娛樂滿紛 26FUN's Archiver

勇勇 發表於 2007-6-21 07:24 PM

~一段令人心顫的影片,看工業化的養殖場是如何對待動物~

[url]http://www.6rooms.com/watch/363851.html[/url]"?^z*tvLt5_pL``

!m"i d?W"V ~+@ [size=5][color=Red]我睇完就覺得好唔開心,係唔係鬼佬先可以做得出,佢地唔會發惡夢咩!
bn1l hKL 搞到我真係有d唔想食紅肉![/color][/size]

artta 發表於 2007-6-21 11:14 PM

我有d唔想食肉

勇勇 發表於 2007-6-21 11:17 PM

77個人睇LEE個POST!!A5?/JU/u)o-r'l9?a
你係第一個人回,可能係為一一個人回!!THX!!Wwm@Dp1u no
我都有D同感,唔多想食紅肉!!不過係有D難度,因為我係中國人!!

jimjim12 發表於 2007-6-22 09:40 AM

4個字:慘無人道!!
Ohiv7Kb"m3Gk-T
'B+_,YoK"~ 其實唔係鬼佬先係咁,中國大陸都係差唔多,為咗錢乜都做!
#vP'Sx]4l FQ1fp
8y7[(W1Z ]3\G;j 而又冇可能全世界人類都唔食肉,只要有人食肉,哩D事情都會繼續發生!!

自由神 發表於 2007-6-22 10:19 AM

呢個好明顯係素食公司/組織既洗腦式既宣傳片
+A6R&baJ\ 0` Ul&p Nk!M#l
我明白有時D野好似好唔人道
1xR4H _I`V7iA r 不過..........如果隻隻雞、豬、牛,被殺之前都打支麻醉針8N P ID_*]9H)g$z D
我諗我地人類滅亡都未到佢地絕種
{T3At#V
G i ub5v!WH 再姐!打左麻醉針先殺佢地,咁就代表人道?Bu7n)sc*D
食素?因為菜唔識叫痛,所以點食佢地都得?%OjN*\V-O
${K!C1RI2h3v S4j
唔好咁快俾呢條片洗腦
ao N q.D"a7c |k)f 諗清楚呢個世界既事實\eWN;m
我唔係覺得咁去殺D豬牛係好事8SbC/\5j1@#S r
3Z\wfj Tw!lW;C0?
只係世界上有好多養殖場既主人都對豬牛有情 c(M'U3yxOM1[:kZ)e
好似日本既和牛呀!.n8NLKsG#I:u5g)J1a
澳洲同英國都有好多好尊重自己既生畜:good:

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-22 01:04 PM

照食. 我要吸收營養.

勇勇 發表於 2007-6-22 04:06 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-6-22 10:19:
;r1f[ ~s)l k0D 呢個好明顯係素食公司/組織既洗腦式既... [/quote]
pCyq(QF+J9Wv b 又點算係素食公司洗腦嘅宣傳片啊!:o:o:o:o:o:o:o
G}V5S ?/@0fdlB 你唔覺得好火咩,D鬼佬可以咁冇人性!:eek::eek::eek::eek::eek::eek:

hyde_tetsu 發表於 2007-6-22 04:11 PM

但打邊爐唔可以唔食肥牛架喎......:redface:

自由神 發表於 2007-6-22 04:14 PM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-6-22 04:06 PM:
,Qc F6lx'{ Z"q5dYi6s2~&]
又點算係素食公司洗腦嘅宣傳片啊!:o:o:o:o:o:o:o'M'T'o2IV9y$l0w w!z
你唔覺得好火咩,D鬼佬可以咁冇人性!:eek::eek::eek::eek::eek::eek: [/quote]
O6H |Cy,k ~Z0E r 我唔係話咁對D動物係o岩!:haha:
d*mc?~l6e 我只係想講,呢個世界有好多養殖場對動物係好好嫁!6GEd \7dZ A:W)Y'A

A9f1{C_I} fg 如果單單睇完呢條咁既片之後就話以後唔食肉,淨食素啦!
IPIp2@Z5I4V 咁就正正跌入呢呢個素食組織既圈套啦!

勇勇 發表於 2007-6-22 04:37 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-6-22 16:14:
.w;hT f8_
-elg.P7i2q 我唔係話咁對D動物係o岩!:haha:
7Fw?)Nx:T.} ... [/quote]
tgl4`F!Um 嘻嘻!我唔會中計唔食肉!唔食紅肉會死架!:):):):):):):)
F~#WF9WF ^ D鬼佬真係好不人道對D動物,好似KFC對D雞咁!!:(:(:(:(:(:(:(3N"B$Z3V9Ww7c%[*y
其實唔雖要打D動物丫,一野 落條頸度,米快快手冇痛苦死去囉!!:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

天下太平 發表於 2007-6-22 04:48 PM

唉...可怜的小动物..

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.