娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-6-19 04:55 PM

宜家D小朋友改變了

以前公園日日都有好多小朋友係到追黎追去....好有活力
!CK*|-[ sa"t/} 而且粗口都唔講多句....唔好話咩PSP/NDS....電話都唔洗旨意有
p;aQpz__ 宜家係公園係就係有成班小朋友係到...不過係成堆係到打機
n/L0c1a+@ 冇左公園應有既小朋友嘈吵聲...只係聽到各種遊戲發出既音樂
Ll.bbw4p 同埋宜家D小朋友愈黎愈惡....看更都可以鬧

SCM 發表於 2007-6-19 05:01 PM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-6-19 04:55 PM:+BIH^V&O_;je
以前公園日日都有好多小朋友係到追黎... [/quote]-M TS1ttxL@U
唔好只向一個方向諗 Im#N&R,af:TF
呢個唔好現象係已經愈左會出現H:N n4k%zYRa
但你要明白 時代變遷-OBy+yCz5n6dyl
唔根既話 就比人淘汰
TQ^z _i%k5O 仲有 公園唔係真係冇晒價值.FOu7|0rTo+E#b
起碼仲有好多哥哥仔{.A_7{)a'g6],SH
日日風雨不改咁走黎打波
:cH t%n%RcPDm 阿伯黎捉棋 同埋1-7歲既小朋友黎sir滑梯 打千秋la

chong2002 發表於 2007-6-19 05:09 PM

你老豆果個年代咪又係咁睇我地依個年代...
;]A@ a(g)e] 正如依家我地睇返d 細路一樣.v6B7F gK#Enl
算啦...時代一定會變:cheers:jb%E7C y5h

i:T1g%mV lRy [[i] Last edited by chong2002 on 2007-6-19 at 05:10 PM [/i]]

Maxson85 發表於 2007-6-19 05:18 PM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-6-19 04:55 PM:K+hSP`E
以前公園日日都有好多小朋友係到追黎... [/quote](yS!B^ NV8[ X
所以我话家吓 d 后生仔一代不如一代,*WV)k\0Q?5zM[ D2U
社会+科技既进步系带黎不少好处,
qE S/{-|t"y],d 但同时都带黎不少坏处~
:B p H\Dkw 以前 d 细路扎扎跳、走黎走去都不知几健康,'Y+r~_ g
家吓 d 细路仲边树有吖?!
"m3~rL0w V.B$I7b 净系沉迷于打机架咋~叫他行多步都懒喇~ kn`o!YE`!LIY
所以他地 d 健康同体质都比以前 d 人差。。。

h.t.f 發表於 2007-6-19 05:55 PM

不過諗真d,d咁高科技既遊戲機真係累左d細路

Asurada129 發表於 2007-6-19 07:10 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-6-19 05:01 PM:'wq&G)k*W$w%G1d c
\tc2@TY'h
起碼仲有好多哥哥仔}3N,~J!f)g!G
日日風雨不改咁走黎打波
}6b@ P }lg1dryE 阿伯黎捉棋 同埋1-7歲既小朋友黎sir滑梯 打千秋la [/quote]
R"T X7H`(m4Tv*z
,|+O!RN]%f6^6q5]U jQ$\?z
我好鐘意呢句說話~~:good:

GTOGTO 發表於 2007-6-19 08:16 PM

玩厭左o的遊戲機
,a8~.T6e u0`6\"X1P 始終都會活動下NT(rXz@
不過可能少我地好多

月巴仔 發表於 2007-6-19 08:21 PM

果日食飯見到個4,5歲既 o靚 仔起勢係度打psp
5VH![D+n 心諗  咁就一世囉...

ronaldfly 發表於 2007-6-19 08:44 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ronald001120 發表於 2007-6-19 11:42 PM

呢家D細路+V&KBdV7T,JTC qB6L
幾歲就講哂粗口食哂煙甘
/|T ] a1H WP 我踢波都見唔少
6DtCx#pk:t%aPJ 都係怪香港
6_?8L$R r_(X@.a D人做野甘忙
7Z8_N0QEM 邊鬼度得閒理個D仔女ar~~r'Y9?;E$T&q(X
D仔女跟埋哂D唔好既人
5[5k9u;m-J#uz9y 咪搞到甘lor

lemon仔 發表於 2007-6-19 11:53 PM

唉.....上次中秋係公園A-z NH Q.k2@[2I}
兩個小朋友 (一男一女) 至多小三, 小四U-v]s;W8{$\-]4n3K
係度講拍拖....加埋d 粗言穢語
h8u~L&CB&J 越講越離譜.....真係....唉
9D/Oe.X,k3?m C} o 所以, 我都好認同: 時代變, 人也在變

打狗棒 發表於 2007-6-20 12:10 AM

客觀來說, 人長大成熟後永遠都是睇d小朋友唔順眼, 時代改變了, 以前可能一群人坐在欄杆上傾計就給人很壞的感覺, 每人都年青和反叛過, 人家小朋友食煙溝女講粗口關各位屁事? 只要不影響別人, 做甚麼又何妨?

iolo 發表於 2007-6-20 12:13 AM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-6-20 12:10 AM:
:V6o v&j^eTpX6N 客觀來說, 人長大成熟後永遠都是睇d小... [/quote]
V RD3W]6c+ce s*T "人長大成熟後永遠都是睇d小朋友唔順眼...." very good point!!! :good::good:

小朋友小軍 發表於 2007-6-20 12:58 PM

落到街  個個小朋友都係咁....

pigcat 發表於 2007-6-20 01:10 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-6-20 12:10 AM:
&|:UN je&Y2oE/W 客觀來說, 人長大成熟後永遠都是睇d小... [/quote]
u+`b{7L C/p 咁又唔係一定wor.. dok1Q3\O:w_
而家周街都見到d 10歲ge小朋友成日爆粗...
CkH%@5BT[QU\ s 好多人都見到呢d事..)wqlO!wNBd
呢個係事實
qS_o&dgzL^$T1x 無可否認呢一點係比以前退步...

13hahaha 發表於 2007-6-20 01:52 PM

打狗棒講得幾岩..我古ed就係叫代溝

autod 發表於 2007-6-20 05:07 PM

打機都算,最冇眼睇既係行路要打,食飯要打,過馬路都仲要打!!
sqYm.L 唔係話叫你唔好打機,但都要教育下適當時候做適當既野嘛!!!:noway:

SCM 發表於 2007-6-20 07:23 PM

就粗口黎講+Y8v7td } lUP{c G oR
%Crf [?Z
就好似"痴線" "吹咩" "溝女"呢d廣東哩語
|3P{0[KIsS 舊時黎講係極之粗鄙
~$A!\%~9_ xO+L 依家社會開放 呢種說話唔再係粗口'a5C.x3n8l
成日都有人講
qx(]LZ}-F U 而且粗口唔怪得細路,n `;ty6\!x n3J4S%M
佢地聽父母講得多學返黎uM},za)_T
係一代傳一代
}/kn9Hg)v 所以 過多10年8年 'wA+hSyw:}3R9g
好多人問候人地阿媽都唔當係一回事

chinahot008 發表於 2007-6-20 11:56 PM

因為依家d 小朋友打得少...不打不成器

天下太平 發表於 2007-6-22 05:08 PM

你老豆果個年代咪又係咁睇我地依個年代...
@_q.IB^ b1x 正如依家我地睇返d 細路一樣!b/aq P:s
算啦...時代一定會變

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.