娛樂滿紛 26FUN's Archiver

BOYDWAN 發表於 2007-6-22 10:08 PM

[quote]Originally posted by [i]Edgar Davids[/i] at 2007-6-22 22:05:
,C#x!S_4E)j3V ` lK Q no-S
,M4?hk1Jg
咁都有十萬幾個方法咖喎.....:haha::haha::haha:
)G r-@^0sq{ x
{w&f \ b9p"NQ_l\p 快啲比六分黎呀需公~~:cry::cry::cry:.z a5S-cH
[/quote]y9q {(g~2k#yp H.t
xI`3k6IO?(y

Eu;c b&V0q6i 搞笑有餘實用不足:D,我識鬼溝女呀?:lol: -j?y3V1U*cs
加一半好喇~:dev::dev::dev:

Edgar_Davids 發表於 2007-6-22 10:13 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 22-6-2007 22:08:
a(R5j|EL1cCH vi)e\%zL1US\
搞笑有餘實用不足:D,我識鬼溝女呀?:lol:
9O wLp*|#M 加一半好喇~:dev::dev::dev: [/quote]
[k#IN m;z-P7H @
|1Y8q?#FGvW 你又知實用不足?:noway::noway:你唔比佢係有米仔架??:noway::noway::noway:z'Zv8|[Jv:lG:c
如果佢係有米仔,一定實用呀!!:noway::noway::noway::noway:GH%ER L!J%y
(Q[USW0kB
你條需公又扮蟹~:noway::noway::noway:N:fq/ec3`eD5K

G&LNW#` 唔公平呀~~:cry::cry::cry::cry::cry:
*|)~ a4f]c._5G!GN m 兩個 post 夾埋幾百字兼幾個方法....
0t7e"PK,i.w 冇奶油同得一個 point 既同分咖!!:noway::noway::noway::noway:
3Qw5{A,K&e/n A?v(z$i VS i8S;[ e

1u]fec )QqZ-?D/D9}0w?

V4UH3josK9k4I [b][size=5][color=Blue]唔公平呀~~唔公平呀~~唔公平呀~~~~[/color][/size][/b] :cry::cry::cry::cry::cry:

Tokyo2040 發表於 2007-6-22 10:26 PM

[quote]Originally posted by [i]Edgar Davids[/i] at 2007-6-22 22:05:ICd;H)z
X,F"j8]j0h J,}-O
你係有一億既我即刻飛奔黎閣下屋企幫忙都仲得呀  [/quote]
Z?+Z lJ*o'a
.V-S-b%Hn 一億精蟲就有 :D

BOYDWAN 發表於 2007-6-22 10:35 PM

[quote]Originally posted by [i]Tokyo2040[/i] at 2007-6-22 22:26:
J {p'T2P
}$qw8nk6Ea ~rT9Eu5A T
一億精蟲就有 :D [/quote]A7YgrNK-YOf[&Y
J @0P[)lz
呀Tokyo 咁你右手有無受傷?:lol:需唔要需去大便呀?:lol:
U9]3h/Y!Y^f%xO qI 記住揾duff 呀~:dev::D

wer 發表於 2007-6-22 10:37 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2007-6-22 22:35:$f6Yc x:w!j9c

\fnS4Rk.h
0q ~x ?3lG-gJ-{,` 呀Tokyo 咁你右手有無受傷?:lol:需唔要需去大便呀?:lol:Hqp-E+H ^!C.}3[4x
記住揾duff 呀~:dev::D [/quote]
2X.Q4r'RF,W6xCg :angry:
|"dZ)uR9|;cc@!|8BHT 噁心

Edgar_Davids 發表於 2007-6-22 10:37 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 22-6-2007 22:35:7F4_!h(NI xA
Ix6_8i Pm^
呀Tokyo 咁你右手有無受傷?:lol:需唔要需去大便呀?:lol:
z*r"lu f M5Km7p'B-s 記住揾duff 呀~:dev::D [/quote]
5tl%t*M[I e9Gby7y0C
:noway::noway::noway: 我要港幣呀!!!:noway::noway::noway::noway:
s+df#Q rGX\ d
)\6b~^N)W 好比返三分我呀死溝女王!!:noway::noway::noway::noway::noway:

spareman4 發表於 2007-6-22 10:47 PM

[color=Navy][b]用右邊格勒底夾住條大毛巾,
K*B3M'k)? fO 然後0係後面兜過個屎眼,PR{)PL#YE
0係前面出番黎,
z"a1Z2Ha"K4x nq 跟住用左手揸住條毛巾狂'choke' ~~0IFU M;Pt2R6B

H4i?!JS4] o @ [color=Red]呢個方法應該 ok, 唔信自己試下 ~~ :P[/color][/b][/color]

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-22 10:51 PM

:dev: 換屎片. "v+h*Y)g V ay Z5Pfpz
我好叻 ﹗﹗ 叻﹗我至叻﹗

head 發表於 2007-6-22 10:53 PM

[quote]Originally posted by [i]@娛樂滿紛[/i] at 2007-6-22 22:51:
/J:T$y"U!~0IQ :dev: 換屎片. 3oR.g!Vef7\
我好叻 ﹗﹗ 叻﹗我至叻﹗ [/quote]
jOA8W BKh*W
H`;TU{u'QsM 用屎片 都要擦PAT架喎:giveup::dev:

Edgar_Davids 發表於 2007-6-22 10:56 PM

[quote]Originally posted by [i]@娛樂滿紛[/i] at 22-6-2007 22:51:2aG+jbg^x
:dev: 換屎片. #B3I1r|o0\9@6y b
我好叻 ﹗﹗ 叻﹗我至叻﹗ [/quote]
1[;Y4i/De"T*H+^ *EF u/y{Y)C
:redface::redface::redface::redface: 呀娛哥,
4Ec:tZ)v)v7L&J C 不如得閒幫吓呀神仔換啦.....:lol::lol::lol::dev::dev:

baby520bay 發表於 2007-6-22 11:29 PM

可以趁機會鍛鍊一下左手的靈敏度~還不賴唷~

kuru 發表於 2007-6-22 11:35 PM

既然雙手唔得咪試下用腳囉, A f)N3\-F)|/h
再唔得,咪買個日本有埋清洗功能#y*uRE/S
按個掣就成功了~

艾力克 發表於 2007-6-23 12:01 AM

你地將快樂建築o係人地痛苦身上 :gun::gun::gun:

BOYDWAN 發表於 2007-6-23 12:08 AM

[quote]Originally posted by [i]Edgar Davids[/i] at 2007-6-22 22:37:1d#I}9yks
XMArutZ|

8n B M!cbl-M Z.z :noway::noway::noway: 我要港幣呀!!!:noway::noway::noway::noway:
7Q(G$Y*t6nv1C'Nf D
6BA8]voyf 好比返三分我呀死溝女王!!:noway::noway::noway::noway::noway: [/quote]
}I8lc@q[qwbI Lde Y0P/x'j%G6|

a)^fd*K
ajeE0y 維持原判~:dev:

BOYDWAN 發表於 2007-6-23 12:12 AM

[quote]Originally posted by [i]spareman4[/i] at 2007-6-22 22:47:
7[Ot3Q jFx [color=Navy][b]用右邊格勒底夾住條大毛巾,
,[k6^Z8k*Wa)| 然後0係後面兜過個屎眼,` B%fkK3]&D,W
0係前面出番黎,
F*OJy oDQv 跟住用左手揸住條毛巾狂'choke' ~~ R/F)l1rq'u?,u

Z,p4Gb8w\Al [color=Red]呢個方法應該 ok, 唔信自己試下 ~~ :P[/color][/b][/color] [/quote]
,s'aLt |#t*v2D .H4F5TA-Hl9Ok
.}WkK8P/gWJ(m4X$fl c^
咁又離譜d,揸住條毛巾狂剒會出煙咖~:lol:(L3Z V-M$s7p
見幾有創意,加3分啦~:dev:

BOYDWAN 發表於 2007-6-23 12:15 AM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2007-6-23 00:01:;s@lC6Ec X-[ r_ [ {-}
你地將快樂建築o係人地痛苦身上 :gun::gun::gun: [/quote]
kO4_)m}|
!ub&BOlJ
'on_,^]!d/Y
+S ]X$s%A2C4JJ4t 喂.........我出到加分呢一招去幫佢尋求解決方案咖喇..........:redface:

bigfish 發表於 2007-6-23 12:41 AM

我o既建議係唔擦 pat pat, 特登買幾條底褲
H\)U.I.Z6G:y+b t/w 一去完痾 c 之後就著一條, 然後用 pat pat 夾住, 係咁磨, 磨完之後條 under 可以拎去洗 or 丟
"WX)I c&g-Xm 咁就可以用條 under 去擦 pat pat lor

littlepig 發表於 2007-6-23 12:55 AM

只要放卷廁紙係地下,踎低用左手按實卷紙,對準位置,利用腰力移動肛門前後磨擦
bp u7B7R2_g9@
?Q m#?#M%wB 連續磨擦兩三下後,蚊走第一層廁紙,再重覆以上動作,再換走第二層廁紙,....如此反覆數次,清潔完畢。

jimjim12 發表於 2007-6-23 01:40 AM

養隻食屎狗,再搽D花生醬喺 C 眼附近,咁隻狗就實幫你瀨乾淨~~

vv1668vv 發表於 2007-6-23 02:08 AM

日本古法:secret::   用 繩  ! :naughty: :D:D-I9l6r[ J
設定 A - POINT 到 B - POINT掛好條繩  :win:7T*?F|9h
A 到 B point 要有幾長距離 就 自己決定。。。:dev::dev::P:P
whtc e 不過相信越長效果越顯著。。:D:haha::haha:
*nl.Y&V$VT ^0{H^,Am
將個 屁股 由A point 滑行到 B point 即可 ! (JOKE)
"egOUZ9I!L $e Cw c-BrD4J
以上純粹建議。。。未經專人指導切勿模仿。。以免發生意外。:naughty:

頁: 1 [2] 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.