娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Edgar_Davids 發表於 2007-6-28 08:48 PM

高考頑童生放榜祝福專用點 (謹 摯送予兩位頑童兄弟)

[b][size=5][color=teal]各位版主、各位頑童會員、各位高考生、各位學生們:[/color][/size][/b]c){l0O/@0eZX:RhQ

/U+y#u8xR/h[T]F )s*gF kU i%U
[b][size=4][color=Purple]聽日(29/6)就係香港高考放榜既大日子喇! :):)[/color][/size][/b]2aV4g$f0sa7K

._,F9D'v*J?@'S [b]相信考過試既人都會身同感受,知道派成績單當日會有幾緊張~ ;)
)Ozp;x7k 何況呢個唔係一個普通考試,而係一個關乎將來前程升的一個考試~
DBaL/o%Ya 升讀大學還是工作都還看此成績單了~
M:`%w [r ? M`)m L0wd,Ua*E(B(I;jZe

x;J_&Cn2H,YLx 雖然說「失敗乃成功之母」、「前面是絕路,轉角是光明」,[G:{X.v
但身歷其中少不免會有壓力、擔憂、甚至乎悲哀~~
4d(\4z6AA7oC}d 如何努力、如何讀書已不再重要,試已經考完。+EC1FJZH&sb(L
要做的只是等,何會不苦不憂? :(:(:([/b]
r_w*Q ?9k7p
0J INJ)D.s'd"jM&M IC[M1H

|)|,n2w"B,I [b][color=Brown]在《頑童俱樂部》裏頭度過了快將一年,在這一年我結交了兩位兄弟:[color=Blue][b]呀賢[/b][/color]與[b][color=Green]呀民[/color][/b]。 D e9L8s5i%P#V
我們度過了春夏秋冬,也度過了「閉關自守」的時光,一切還看明朝。9{ }9GG!usO;_
無錯,佢地都係應屆高考生,而此帖也是本人對他們的些少心意及祝福。:):)[/color][/b]9wH+E0rP \oo
O%\q"N'g%r'PK Px,r

0L4P3E!LS [b][color=Blue]先對呀賢說,我知道你對此信心不大,但信心不大不等於信心崩潰。_|"P~R,KM]4O
緊記你是神,你是我心目中的「兄弟神」、「信念神」、「愛情神」。 :):)
p|*{ eo[q\1]7U 所以你能擊倒任何障礙,打敗任何困難,我絕對相信你的能力。:agree::agree:fiX,c$yp x
至於將來如何,就交付於天吧,儘管這可能是迷信的事。:):):)
9T.Sb2Y;q 「你的辛苦已足夠了,來!一切事不要再擔憂,即管樂觀地進入福樂吧~」:kiss::kiss::kiss:[/color][/b]
jE\1ov9{U9R KPl `gj)k lN!s
l?^'hmn
[b][color=Green]再對呀民講,請恕小弟對你不及對呀賢熟 :haha::haha: 因為我們在EF接觸時間較短~:o:o]K*ZB!I3H
但係我都知道你係一個樂觀同知命既人。雖然你冇透露過你考成點,亦冇表達過對聽日有無信心~ Q&a,vV4f Hj
但我都相信你唔會有太大既問題的,因為我們會在不斷地祝福你。:):):)Rr3Q9x+Ykng
我曾對大皇說過,你非池中魚,只要略經磨練,成就絕不會比大皇少,我而家依然係咁諗~:good::good:
G-L;["D3Z*[ y(sU8m 即管把明天當成是你化成晶石的一次啄磨吧!:kiss::kiss::kiss: fE`s] H` a:f
保持樂觀,不要擔憂,沒有事是無解決辦法的,而積極面對往往比消極逃避來得事半功倍。:good::):)[/color][/b]opLg-U,r
~7?/HQp2Mne6j

eMtLf*_nPTu [b][color=Red]就讓黃貫中、Manson、全體阿根廷球員、全體華倫球員,
-Q*n$t.o+w`,bO 全體曼聯球員、江若琳、etc. 當作是你們明天的守護者吧~~~ :):):kiss::kiss:[/color][/b]OeV#z@W

%\K'g#Rr'\7J(X
?.^#@&A(e U
^*p!oB;ncc#B v ;X E;sAC2ItW4_1[.S

@` q/}{_;~ )d5xo\'oh_
[b][size=5][color=Red]話不多說,一切盡在不言中,祝福你們! :agree::agree::kiss::kiss:[/color][/size][/b]1b6i'S yob3C}
8I4[ ky D
[[i] Last edited by Edgar Davids on 2007-6-28 at 09:01 PM [/i]]

Edgar_Davids 發表於 2007-6-28 08:51 PM

[b][size=5][color=Green]各位會員歡迎在此帖留下對高考生們的祝福~ :):):)[/color][/size][/b]1_r%Om#B,N2Q7E

jR^U7}Q)L*a [b][size=5][color=Blue]各位高考生當然也歡迎在此分享你們的感覺、擔憂、及心情等等~ :):):)[/color][/size][/b]
b4prLf[fi
!r,\2mRv\ A.f/V :DGv#Ed$v:X
/jR$Kw!d(i

'tM`w|B5t )wN*^ o3rs QV
[b][color=Purple]一切有心的回覆一律酌量加分~ :cheers::cheers:[/color][/b]

chong2002 發表於 2007-6-28 08:58 PM

死啦...明年今日依個時候...就到我啦...
.{9_ UTC7j:g8A 依家諗返起上年會考都驚左成晚...雖然最後考得好差...入唔返原校...
gw duz&z&Gl 但正所謂船到橋頭自然直...
@-i!rY^*h/^'UJgc+T 各位高考生,無謂諗咁多,依家諗得多都唔會再改變聽日既命運! cv'M6yx/E)l8d8as)j
今晚訓個好覺或者叫晒成班老死一齊通頂談心share 其壓力!
.RJ'pa.iw a good luck

d228216 發表於 2007-6-28 09:06 PM

[b][size=5][color=Blue]考得好唔好自滿, 要加倍努力, 更上一層樓![/color][/size][/b]a(g;Af%kpM iQ$p
[b][size=5][color=Purple]考得唔好莫灰心, 要立定目標, 尋自我的路![/color][/size][/b]

Edgar_Davids 發表於 2007-6-28 09:07 PM

[b][size=5][color=Green]祝福[/color][/size][/b]  [b][color=Blue]葉蒨文[/color][/b] !Q.qu/EFna0T;Q
aUj6ZE zo

6Cj{GhMd-I l,Y1px:EsE
[b]徘徊叢林迎著雨 染濕風中的發端]%^3om wp
低訴細雨路遙若睏倦 靜靠灣灣小草倚清泉
A q;lR9j{%iP;o 悠悠流泉隨路轉 偶於山中轉數圈
ni u.P;c 一片軟軟漸黃落葉 蕩向清溪之中早飄遠[/b]
L Rko*| ;|a~P(p/{1m
[b][color=navy]啊過去過去多少次心亂[/color] [color=brown]今天今天隨著雲煙漸遠[/color]D{^3q/[
[color=Teal]聽聽鳥語靜望雨絲飄斷[/color] [color=Purple]悄悄的風贈我衷心[/color]
)[ zf7KI"s"g] [color=red]祝福一串[/color][/b] ;);):):):)
:zMu$~ R0y"vl Ur"`8wL4n
L ?{kk`c$A2V
[b][color=LimeGreen]啊送你送你祝福永不斷d@Z%f z3dg
輕輕地飄尋覓無邊路遠 借那鳥語路上細添溫暖l%fi^6s6O&X
拜託清風奉上衷心 祝福千串 :):)a2kQ fu7Nv0E
叮囑清風奉上衷心 祝福千串 :kiss::kiss:[/color][/b]

黃貫中 發表於 2007-6-28 09:08 PM

[color=Green]to 自由神 [/color]
Z!Y$s]z k]
A qz3To0b/?M [color=Red]我地駛乜死[/color]
"c F/s9[!L6^ IG
Hj$](y)N [color=Blue]面對我們的傷悲
0b7v[#Ol 有日會變成皆大歡喜t5dXHWx
就算我們under-pay,} |7vmW;?3^+_!k x
你做先 我實跟你N!j9n)X/l:Y'w2`m#g
只要有手又有腳 我地駛乜死 m%CDgs r,r
1C6Saxh Q6~Qp
就算我們識得飛
;giGHV:f-Y 插著袋你就等如放棄6r6oH~/i2X
重建我們的屋企
Z D n w)b5L M^ 有危機至有生機
~nR0e tp 只要有手又有腳 我地駛乜死sB|sPS

0U8Zj.ybU ]Y \W *幾多番哂了一擔心機7K5z,X_aS*e\2P
 輸得起 因我心仲未死6i)X9J&d"S+|E m:I
 杉到一腳玻璃
vz(zJ3o*J!V  我卻偏偏不信邪*[/color]t#O;ZFZ\u qc
[color=Red]我地會爭氣[/color] :good:

mhkk 發表於 2007-6-28 09:30 PM

#無聊望見了猶豫(誰人沒試過猶豫)$t_8S%S(n&Q-[
`H4r;p Yf`.H_
達到理想不太易  即使有信心  鬥志卻抑止 7at"bOC

JN+ty#e;bu 誰人定我去或留  定我心中的宇宙  只想靠兩手  向理想揮手 
'Wjo yo ?Z
T'Ygs5A"a@k * 問句天幾高心中志比天更高  自信打不死的心態活到老 Ql P ?k'ZT
9A$}&h h"H:bm
OH......我有我心底故事  親手寫上每段得失樂與悲與夢兒
5Y+t/y4j,u #G@Hfp0E O+A r)jf
OH......縱有創傷不退避  夢想有日達成找到心底夢想的世界  終可見 ;j AIG ]

^ @0W D LpC(nG~ f}v Repeat # *
\y U]7|0_-lH ?#_iq%T*M&[
OH......親手寫上每段得失樂與悲與夢兒 j)hh\-L
2U3D;nMk&R
OH......夢想有日達成找到心底夢想的世界  終可見

mhkk 發表於 2007-6-28 09:37 PM

to 自由神
$Ql(l#W$t/A"d :crybye::crybye::crybye:koE5abx
回頭再看我的最初;]W*jwYs5m9Z
尋尋覓覓活在迷惘
?:id+k;Fwm7h 多得您引領我
8}M}5})ON:mgz%d7Q} 天天您亦為我
w$I#V$k9F4_ 令我找到片段亮光 v)QYO$y$Kx
完全怪我要一試高飛z{(s a#hYn'kP
完全是為著令人生更美
4njP ^&B)Up 珍惜您愛過您!B*|iWf+[VF/v
感激您念掛您/cGj$Q S.H Y1Z
無奈到最後要分離,I v$l_If5q
過去的絲絲記憶繞困我的心
w8R%uZ9RA 我卻要掙扎離去S`U y6Z3d/N
我捨不得您 yeh yeh
CA&dq+q @ 無奈我要創造未來
S5x4\pg 共您普普通通的去愛
vyiL};C 未夠我獨個精彩I$m7tO@ u,}1k9X
我捨不得您 yeh yehfPh7YdB$f#\ c1Q
無奈我有我的未來
Zw5]3EMOqT K/[6b 願您找到心中最深刻的愛 ec [1os(f
永不更改 全心我祝福您 _ n _9ZEZv5W,s
再見了遠去了 尋求未了願
3B E3R5N!{.?0J'R+\T 愛過了放棄了 全是自己挑選r \W1]&j6A
過去了我去了 揚翔是我願
VfOq+P g{ 別日日或夜夜亦在為我心酸

autod 發表於 2007-6-28 09:39 PM

咁快又放榜囉.... 先祝各考生順順利利,可獲滿意成績,達到理想目標.d)Lle ^K \9uB5d
想入大學既入到大學,想搵份好工既就搵到份好工. K~!~*U-d6O9J FN
考得好既唔好唔記得上黎同大家分享下,一齊開心.:clap::clap:
y+|B]8| 考得唔好既都唔怕上黎一齊傾下,睇下大家幫唔幫到忙.:help::agree::agree:
Xm y%g ?:e)sj &_7K0\"C` yY@h Z`
高考只係人生入面其中一個小測驗,成功固然可喜,失敗亦不用氣餒.
]"\P4V/Im/y"A 就算未能達到自己目標,社會咁大選擇好多,最緊要係保持積極和信心.
/|;E,\ N M?]'~{:C 讀書又好,做野又好,凡事向好果方面諗,樂觀面對.
(cS|+q!]9P Otw :fight::fight::fight:#A6DQ5P}'^
#QwvvYY

PJ~ Wt:b M8A4c8C 就算依家唔明白,當你日後回首睇睇,你會發覺不論成功與否呢個高考都只係一個小山丘. ].Kzl8Q*]T~8y
考得好既唔好驕傲,考得唔好亦唔需要灰心.:cheers::cheers:

SCM 發表於 2007-6-28 09:49 PM

雖然唔係好知咩事
^4O(C0|5n"` ]o6|'C 不過都祝福所有中7生
!frY)bHc 過左聽日之後就可以前程錦繡
6FhL] g1Rn 入到大學既就好好讀
:?7mZ&{y 入唔到既都有份好工

eqhigh 發表於 2007-6-28 09:49 PM

E.D~~一句衷心既多謝:kiss::kiss:
u)vwj9n&Hrv6\'c
s8K*w ^'F*c v([ 係依度同我一樣既高考生都應該唔少a!Hb;~e t R `0z
可以再講既都唔多
4F+CF9qp 衷心祝福各位成功~;););) } Ba;m8R.T}G k

1D7Lu!}7GWk [[i] Last edited by eqhigh on 2007-6-28 at 10:24 PM [/i]]

gn00987333 發表於 2007-6-28 10:05 PM

考得好唔好都要自己承擔x)[ {&e zA0K
千祈唔好因為考唔好就唔開心
Lv/kT1l 考得唔好就下次再努力d
"Ac5Il9s,pWe$dQ\#G 年輕人有既係青春
s#l$f [9f~l Ps 輸左一年 lXm0@ Q-B
下年好返z,nvr#o;M*` l
冇人會話你唔得嫁#baS/h!lUv
最緊要自己要對自己有自信
$plMa2S 如果唔係做任何事都只會事倍功半

hold_find 發表於 2007-6-28 10:11 PM

考得好唔好都係自己分數,好固然好,唔好都有好多出路,總之加油啦

x169169 發表於 2007-6-28 10:47 PM

其實都已經考完......relax......
'K.u cG(Q6mJj0k9SQ 最重要list d 黎緊可以選擇ge道路比自己ar3f's%z)F j5Eg;?9e
加油ar.......兄弟們

ASPP 發表於 2007-6-28 10:50 PM

雖然我冇讀過預科,但從我朋友的經歷BGB{9u_Ij/C6M"c
都感覺得到A-Level的恐怖......
M'O~-Zt/w4zV 但係各位等成績的預科生/E` ^,uSV1q[
A-Level只係一生一個好小gei難關bJ0b;W mE$vf
考得唔好,唔好氣餒
(G8w(]+BW%h+|kt7sY 依家仲有好多方法拎到學位
J-q jik|.h 最後,祝各位應屆預科生摘A成功 !!!
Z.T+~$YO 入到心儀的大學 !!!

Lyon 發表於 2007-6-28 10:52 PM

To:  所有高考頑童
z0^?Kw#x qB
gj+r.f&vVC:W9Pp 聽日就係放榜嘅大日子啦, 祝各位可以攞到理想成績 ~~ :kiss::kiss::kiss:
y)R{W&p VI+t
P;C&K{kU?'~~ 考得好既就要諗清潔未來方向, 讀邊間 Uni, 邊科. 繼續為前途, 為理想奮鬥 ~~ :win::win:#x%qQ&y`

9|"w,H2fp5UY%V 考得唔好既就要檢討自己有冇全力以赴:+O-W+T OP
        如果有就唔需要內疚, 亦冇必要唔開心, 因為機會又唔係得一次, 仲有大把 ~~ :good::good: X g*uELE b'fy!Q
        亦話俾你聽....呢個世界唔係你付出就一定有理想收穫(呢個係一堂寶貴人生課程), 咁你想有理想收穫, 就要用腦諗吓點再加倍努力 ~~ :agree::agree:9g4I].Q:f!BUK!M

l ?r)r6?8V)u6a 4`nR7}fj G
SL$F~C6C&B

'J{u8k od+{ p.s. 亞賢, 我知你有全力以赴, 無論結果係點 我地都會支持你 ~~ :win::win::win:

Triangel 發表於 2007-6-28 11:01 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-6-28 05:19 PM:1A&X!jP'[ vyZJGO
2Hahnnj(aK
我個答案好實際嫁 KV+RwB2\j5D&x
自己知自己事7k#YC#G$X:CvAFW
發揮得唔好都無計嫁啦!
+pw y)W}
+u[oz$Ft!M 大局就係咁啦!我可以點呢? [/quote]
xR[M!f$a_
M!_` x x$`fPpcJ 講真,
9b g7Yww'FxUM@    我未又係考試失敗者,
O_c1a&ubM        e+咪又係敢生活,R"tH!H7bwSZ Rb/j
           考試成積好壞~
$b9u7}`"R ]1O&d [color=Blue]              Big Deal[/color]:gun:
a9soX D M&f1|                It is only a small part of your life~HU.s zM(qPq
(SCk{BR1Z+Z
[[i] Last edited by Triangel on 2007-6-29 at 12:14 PM [/i]]

leefai0013 發表於 2007-6-28 11:22 PM

希望佢地得la
6d?o,[_V)_2A 我牙哥聽日,...
k2{0O$u%S8C 我就8/8,點算?

lastwing 發表於 2007-6-28 11:59 PM

相士話你地條命係一將功成萬骨枯
1Z4BU RpFo^/uo 祝大家係a-level一帆風順(曾志偉係無間道既tone)

mayin 發表於 2007-6-29 12:04 AM

我係repeater 今年唔衰得

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.