娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-6-22 01:09 AM

有冇恐怖片介紹

講下你睇完真係覺得驚既 n Xy7m Z7x i"PI\
等我睇下

勇勇 發表於 2007-6-22 01:36 AM

近期最好睇應該係[color=Red]降頭[/color],我諗有排都唔會有LEE  D戲種!!

大優勢 發表於 2007-6-22 12:49 PM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-6-22 01:09 AM:
5iM9] nH qs;f 講下你睇完真係覺得驚既 +}*EYv u^f3Q
等我睇下 [/quote]7ehWCYm6B(uD

ie&MM1[ :dev::dev:
\By(|@wH 8I ?N"e6WXX%\|$W
你去我屋企就吾駛睇片睇真人都夠驚了 :P

autod 發表於 2007-6-22 02:27 PM

睇 JAW 啦....有好幾幕真係睇住都覺得痛.........:D:D:D

drafezli 發表於 2007-6-22 05:49 PM

hostel1,hostel2(近期美國上左晝)啦

kuni 發表於 2007-6-22 09:12 PM

[quote]Originally posted by [i]autod[/i] at 2007-6-22 02:27 PM:o]%kD Lsp;R
睇 JAW 啦....有好幾幕真係睇住都覺得痛.........:D:D:D [/quote]1s4c~w/[1v.g!B

1aR A ZB$z)}C1t _\V^(? qz8Q,^
JAW?  定係 SAW 呀?

發表於 2007-6-23 10:31 PM

生化3:agree:

YingTung 發表於 2007-6-24 10:59 PM

大陪分泰國片水準都ok,好似<鬼影>,呢套雖然o的橋唔係新,但叫做左抄右抄都嚇得到人~~DK K'gd
另外要港產片的話,我覺得以前既<鬼巴士>幾好~成日打青色燈,個個乘客都係青色面~~

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-24 11:09 PM

喜馬拉雅星.. 超級恐怖.

Platina 發表於 2007-6-26 11:50 AM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2007-6-24 10:59 PM:
lU&TA,z/\9W 大陪分泰國片水準都ok,好似<鬼影&g... [/quote]/G.aNcIf!z#j"@

^f [(B^X.[ 唔知點解d 泰國鬼片差不多套套都幾恐怖下/Z2TiOy cAzG
k#ufkne
之前睇左套 "邪降 - 惡魔之藝術"1At6b#a7^D8[
都幾嚇人

奪命老妖 發表於 2007-6-26 12:47 PM

the shinning

autod 發表於 2007-6-26 04:00 PM

[quote]Originally posted by [i]kuni[/i] at 2007-6-22 09:12 PM:,g1D*P$qk
5J0vi(`NX
k)Qr,k!_)^]^%p
ROeO[$`h8F,B2D
JAW?  定係 SAW 呀? [/quote]
5x]KY3ACS d 係SAW,作死打左JAW:haha::haha::haha:
1D)hm0Ab5c&| 睇睇個網啦 [url]http://www.sawmovie.com/site.html[/url] |%qa0VyYY

5N/NgA`4TiI$z [[i] Last edited by autod on 2007-6-26 at 04:03 PM [/i]]

playbr2 發表於 2007-6-26 08:26 PM

[quote]Originally posted by [i]autod[/i] at 2007-6-26 04:00 PM:1pze'K|N

V ~8jcSKMN 係SAW,作死打左JAW:haha::haha::haha:y&p-yJ"m
睇睇個網啦 [url]http://www.sawmovie.com/site.html[/url]
Bj*R3aRaU t|'aGs _"[5c'g
[[i] Last edited by autod on 2007-6-26 at 04:03 PM [/i]] [/quote]
f5o-dS a'ZP{6u
V1oix-Q3? 得第一集好睇....2,3集膠論太多:sleep::sleep::sleep:

playbr2 發表於 2007-6-26 08:30 PM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-6-22 01:09 AM:
8S,Gq%n*[3N!qw 講下你睇完真係覺得驚既 g2`*a7[(O.[
等我睇下 [/quote]k3i.I5kM

+l,S5S)JTO1q+o 推介冷片一套 , [u]活跳屍[/u].....好似有幾集,但細[color=Blue]過[/color][color=Red]睇[/color]電視[color=Red]睇[/color][color=Blue]過[/color]第一集

fhw2003 發表於 2007-6-26 09:37 PM

SAW好恐怖,連著3集一起睇~~~
{k0j]rd2Zfa!X
5fP#NX+kkA;PF 《电锯惊魂》原创者新作,不過覺得沒SAW好~~~
I;k*z]6Ev8^yD(s *gP+fn5k']o&Th

e(];ty A3JI$N [img]http://cimg2.163.com/ent/2007/3/19/20070319133553285fe.jpg[/img]\I*]7K X/^
7I(b?%e R/d+[^/Ef
[img]http://cimg2.163.com/ent/2007/3/19/20070319133712f74d9.jpg[/img]N,_s?:e9[X"s
%^ z)s})b'])x
[img]http://cimg2.163.com/ent/2007/3/19/200703191336358b062.jpg[/img])};W@Wu

{@-}.rU0r'g`[ ] [(i
]t:b_Ln(U:j)M9RI 木偶比利的复仇F;T;DO6JG;j

3RCUkd._ 民间所流传的恐怖故事,有许多是供大人聚会搞气氛用的,有不少是为吓小孩而流传下来的,然而,有些恐怖故事,就不仅仅故事这么简单,这里要讲的就是一个关于木偶复仇的吓人事件。
L P;{` C~'\ 6W`6bv Y[9R2w&x\lz
传说在1940年代,美国一个名叫雷万斯费尔的小村庄发生了一桩惨案。一名小孩被杀死了,村民认为杀死这个小男孩的就是当地一个靠拿着木偶表演腹语为生的女人玛丽·肖,因为这个小孩曾骂过玛丽骗人精。愤怒的村民们将玛丽抓起来将她割掉舌头之后,连同她的木偶们一同放进火里烧。玛丽被烧死了,木偶却消失了。从此以后,消失的木偶会时不时在村里出现,每次一出现就有人死,而且死去的人都会被割掉舌头。于是村里就留下这么个传说:当你见到玛丽的木偶比利时,千万不要尖叫,因为你一开口,舌头就会被割掉,木偶会有你的声音说话,然后将你杀掉。

autod 發表於 2007-6-26 09:45 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-6-26 08:26 PM:^"QD j)j\
6rc,zWjV2L]3y9Z
2x0@qB:Z:?}
得第一集好睇....2,3集膠論太多:sleep::sleep::sleep: [/quote]
a#H}A(Uv h9ki#B8y
!yi`.J!\(n SAW我都覺得之後兩集反而冇第1集咁正....:haha:,Fpu,O*zlW
o$V.H CfBaP
[quote]Originally posted by [i]fhw2003[/i] at 2007-6-26 09:37 PM:
3_%P B'^I oggm SAW好恐怖,連著3集一起睇~~~oVd2b;f4x/h
x*D[4[ I@ d
《电... [/quote]
u-okq`B0^ .`X1oRoeS
我一睇就睇到第3張有個W :P:P:clap::clap::clap:i ml9Y,h)g

-}T4_5X.{C [[i] Last edited by autod on 2007-6-26 at 09:55 PM [/i]]

autod 發表於 2007-6-26 09:46 PM

(唔好意思click錯左回多左個帖.........:redface::redface::redface:)
*t'[#Y1S m)nd&} A/f2C
.JiscY]x [[i] Last edited by autod on 2007-6-26 at 09:56 PM [/i]]

阿感 發表於 2007-6-26 09:51 PM

我本身唔好驚眼恐怖片,d人話好驚o個d都唔會太驚}lM*Z\
但係唔知點解睇"見鬼"(第一集)係好驚,驚左幾日
.e,r&]:J(j 睇完左二日撘 "車立" ,一個門就見到個阿伯擰轉背耷低頭w*y `/G[.eV
嚇到差d唔敢入去

jimjim12 發表於 2007-6-27 03:25 AM

有套泰國鬼片叫< 變鬼 >都幾恐怖嘅,最好一個人睇:dev:
:g.X D2B:s4M
%@!W4A&W4e(XpIE!F 另外有套西片叫< 殺人慾室 >都好核突兼恐怖,不過唔係鬼片:o/NrF w#j2K.q`n
F:? ZQp[P
樓主好似冇反應咁嘅,係咪為分而開post架:confused:

leeyanta 發表於 2007-6-27 11:03 AM

[quote]Originally posted by [i]奪命老妖[/i] at 2007-6-26 12:47:
!i` C[:_,U*ZS the shinning [/quote]
!U"AxoSV`
K zdw7A9?S x :lol:STEPHEN KING'S:good:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.