頂唔順la 成屋都係恐龍
唔知咩事l$K$?@ s~I兩3年前開始
屋企就開始有四腳蛇];M4wl3G:z b]
嗰時差唔多日日都見到
之後呢幾年既夏天都係r$u)`yN XV*r/eO&_"`+H
依家雖然唔係日日見到3ir4Bb-]-g4T
但係都成日見到
只係比以前見少左
走得咁快又捉唔到|3UO]+r})[2?0SG B&K
都唔知點搞掂地
間屋既環境又唔係等別近山林w4X(u@!s-T&[ `"_
而且住左成10年
呢兩3年先有
有冇巴打教我杜絕佢地 講真,四腳蛇係益虫,專幫你食蚊食虫,又唔污糟v'o{w!J8U
如果唔係真係影響到你既,無咩必要趕盡殺絕ar
ps:我屋企都有唔少四腳蛇,但係佢地真係幾幫得手,成日見佢地係天花板"步蚊" 杜絕我就唔識eVH1@*t8Mtk
不過我知四腳蛇唔係害蟲,而係益蟲,因為佢會幫我地食小強哥d小昆蟲)A \\ph5W
但由於佢面目可憎,所以我每次見到佢都會忍唔住將佢就地正法...=.=
Rn3G:Nx.Q$^:n$JS9J
方法很簡單,買一支氣槍就可以了
要是在一排bb彈用完前都扛佢唔死,那就要多練射術了 XD
不佢地出現ge原因,我諗主要係因為係你家or附近有大量食糧出現,佢地先會賴死唔走v-F/i#b\
%GRC.g&b-H9R5|
或者樓主可以搵下or留意下,有無d去水位呀,d暗角呀,可能會藏有小強等生物的巢穴s(G cO K-WB {5uq
V8bx N%W |9s
情況最壞是有白蟻=.=0`;t:~0iNY Y8wF
adE5p Cmp5o
將佢地清左,四腳蛇無野食自然會走~ [quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-6-22 07:31 PM:a~ J:tM$Jx$kA
杜絕我就唔識
不過我知四腳蛇唔係害蟲,而係益蟲,因為佢會幫我地食小強哥d小昆蟲Z woY'x9H:Ld tD0@
$T!] ^#U7j3b(j:m4c'{Ib
但由於佢面目可憎,所以我每次見到佢都會忍唔住將佢就地正法...=.=