娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-6-19 04:55 PM

宜家D小朋友改變了

以前公園日日都有好多小朋友係到追黎追去....好有活力
+wh|YI 而且粗口都唔講多句....唔好話咩PSP/NDS....電話都唔洗旨意有$TvB,K#E9lkA^
宜家係公園係就係有成班小朋友係到...不過係成堆係到打機
;}FS.} Q4S-Tb)Wq 冇左公園應有既小朋友嘈吵聲...只係聽到各種遊戲發出既音樂`%]ljkDp2^
同埋宜家D小朋友愈黎愈惡....看更都可以鬧

SCM 發表於 2007-6-19 05:01 PM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-6-19 04:55 PM:
X3a^({&[.X 以前公園日日都有好多小朋友係到追黎... [/quote]
A(i^!k ivU;v 唔好只向一個方向諗8W9C!D'Y}7R,]9\
呢個唔好現象係已經愈左會出現
;Q-s4zY:r#^ t"v 但你要明白 時代變遷
:B8PXe-c&w:}$FD*j7a 唔根既話 就比人淘汰
fU id2o.^r~0\"sC 仲有 公園唔係真係冇晒價值
ao/Y j+H 起碼仲有好多哥哥仔
bL3Am ]F?FE;WA1[ 日日風雨不改咁走黎打波 o~l.m,_E
阿伯黎捉棋 同埋1-7歲既小朋友黎sir滑梯 打千秋la

chong2002 發表於 2007-6-19 05:09 PM

你老豆果個年代咪又係咁睇我地依個年代...
n;NV4TCH`:u 正如依家我地睇返d 細路一樣
't$eX!B:yo 算啦...時代一定會變:cheers:
O)i,bD ? P3|
%rd)t7r"s [[i] Last edited by chong2002 on 2007-6-19 at 05:10 PM [/i]]

Maxson85 發表於 2007-6-19 05:18 PM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-6-19 04:55 PM:
q!_0kI.Fmx 以前公園日日都有好多小朋友係到追黎... [/quote]
0{,WmZ;nlx$w 所以我话家吓 d 后生仔一代不如一代,
+T+w`@}1Q-O9} 社会+科技既进步系带黎不少好处,
Y{)N9bw 但同时都带黎不少坏处~9IcgHUcHD r
以前 d 细路扎扎跳、走黎走去都不知几健康,
;Zb3f^B6` qd x 家吓 d 细路仲边树有吖?!
y @9]dre 净系沉迷于打机架咋~叫他行多步都懒喇~9Q o'tC[5v6Q
所以他地 d 健康同体质都比以前 d 人差。。。

h.t.f 發表於 2007-6-19 05:55 PM

不過諗真d,d咁高科技既遊戲機真係累左d細路

Asurada129 發表於 2007-6-19 07:10 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-6-19 05:01 PM:
,`[CQijU~$M4C BC)bpj
起碼仲有好多哥哥仔'p^y@ F8|)gf1j
日日風雨不改咁走黎打波
Bcf&PH9kv 阿伯黎捉棋 同埋1-7歲既小朋友黎sir滑梯 打千秋la [/quote]
X,||5h$l}\q a Z@7}\g

-J }@.GRy?{7S.`h 我好鐘意呢句說話~~:good:

GTOGTO 發表於 2007-6-19 08:16 PM

玩厭左o的遊戲機
]`ZLE%S8w%{ 始終都會活動下2_,fK*Y3vaPA j
不過可能少我地好多

月巴仔 發表於 2007-6-19 08:21 PM

果日食飯見到個4,5歲既 o靚 仔起勢係度打pspy/q7y.A!Y#Cu)E
心諗  咁就一世囉...

ronaldfly 發表於 2007-6-19 08:44 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ronald001120 發表於 2007-6-19 11:42 PM

呢家D細路-kvV z$@1w
幾歲就講哂粗口食哂煙甘l D+R7I;qg
我踢波都見唔少
-HT,h#QU_3k{sD6M 都係怪香港
:nL{2B6l~l D人做野甘忙UJK [9pt/psh
邊鬼度得閒理個D仔女ar
']gv$l:F8`6[} bQ-T D仔女跟埋哂D唔好既人
a4u&T0Y'M#A| 咪搞到甘lor

lemon仔 發表於 2007-6-19 11:53 PM

唉.....上次中秋係公園{Z.Z%ha S"Cq d9{1}
兩個小朋友 (一男一女) 至多小三, 小四
I1A:DX ](N 係度講拍拖....加埋d 粗言穢語
`8fi.|,m9m 越講越離譜.....真係....唉
g;R%F9X?D.\f'P 所以, 我都好認同: 時代變, 人也在變

打狗棒 發表於 2007-6-20 12:10 AM

客觀來說, 人長大成熟後永遠都是睇d小朋友唔順眼, 時代改變了, 以前可能一群人坐在欄杆上傾計就給人很壞的感覺, 每人都年青和反叛過, 人家小朋友食煙溝女講粗口關各位屁事? 只要不影響別人, 做甚麼又何妨?

iolo 發表於 2007-6-20 12:13 AM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-6-20 12:10 AM:
U&f9]K.F4M }6F 客觀來說, 人長大成熟後永遠都是睇d小... [/quote]
py_ RX0q "人長大成熟後永遠都是睇d小朋友唔順眼...." very good point!!! :good::good:

小朋友小軍 發表於 2007-6-20 12:58 PM

落到街  個個小朋友都係咁....

pigcat 發表於 2007-6-20 01:10 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-6-20 12:10 AM:bD R6YgF8c$`
客觀來說, 人長大成熟後永遠都是睇d小... [/quote]
[1bqj#Zb)l M3P 咁又唔係一定wor..$CPu-x A4cR-Ni
而家周街都見到d 10歲ge小朋友成日爆粗...
V/azx^ 好多人都見到呢d事..X8at!]Zy
呢個係事實@T;PLO `J
無可否認呢一點係比以前退步...

13hahaha 發表於 2007-6-20 01:52 PM

打狗棒講得幾岩..我古ed就係叫代溝

autod 發表於 2007-6-20 05:07 PM

打機都算,最冇眼睇既係行路要打,食飯要打,過馬路都仲要打!!
A%?U"m] j7iw 唔係話叫你唔好打機,但都要教育下適當時候做適當既野嘛!!!:noway:

SCM 發表於 2007-6-20 07:23 PM

就粗口黎講
P1LJ2A#V'] 2O2l%f4yKGg
就好似"痴線" "吹咩" "溝女"呢d廣東哩語
s7l6Pe_(z 舊時黎講係極之粗鄙|}+G)[H @r SX,f.c
依家社會開放 呢種說話唔再係粗口
P _%^)Wrwm RW&G{ 成日都有人講
6Y@@ Can9`I2} 而且粗口唔怪得細路
G#?~@DG(f4O$k[ 佢地聽父母講得多學返黎
U1m~G4w0_ O 係一代傳一代)E^ER3l6yo
所以 過多10年8年
JN4e mlL$a*X 好多人問候人地阿媽都唔當係一回事

chinahot008 發表於 2007-6-20 11:56 PM

因為依家d 小朋友打得少...不打不成器

天下太平 發表於 2007-6-22 05:08 PM

你老豆果個年代咪又係咁睇我地依個年代...
2j1}4^yT R 正如依家我地睇返d 細路一樣
xGT4~{_ 算啦...時代一定會變

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.