娛樂滿紛 26FUN's Archiver

SCM 發表於 2007-6-22 07:20 PM

頂唔順la 成屋都係恐龍

唔知咩事l$K$? @ s~I
兩3年前開始
m4L5f U ]9` 屋企就開始有四腳蛇];M4wl3G:z b]
嗰時差唔多日日都見到
D;}?8[#}&dRG@.i 之後呢幾年既夏天都係r$u)`yN XV*r/eO&_"`+H
依家雖然唔係日日見到3ir4Bb-]-g4T
但係都成日見到
)GTn9})VoC9}o 只係比以前見少左
\2vridB2Er~q 走得咁快又捉唔到|3UO ]+r})[2?0SG B&K
都唔知點搞掂地
2A B\%C,kItk] 間屋既環境又唔係等別近山林w4X(u@!s-T&[ `"_
而且住左成10年
&BfSt7? w3S 呢兩3年先有
.rcVq!^2e 有冇巴打教我杜絕佢地

h.t.f 發表於 2007-6-22 07:26 PM

講真,四腳蛇係益虫,專幫你食蚊食虫,又唔污糟v'o{w!J8U
如果唔係真係影響到你既,無咩必要趕盡殺絕ar
ak"~!a/T p l/^u8k+G ps:我屋企都有唔少四腳蛇,但係佢地真係幾幫得手,成日見佢地係天花板"步蚊"

sakura310 發表於 2007-6-22 07:31 PM

杜絕我就唔識eVH1@*t8M t k

{TUR|iM9x.Q9O 不過我知四腳蛇唔係害蟲,而係益蟲,因為佢會幫我地食小強哥d小昆蟲)A \\ph5W

.HGhy6? 但由於佢面目可憎,所以我每次見到佢都會忍唔住將佢就地正法...=.=
~%T x1BY Rn3G:Nx.Q$^:n$JS9J
方法很簡單,買一支氣槍就可以了
"\4]7M(}m0j"?}e-W
J {x:l2I7U^7C 要是在一排bb彈用完前都扛佢唔死,那就要多練射術了 XD
1Aq.e*Hm
9qo:i5h%j,g+_x 不佢地出現ge原因,我諗主要係因為係你家or附近有大量食糧出現,佢地先會賴死唔走v-F/i#b\
%GRC.g&b-H9R5|
或者樓主可以搵下or留意下,有無d去水位呀,d暗角呀,可能會藏有小強等生物的巢穴s(G cO K-WB {5uq
V8bx N%W |9s
情況最壞是有白蟻=.=0`;t:~0iNY Y8wF
adE5p Cmp5o
將佢地清左,四腳蛇無野食自然會走~

SCM 發表於 2007-6-22 09:21 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-6-22 07:31 PM:a~ J:tM$Jx$kA
杜絕我就唔識
/IzSyuD
,y{M:j} i CC L 不過我知四腳蛇唔係害蟲,而係益蟲,因為佢會幫我地食小強哥d小昆蟲Z woY'x9H:Ld tD0@
$T!] ^#U7j3b(j:m4c'{Ib
但由於佢面目可憎,所以我每次見到佢都會忍唔住將佢就地正法...=.=t5z!\rs![(K%V

SP y d WE 方法很簡單,買一支氣槍就可以了
Sw'[,Gzx LrW-{)A
要是在一排bb彈用完前都扛佢唔死,那就要多練射術了 XD
D)I9TE9o fY)Dk
,l3z?fY,C ]^ 不佢地出現ge原因,我諗主要係因為係你家or附近有大量食糧出現,佢地先會賴死唔走9g*W8WiT2uV

_#v'wa+G]] 或者樓主可以搵下or留意下,有無d去水位呀,d暗角呀,可能會藏有小強等生物的巢穴%x/\H9{/}1A

,?@ CG,v:m~ 情況最壞是有白蟻=.=
*ni,Mb;p"BH%Y Ym
%HK4q am0c 將佢地清左,四腳蛇無野食自然會走~[/quote]0c7Qyuh,yn{2W
我屋企係有d地方好亂
CV U9@S 但係亂極都只係積塵
!H5GJ#v0}|j:N)v^ 冇積水 好難有虫仔ga wo

Erocky 發表於 2007-6-22 10:50 PM

記得曾在Yahoo知識+內看過有關趕走壁虎的方法,&U_n,wZkN
以下由該處的轉載,希望可以幫到您:
2O6E G3w(c8s #fG#mE+q!zc.L
「四腳蛇是益蟲,會吃掉蚊蟲,所以理應不用殺掉。 AT.hPtq
XvFv5e
如果真的想把它們弄走,可以1:20稀釋漂白水抹拭家居,但是漂白水過了一些時候便會揮發,所以每隔一段時間便要再抹。`*}2d-c4A+d`4o*|6F
4g6eT!OUdP"X
如果你真的想效果持久一點,可以改用漂白粉(俗稱臭粉,公廁常用),漂白粉會醃死四腳蛇,而且比漂白水保留更長時間,可是臭粉氣味濃烈且不好聞,我並不鼓勵使用。v%e)_pg.[&II

Z`VB;PL-s 長遠的辦法,是家居減少放置雜物及經常清潔家居,留意清潔暗角位,因為四腳蛇喜歡躲在陰暗的地方產卵,又以蚊蟲為食,減少牠們藏身的地方便可讓它們搬走。 r C+r*M3X7F
$Pc:E!{m#lnI
另外可以建議你購買一部驅鼠器的電子高音頻產品回家,發射口對準或靠近在壁虎經常出沒的地方使成了。 這種產品可驅鼠驅蚊蟲,是以高頻率的音頻驅走這些東東的。 這些高頻率的音頻,人類係聽唔到架,所以裝左好似無裝咁,插左電就唔使點理佢架喇,不過如果你裝係室外就最好小心 D,怕會漏電嗟! 購買的時候問清楚使用方法及環境條件至好喎。」

SCM 發表於 2007-6-22 10:56 PM

[quote]Originally posted by [i]Erocky[/i] at 2007-6-22 10:50 PM:
^E7}N$~ T"T1^'J-y 另外可以建議你購買一部驅鼠器的電子高音頻產品回家,發射口對準或靠近在壁虎經常出沒的地方使成了。 這種產品可驅鼠驅蚊蟲,是以高頻率的音頻驅走這些東東的。 這些高頻率的音頻,人類係聽唔到架,所以裝左好似無裝咁,插左電就唔使點理佢架喇,不過如果你裝係室外就最好小心 D,怕會漏電嗟! 購買的時候問清楚使用方法及環境條件至好喎。」 [/quote] Ebx8X)}'g
驅虫器真係work
j*\0l)e4[ M ~ 我阿媽就係驚部機廢K:`:adC'`'?
所以死都唔敢買

littlepig 發表於 2007-6-23 01:12 AM

既然冇其他食糧,有冇諗過,果d唔係四腳蛇?
U\A9GY s
3f"J!tc"nl /@(zw d O!w_.p_n
會唔會係外星人或者係異形:D:D:D:D:D:D

長洲賓客 發表於 2007-6-23 02:44 PM

長洲就最多呢家野, 乜殺虫劑超聲波都冇佢地符,3HVuF8g,CY#O,c
只有一個方法: 見隻殺隻. .|4yaQ,i6| k w
殺完之後, 將佢拍成肉餅, 暴屍十日,
v.s^^~3} D同類見到自然嚇到走夾唔頭,|pg `7X5`!m xC
你屋企就會有一年半載安寧.

勇勇 發表於 2007-6-23 09:11 PM

[size=6][color=Red]我屋企都有一隻[color=Blue]哥斯拉[/color]啦[/color]:haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha:[/size]

阿感 發表於 2007-6-23 09:33 PM

[quote]冰 糖 捉 壁 虎 成 功 率 高  m|fN?$ugNu

|O)D'nu7I F;UWI5j"M+Y Uv
家  有 小 昆 蟲 出 沒 , 常 被 視 為 打 掃 得 不 夠  淨 。 David 最 近 發 現 家 中 竟 然 有 其 貌 不 揚 的 壁 虎 出 現 , 為 了 趕 絕 牠 們 , 顯 得 很 傷 腦 筋 。 綜 合 各 路 網 友 意 見 , David 及 其 天 涯 淪 落 人 , 不 妨 參 考 以 下 方 法 。
9L3T+q8G8V5{l`*o 1. 保 持 整 潔 : 牠 的 出 現 主 要 是 因 為 環 境 雜 物 堆 積 , 受 濕 霉 氣 味 吸 引 而 來 , 如 要 驅 除 , 先 要 改 善 環 境 , 保 持 潔 淨 及 清 除 濕 氣 , 勿 使 雜 物 堆 積 。
$w&J`.wZ:t4_ 2. 利 用 冰 糖 : 大 家 可 準 備 高 身 闊 口 玻 璃 瓶 , 洗 淨 抹  後 放 入 數 粒 碎 冰 糖 , 蓋  大 半 瓶 口 , 以 誘 使 「 鹽 蛇 」 爬 入 進 食 。 由 於 其 腳 會 沾 上 濡 濕 糖 質 , 便 難 從 瓶 身 爬 出 來 。 捕 捉 後 可 拿 到 屋 外 放 生 。
5Kr1E%Z7E-~"B3m 3. 天 然 精 油 : 滴 一 些 天 然 的 茶 樹 精 油 或 是 加 在 水  稀 釋 噴 灑 一 下 。 :M[OX(J4B[-F
4. 滅 蟻 藥 : 在 牠 們 經 常 出 沒 的 地 方 放 殺 蟻 藥 。
slNGc al8N 5. 冬 季 伺 機 : 在 冬 天 時 去 追 逐 壁 虎 , 因 為 尾 部 是 牠 們 儲 存 脂 肪 的 地 方 。 若 牠 們 驚 嚇 過 度 , 切 斷 自 己 的 尾 巴 , 而 找 不 到 食 物 , 有 可 能 會 死 亡 。 E Bm(C.}_j
雖 然 大 家 提 供 不 同 方 法 以 趕 走 壁 虎 , 但 其 實 牠 們 是 種 益 蟲 , 專 吃 蚊 子 、   , 對 人 類 並 沒 有 太 大 傷 害 。 若 然 你 不 嫌 牠 們 樣 子 醜 陋 , 嘗 試 和 牠 們 好 好 相 處 吧 。 [/quote]
'?&nV+Qm5|1xt f~+T'Bu
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=124331&fpage=1&highlight=%E7%9B%8A%2B%E8%9F%B2[/url]

bigshopgood 發表於 2007-6-23 10:49 PM

既然冇其他食糧,有冇諗過,果d唔係四腳蛇?

GTOGTO 發表於 2007-6-24 11:42 AM

我個露台成日收藏左四腳蛇
!ouaLg)J,V-Z-`w 我就唔清= =佢幫我地抓蟲,我清左佢"n6ZL*N,p
o的蟲搞我仲慘,起碼四腳蛇無興趣主動搞我
\/G Q5e"v 有次唔小心沖走左一條剛出世的四腳蛇,非常內疚

蘿萄糕 發表於 2007-6-24 03:07 PM

無辦法!!即捕即殺!!

autod 發表於 2007-6-24 08:59 PM

養返隻寵物得唔得?XuT I lmdD0N
好似唔知咩貓會捉四腳蛇...:haha:

SCM 發表於 2007-6-24 09:57 PM

[quote]Originally posted by [i]autod[/i] at 2007-6-24 08:59 PM:1@mh%k3o
養返隻寵物得唔得?Ysn4{^K'@#a
好似唔知咩貓會捉四腳蛇...:haha: [/quote]
Y^OO:h2` 應該所有貓都會
-m\zWg,K 因為所有識郁既物體貓都唔會放過

QuiGonJinn 發表於 2007-6-24 10:19 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

托迪仔T 發表於 2007-6-25 09:05 AM

我寧願有蚊好過有條四腳蛇係屋企橫行...-t;n*Epm2B S:Up
好噁心...:cry:

小心兒 發表於 2007-6-25 11:35 AM

住 家 男 人 *xYpC G*r|!l$saw
主持: 曾 近 榮 , 梁 德 民Xg}s~p
[url=http://www.rthk.org.hk/rthk/radio1/FamilyMen/20070609.html]http://www.rthk.org.hk/rthk/radio1/FamilyMen/20070609.html[/url]
Wh'[({P ^ z5J
PP:P vs$S*~8T 我都係聽哩到講 睇下幫唔幫到你 :good::good::good:3DH?s9t Z
09/06/2007果集 34分:35秒 左右
)ra3X$D"W"~
$n*YA2Hx 重有好多家事常識 而且重有得重溫 1t({l![|4q7U
介紹比你媽咪聽下 :good::good::good:

chansuper123 發表於 2007-6-25 12:37 PM

Catch them and throw outside the home. Don't KILL them.
r:S]H4M1eqS They know it and will leave your home.
(d3@ ?9cl NsK I also live in Cheung Chau but I catchp them and throw away.
^ qo6k-i'S Rcd I only see them once a year.

kindaichihajime 發表於 2007-6-25 09:04 PM

Just See one kill one la~~~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.