娛樂滿紛 26FUN's Archiver

SCM 發表於 2007-6-22 07:20 PM

頂唔順la 成屋都係恐龍

唔知咩事
;A b2huOK 兩3年前開始
D'S"os*Q2] 屋企就開始有四腳蛇
6eI_.A"w1_ 嗰時差唔多日日都見到'B joF"ER`
之後呢幾年既夏天都係BQ_.@2l"q
依家雖然唔係日日見到 U L^wI9qLy,|o
但係都成日見到
3C,`+a7MdQ%[ 只係比以前見少左
n g#R(rwp 走得咁快又捉唔到
2etV)Ts#Q 都唔知點搞掂地
&s9r(MQ@m v!s0^ 間屋既環境又唔係等別近山林
8a#y-[e#H8h] 而且住左成10年+CkYcp[f*I
呢兩3年先有 V(P!{p0b0x-DQm
有冇巴打教我杜絕佢地

h.t.f 發表於 2007-6-22 07:26 PM

講真,四腳蛇係益虫,專幫你食蚊食虫,又唔污糟T4Ha C"Q@r;JBP_
如果唔係真係影響到你既,無咩必要趕盡殺絕ar]9aa)k-}
ps:我屋企都有唔少四腳蛇,但係佢地真係幾幫得手,成日見佢地係天花板"步蚊"

sakura310 發表於 2007-6-22 07:31 PM

杜絕我就唔識[.rB.m:I f

r|7g1X8y 不過我知四腳蛇唔係害蟲,而係益蟲,因為佢會幫我地食小強哥d小昆蟲Owd'X/?)Lo J3U*Mc
R"PaQZ;G/^6F*T
但由於佢面目可憎,所以我每次見到佢都會忍唔住將佢就地正法...=.= y AA7q.L
`7D6N4jVU:f9s
方法很簡單,買一支氣槍就可以了
7y_/x S/q|.CM
oTS@IU0F 要是在一排bb彈用完前都扛佢唔死,那就要多練射術了 XD(Omb:@b9}U!v

h{'r;LY&N%j 不佢地出現ge原因,我諗主要係因為係你家or附近有大量食糧出現,佢地先會賴死唔走
X AK m.s5V)B2}%G 3C!`:xi}&D4a v
或者樓主可以搵下or留意下,有無d去水位呀,d暗角呀,可能會藏有小強等生物的巢穴6gT5Z @2t f){
%o7F}$y Xk
情況最壞是有白蟻=.=0xO:a alnq:Mw~

%P|C\N2F\ M2f 將佢地清左,四腳蛇無野食自然會走~

SCM 發表於 2007-6-22 09:21 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-6-22 07:31 PM:%r0{ [_/kd/lA
杜絕我就唔識6quQ)S[&~r6o2u

MiF _g/Nm 不過我知四腳蛇唔係害蟲,而係益蟲,因為佢會幫我地食小強哥d小昆蟲] [B1y!I5\k7GtXWT
Dl&r~*}.Cm
但由於佢面目可憎,所以我每次見到佢都會忍唔住將佢就地正法...=.=-W { t&Zl;a]e u
ad8?^p1_!Q vB:k;z
方法很簡單,買一支氣槍就可以了_5k2aJF8C h/V3V

F6Q+D+j7P-Bu`^ 要是在一排bb彈用完前都扛佢唔死,那就要多練射術了 XDN5u-g&V4}7A&ur
G!py.K+zxtz1b
不佢地出現ge原因,我諗主要係因為係你家or附近有大量食糧出現,佢地先會賴死唔走
B)PSo^Z"B!Z$|` v
*G&XQ!Sc2R#l)c ZF 或者樓主可以搵下or留意下,有無d去水位呀,d暗角呀,可能會藏有小強等生物的巢穴 F5NU-J-D0h
Y/i1}{*ap6g'rP1p
情況最壞是有白蟻=.=
)Sr;_Sati Tu]{.F3rY
將佢地清左,四腳蛇無野食自然會走~[/quote]9MQ-g Kf YG/VcF
我屋企係有d地方好亂#g;O&G+h8f'|5h
但係亂極都只係積塵
"]Zr8Kh(_Rbbw"c 冇積水 好難有虫仔ga wo

Erocky 發表於 2007-6-22 10:50 PM

記得曾在Yahoo知識+內看過有關趕走壁虎的方法,
C!Fi @2a 以下由該處的轉載,希望可以幫到您:
~(b^,\y2E
o#sy8L+Ox4k o 「四腳蛇是益蟲,會吃掉蚊蟲,所以理應不用殺掉。
e%w)B*G F3\fz
[y kh3O#pi 如果真的想把它們弄走,可以1:20稀釋漂白水抹拭家居,但是漂白水過了一些時候便會揮發,所以每隔一段時間便要再抹。h$N7y#lo\!|I ?pl
~(AD5khXb+S-H
如果你真的想效果持久一點,可以改用漂白粉(俗稱臭粉,公廁常用),漂白粉會醃死四腳蛇,而且比漂白水保留更長時間,可是臭粉氣味濃烈且不好聞,我並不鼓勵使用。;R-KbJ"V

hAa E/G?U 長遠的辦法,是家居減少放置雜物及經常清潔家居,留意清潔暗角位,因為四腳蛇喜歡躲在陰暗的地方產卵,又以蚊蟲為食,減少牠們藏身的地方便可讓它們搬走。 V$xm%X#s {

7Xm:PLM8{#K 另外可以建議你購買一部驅鼠器的電子高音頻產品回家,發射口對準或靠近在壁虎經常出沒的地方使成了。 這種產品可驅鼠驅蚊蟲,是以高頻率的音頻驅走這些東東的。 這些高頻率的音頻,人類係聽唔到架,所以裝左好似無裝咁,插左電就唔使點理佢架喇,不過如果你裝係室外就最好小心 D,怕會漏電嗟! 購買的時候問清楚使用方法及環境條件至好喎。」

SCM 發表於 2007-6-22 10:56 PM

[quote]Originally posted by [i]Erocky[/i] at 2007-6-22 10:50 PM:
j |e#RhA,v\S'Wf 另外可以建議你購買一部驅鼠器的電子高音頻產品回家,發射口對準或靠近在壁虎經常出沒的地方使成了。 這種產品可驅鼠驅蚊蟲,是以高頻率的音頻驅走這些東東的。 這些高頻率的音頻,人類係聽唔到架,所以裝左好似無裝咁,插左電就唔使點理佢架喇,不過如果你裝係室外就最好小心 D,怕會漏電嗟! 購買的時候問清楚使用方法及環境條件至好喎。」 [/quote]
:[(P'?_D,PSw 驅虫器真係work{8js#b[7B4rZ0?E
我阿媽就係驚部機廢
(o,|%QS,hM!m)cvZ 所以死都唔敢買

littlepig 發表於 2007-6-23 01:12 AM

既然冇其他食糧,有冇諗過,果d唔係四腳蛇?
s{:ZI~9vz2dE
n2d4Q x@(^M'@0F
t/?.w.Qt_ h6P/`M 會唔會係外星人或者係異形:D:D:D:D:D:D

長洲賓客 發表於 2007-6-23 02:44 PM

長洲就最多呢家野, 乜殺虫劑超聲波都冇佢地符,z#Z5Y"rB:Hb@
只有一個方法: 見隻殺隻.
taJ&KuW#p0y6H 殺完之後, 將佢拍成肉餅, 暴屍十日,
s;b8_5oy(?eOS\ D同類見到自然嚇到走夾唔頭,QtO'Ro8C
你屋企就會有一年半載安寧.

勇勇 發表於 2007-6-23 09:11 PM

[size=6][color=Red]我屋企都有一隻[color=Blue]哥斯拉[/color]啦[/color]:haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha:[/size]

阿感 發表於 2007-6-23 09:33 PM

[quote]冰 糖 捉 壁 虎 成 功 率 高  -ee] ]~

SOp v]FTY
X,Gd~Qs ~ 家  有 小 昆 蟲 出 沒 , 常 被 視 為 打 掃 得 不 夠  淨 。 David 最 近 發 現 家 中 竟 然 有 其 貌 不 揚 的 壁 虎 出 現 , 為 了 趕 絕 牠 們 , 顯 得 很 傷 腦 筋 。 綜 合 各 路 網 友 意 見 , David 及 其 天 涯 淪 落 人 , 不 妨 參 考 以 下 方 法 。 VDm`9Sax;XZW
1. 保 持 整 潔 : 牠 的 出 現 主 要 是 因 為 環 境 雜 物 堆 積 , 受 濕 霉 氣 味 吸 引 而 來 , 如 要 驅 除 , 先 要 改 善 環 境 , 保 持 潔 淨 及 清 除 濕 氣 , 勿 使 雜 物 堆 積 。 i-p4bz q+Oo6u|
2. 利 用 冰 糖 : 大 家 可 準 備 高 身 闊 口 玻 璃 瓶 , 洗 淨 抹  後 放 入 數 粒 碎 冰 糖 , 蓋  大 半 瓶 口 , 以 誘 使 「 鹽 蛇 」 爬 入 進 食 。 由 於 其 腳 會 沾 上 濡 濕 糖 質 , 便 難 從 瓶 身 爬 出 來 。 捕 捉 後 可 拿 到 屋 外 放 生 。
4V4nV8|\7LDyu 3. 天 然 精 油 : 滴 一 些 天 然 的 茶 樹 精 油 或 是 加 在 水  稀 釋 噴 灑 一 下 。 2MJ"O9oq_i
4. 滅 蟻 藥 : 在 牠 們 經 常 出 沒 的 地 方 放 殺 蟻 藥 。 M+Ks ^:P
5. 冬 季 伺 機 : 在 冬 天 時 去 追 逐 壁 虎 , 因 為 尾 部 是 牠 們 儲 存 脂 肪 的 地 方 。 若 牠 們 驚 嚇 過 度 , 切 斷 自 己 的 尾 巴 , 而 找 不 到 食 物 , 有 可 能 會 死 亡 。 k/F2A9D}CtGt#S d
雖 然 大 家 提 供 不 同 方 法 以 趕 走 壁 虎 , 但 其 實 牠 們 是 種 益 蟲 , 專 吃 蚊 子 、   , 對 人 類 並 沒 有 太 大 傷 害 。 若 然 你 不 嫌 牠 們 樣 子 醜 陋 , 嘗 試 和 牠 們 好 好 相 處 吧 。 [/quote]
Hc,Cz9oqd
s6vC }!L;~s.W C [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=124331&fpage=1&highlight=%E7%9B%8A%2B%E8%9F%B2[/url]

bigshopgood 發表於 2007-6-23 10:49 PM

既然冇其他食糧,有冇諗過,果d唔係四腳蛇?

GTOGTO 發表於 2007-6-24 11:42 AM

我個露台成日收藏左四腳蛇
|l0i6a2` 我就唔清= =佢幫我地抓蟲,我清左佢
lZ9aVD*m7[]0v p$TN1x o的蟲搞我仲慘,起碼四腳蛇無興趣主動搞我
-]8g+D|3c)Jc2n? 有次唔小心沖走左一條剛出世的四腳蛇,非常內疚

蘿萄糕 發表於 2007-6-24 03:07 PM

無辦法!!即捕即殺!!

autod 發表於 2007-6-24 08:59 PM

養返隻寵物得唔得?
[XycG_8Z 好似唔知咩貓會捉四腳蛇...:haha:

SCM 發表於 2007-6-24 09:57 PM

[quote]Originally posted by [i]autod[/i] at 2007-6-24 08:59 PM:PU7Av'^;`f8K v6dP
養返隻寵物得唔得? Yh7Ms/Rk
好似唔知咩貓會捉四腳蛇...:haha: [/quote] A`k%\o5P
應該所有貓都會5y!D%s*~Jm
因為所有識郁既物體貓都唔會放過

QuiGonJinn 發表於 2007-6-24 10:19 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

托迪仔T 發表於 2007-6-25 09:05 AM

我寧願有蚊好過有條四腳蛇係屋企橫行...
J!c:DE&b i V M 好噁心...:cry:

小心兒 發表於 2007-6-25 11:35 AM

住 家 男 人
&XP[.V^.Z ?{L 主持: 曾 近 榮 , 梁 德 民
e6AR o2X| @"Y [url=http://www.rthk.org.hk/rthk/radio1/FamilyMen/20070609.html]http://www.rthk.org.hk/rthk/radio1/FamilyMen/20070609.html[/url]
_W-Gd3e WcVy A ]KJ2g
H~~`v!O%g 我都係聽哩到講 睇下幫唔幫到你 :good::good::good::_+xBWzIm9@
09/06/2007果集 34分:35秒 左右 'Q7lh%KA%F
&M9|Y[g*}~&r"B
重有好多家事常識 而且重有得重溫 -fR&z-v Fl:n(exO:E
介紹比你媽咪聽下 :good::good::good:

chansuper123 發表於 2007-6-25 12:37 PM

Catch them and throw outside the home. Don't KILL them.#S PT.HS~G;D
They know it and will leave your home.9mI-ms7p7e*| D `
I also live in Cheung Chau but I catchp them and throw away.rj.cfc5U/U
I only see them once a year.

kindaichihajime 發表於 2007-6-25 09:04 PM

Just See one kill one la~~~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.