娛樂滿紛 26FUN's Archiver

vv1668vv 發表於 2007-6-27 11:41 AM

香港睇煙花 有乜好地方?

香港睇煙花 有乜好地方呢?

autod 發表於 2007-6-27 12:12 PM

我會揀..... 屋企:kicking::kicking::kicking:睇電視舒舒服服:haha::good:

vv1668vv 發表於 2007-6-27 12:18 PM

[quote]Originally posted by [i]autod[/i] at 2007-6-27 12:12:
)FjV]M/c!YT;o 我會揀..... 屋企:kicking::kicking::kicking:睇電視舒舒服服:haha::good: [/quote]
"@Pe7P)W D(EX
*~K$bx;D 同意。。
)q |imD6U2K0g 電視 多角度睇煙花 得確系一個唔錯既選擇。:good:*y5U.qK/Y}4jK

9M8@Pi!M 不過。。d(H vaWN.S;H
現場睇 周圍氣氛High  D ,視覺享受又確系震撼D…:P

pigcat 發表於 2007-6-27 03:58 PM

home la..?!`$r~TC!G5L
出街...未睇到已經熱死左...

vv1668vv 發表於 2007-6-27 04:50 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-6-27 15:58:
u*A3X^)j:^/r home la..m kn.{.VKs
出街...未睇到已經熱死左... [/quote]
5Z n9}p7u2Y9d'oQ
?j [ NZ s"n7Q
%`mEI/]`-d 夜晚黑 可能會較為 涼快 D 既…;)
BDEx$~P&h7_ P 都希望到時 天氣清涼D就 現場睇得 舒服D 就好嘞。。:cheers:
M*q,ep$A
C/P:c:yr 唔知道 邊位 知道 有無乜野 較為特別既地方 可以 無0甘逼人 呢 ?CG^^5w$YZ0q
不過 可能 一 POST…全部人擁曬去。。。
)Y7n I;W&cR4N 結果可能都又要  膊頭察膊頭。。。:cry:

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-28 12:07 AM

電視睇的話, 感覺系差 一百倍 lo.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.