宜家D小朋友改變了
以前公園日日都有好多小朋友係到追黎追去....好有活力而且粗口都唔講多句....唔好話咩PSP/NDS....電話都唔洗旨意有
宜家係公園係就係有成班小朋友係到...不過係成堆係到打機
冇左公園應有既小朋友嘈吵聲...只係聽到各種遊戲發出既音樂
同埋宜家D小朋友愈黎愈惡....看更都可以鬧 [quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-6-19 04:55 PM:+BIH^V&O_;je
以前公園日日都有好多小朋友係到追黎... [/quote]-M TS1ttxL@U
唔好只向一個方向諗 Im#N&R,af:TF
呢個唔好現象係已經愈左會出現H:N n4k%zYRa
但你要明白 時代變遷-OBy+yCz5n6d yl
唔根既話 就比人淘汰
仲有 公園唔係真係冇晒價值.FOu7|0rTo+E#b
起碼仲有好多哥哥仔{.A_7{)a'g6],SH
日日風雨不改咁走黎打波
阿伯黎捉棋 同埋1-7歲既小朋友黎sir滑梯 打千秋la 你老豆果個年代咪又係咁睇我地依個年代...
正如依家我地睇返d 細路一樣.v6B7F gK#Enl
算啦...時代一定會變:cheers:jb%E7C y5h
[[i] Last edited by chong2002 on 2007-6-19 at 05:10 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-6-19 04:55 PM:K+hSP`E
以前公園日日都有好多小朋友係到追黎... [/quote](yS!B^NV8[ X
所以我话家吓 d 后生仔一代不如一代,*W V)k\0Q?5zM[D2U
社会+科技既进步系带黎不少好处,
但同时都带黎不少坏处~
以前 d 细路扎扎跳、走黎走去都不知几健康,'Y+r~_ g
家吓 d 细路仲边树有吖?!
净系沉迷于打机架咋~叫他行多步都懒喇~kn`o!YE`!LIY
所以他地 d 健康同体质都比以前 d 人差。。。 不過諗真d,d咁高科技既遊戲機真係累左d細路 [quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-6-19 05:01 PM:'wq&G)k*W$w%G1d c