...
,Wa B3nH 麥記d薯條?? 連茶餐廳既都比唔上....

kiki12345 發表於 2007-6-19 09:40 AM

不是好淡..)?m0GMo2q
係好細..wt bvs_ k
b/I0QjUn/z
依家既中薯條係我以前既細薯條lol...過份

大優勢 發表於 2007-6-19 10:33 AM

[quote]Originally posted by [i]kiki12345[/i] at 2007-6-19 09:40 AM:2MR ZV3oj PS
不是好淡..
s^`Nh_f 係好細..9@7L P:U*J/[(e{ j8i u

J3WDasw B 依家既中薯條係我以前既細薯條lol...過份 [/quote]
*T+K,nk.e*G6Fn1M &t*El.Lj*^nv
:dev::dev::dev:1CxJ0sK/ea+k5A
k;S G,a"Ly,p
咁薯條細放入個盒會  重多啲添喎

物__ 發表於 2007-6-19 11:06 AM

而家己經好貴家啦wor=-.=
3S:f;tAj5y5G 仲加..!!

ronald001120 發表於 2007-6-19 11:21 AM

價錢越來越貴1[7Sp}0y6B}mTv
D野越來越細

勇勇 發表於 2007-6-19 11:45 AM

我已經好少去食M記)\F%z&A}6F
宜家仲要加價tim
!St]X:[`/F*_"T 我一定一年都唔會去食一次

ohnaf 發表於 2007-6-19 12:26 PM

其實而家d快餐~~價錢都差唔多~~而家麥當勞都加埋價~~咁咪仲少人去食佢

head 發表於 2007-6-19 12:30 PM

不知所謂 :gun:佢D垃圾食物 越加越貴:hitwall: 人工又唔見佢加:mad:
Gw5x'y? 佢究竟幾時全線執笠:angry::help:

呀傑 發表於 2007-6-19 12:33 PM

搞錯呀!"又加價!!!

sas 發表於 2007-6-19 12:33 PM

又加價?
D(?K7u)p6zt0Vn 成日無聲無色咁+3cdLv['RyB;@
唉,真係想當年20一個餐pF4{f"e]x+\
麥樂雞d醬任拿
6MJ pmNR.w3y;?^ 可惜無呢支歌仔唱lu…

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-19 12:37 PM

$有加價 , 服務產品無加好, 罷食.

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-19 12:39 PM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-6-19 12:33 PM:
7R'F%L/eBU 又加價?
U9|2k/e"K7e5k 成日無聲無色咁+
:~],h;T(p5pA 唉,真係想當年20一個餐
H%G`CO*]b 麥樂雞d醬任拿H*s$I8Q#^~%|kN
可惜無呢支歌仔唱lu… [/quote]7] {4{-^,[gUo
Z v qS9lt'`
麥樂雞d醬任拿, 可以吧, 不過分拿 2 盒都可以.^(aDSGC&q8E&|
佢地講吾比, 就叫佢經理出來:angry:

hold_find 發表於 2007-6-19 02:22 PM

加吓又一D,加吓又一D,都睇淡了

seafireson2 發表於 2007-6-19 02:46 PM

M記係咪同民主黨夾埋,6{q,rU$^:K,q7@4V5U`
我地要7.1.遊行,抗議m記加價!!!

loklok117 發表於 2007-6-19 03:50 PM

on港男:m記正仆街,唔聲唔聲又加價:mad: ? Vp;p"C{yd
vIs?3@I h.I%}
豬fun仔:係la,咩都加價,薯條又小,野又難食左:nogood:
%?(L*@r#u+l-F:S+uK m4[&c.Qj
傻版主:根本全部都係唔健康既垃圾食物:nogood:x2d1h Y9SFnVY/k
0G{ l'{j |B
on港男:人渣黎ka,賣垃圾都要十幾廿蚊一個包:angry: C'a uQ5W5bL\
Q7Of3bZKh ]U
豬fun仔,傻版主:已經成年無食過m記,唔洗旨意我地會再去幫襯:fight:*Y4RX0u5tF

\}`j*EUKr on港男:我都係咁話:agree: zX0O3C`K9u.^!IX

)xL;YWD3vM$U8V [color=Red]我[/color]:依家係旺角三十幾度咁熱,去邊先?:confused:
r sDK*rC|
? Ar+~4Q:O2Z-En 豬fun仔:咁熱去m記坐下涼下冷氣la
1x6~0H/pN0?3Y$sE %{&X [qtw,@s0NE
on港男: ok,我去搵位,你地幫我買個雙魚柳包餐......加大ar:agree:O C uLB(i)OT

OQQ&Y U-i5O9Wa [ 傻版主:我都一樣:clap:5h{*Fq h?2N(d$U k.d;N
h*_m~'n6y
[color=Red]我[/color]:.....(林住坐下,打下psp炸woo)
j1X%d` | JF)g1?B$k
(J:h-sA L$}+El [[i] Last edited by loklok117 on 2007-6-19 at 03:54 PM [/i]]

GTOGTO 發表於 2007-6-19 04:07 PM

本身都唔係主動會去食~9N%c3D0b}[;L
加左價,促使我更加唔去食Ic.~ OC1O
Very good! 唔駛考慮以後我 XD

pigcat 發表於 2007-6-19 04:48 PM

我小學果時17.8
Pa:`!_D8aR;| S?#g9y9z]8A0F
而家大學...成23-24
9b.B7`(Q }$Nl4t
!~m'b5E{.X&z9@H&i 奸商...:mad::mad::mad::mad:

h.t.f 發表於 2007-6-19 05:51 PM

都係食返個$8既麥香雞算la

clkgtr 發表於 2007-6-19 06:03 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2007-6-19 03:50 PM:#V5c3Y*D1hR{8I4k
on港男:m記正仆街,唔聲唔聲又加價:mad... [/quote]
{1^.@J d?*DnQE;w g :nps[(A}
:clap::clap::clap:6]li y4Sb(w

h*d4ya.H:? 麥兜: 去食老麥囉, 我好想食呀 :love: ec!l @r&C;qa fM

h$KR3O2}%R x 麥嘜: 老麥又加咗價喇喎 :mad:#w,y }W(fIie

#\$E:B ab"Cb!r 麥兜: d 野又難食, 又加價 :nogood: :mad:
:U^0?R6S+Nm.]'o _X0p?7\"sy2`,^
麥嘜: 係囉, 又唔好食又成日加價 :angry:p|3YH.v$f;m

V([,D3@(W!Q#I6m 麥兜: 到咗老麥喇喎 :lol:
/v8],[r-^ I{;n ^q h[.B
麥嘜: 咁入去喇 :love:

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.