**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
CE/AL唔係人生終點NUi
P9M"Ne'Z
只係另一人生階段起點v7z9ZLL+nN"k
唔需要因一時唔順境而灰心失望
因為人生有好多好多不同階段
[color=Red]一個階段失意[/color]
[color=Red]絕對唔代表整個人生失意[/color]
我反而覺得會考先係人生轉捩點, 仲記得o個時會考衰左入唔番原校, 結果就入左間差d o既學校, d老師雖然好人但教書就麻麻, 搞到高考都差WQ$L`0fY/w3B^2l:S
t(U5RlL[
其實我覺得放榜依家野, 最緊要就係唔好咁大期望; 我仲記得我收倒會考同高考張cert時真係無言, 因為科科都比預期中差一個grade; 無論自己盡左幾多努力都好, 唔係要同自己, 學校比, 而係同全香港考生比
x4Rj:mP
所以無論考得好唔好都唔好介懷, 最緊要諗定考得好想讀咩科入邊間學校(亦即係目標~), 考得唔好又要諗下自己想繼續讀書定出黎做野;