娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 宜家D小朋友改變了
ASPP
發表於 2007-6-19 04:55 PM
宜家D小朋友改變了
以前公園日日都有好多小朋友係到追黎追去....好有活力
+wh|YI
而且粗口都唔講多句....唔好話咩PSP/NDS....電話都唔洗旨意有
$TvB,K#E9lkA^
宜家係公園係就係有成班小朋友係到...不過係成堆係到打機
;}FS.} Q4S-Tb)Wq
冇左公園應有既小朋友嘈吵聲...只係聽到各種遊戲發出既音樂
`%]ljkDp2^
同埋宜家D小朋友愈黎愈惡....看更都可以鬧
SCM
發表於 2007-6-19 05:01 PM
[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-6-19 04:55 PM: