娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Edgar_Davids 發表於 2007-6-28 08:48 PM

高考頑童生放榜祝福專用點 (謹 摯送予兩位頑童兄弟)

[b][size=5][color=teal]各位版主、各位頑童會員、各位高考生、各位學生們:[/color][/size][/b]4VM:l/@/G z6q XE
-o['b"l s
Z [#Co;eC
[b][size=4][color=Purple]聽日(29/6)就係香港高考放榜既大日子喇! :):)[/color][/size][/b]t*ri+\} o#eX
y8J8`Ukd
[b]相信考過試既人都會身同感受,知道派成績單當日會有幾緊張~ ;)9Jr.T!H Td_
何況呢個唔係一個普通考試,而係一個關乎將來前程升的一個考試~
)_a#?z9[ 升讀大學還是工作都還看此成績單了~
'f aa&M\/jG:}`6x W
oaT!Jf s|-Z "C N^1aO
雖然說「失敗乃成功之母」、「前面是絕路,轉角是光明」, \ Mqf0H-p9I U
但身歷其中少不免會有壓力、擔憂、甚至乎悲哀~~4Al)t pb+p~
如何努力、如何讀書已不再重要,試已經考完。
*A*Df4}9Mv 要做的只是等,何會不苦不憂? :(:(:([/b]
w/R$w'c ]S4\ (E)WlBA6u [T,K6S(_

U)K'OF#I["?M m.^jWuug2}O0~![
[b][color=Brown]在《頑童俱樂部》裏頭度過了快將一年,在這一年我結交了兩位兄弟:[color=Blue][b]呀賢[/b][/color]與[b][color=Green]呀民[/color][/b]。0x8krp9P!F8R
我們度過了春夏秋冬,也度過了「閉關自守」的時光,一切還看明朝。
3O6t Z:B:Sy W7B@ 無錯,佢地都係應屆高考生,而此帖也是本人對他們的些少心意及祝福。:):)[/color][/b]
"`!g\_n0Bd |'I yt| ]4r5}CC3Q&]
@i g'u)ZrOpuW
[b][color=Blue]先對呀賢說,我知道你對此信心不大,但信心不大不等於信心崩潰。
OwG!yX*U 緊記你是神,你是我心目中的「兄弟神」、「信念神」、「愛情神」。 :):)x#U.r4Eb)r8`
所以你能擊倒任何障礙,打敗任何困難,我絕對相信你的能力。:agree::agree:
}2I L P$jq*~%Nq 至於將來如何,就交付於天吧,儘管這可能是迷信的事。:):):) b)le] a8a(va3k
「你的辛苦已足夠了,來!一切事不要再擔憂,即管樂觀地進入福樂吧~」:kiss::kiss::kiss:[/color][/b]'wm'@"lDO
4wDc;D j B(}
Gz XUFr
[b][color=Green]再對呀民講,請恕小弟對你不及對呀賢熟 :haha::haha: 因為我們在EF接觸時間較短~:o:o
)wl-Ak2b/I5[k7n E 但係我都知道你係一個樂觀同知命既人。雖然你冇透露過你考成點,亦冇表達過對聽日有無信心~
_,^o*jC0Kc)zP 但我都相信你唔會有太大既問題的,因為我們會在不斷地祝福你。:):):)
C6JvG0i` K 我曾對大皇說過,你非池中魚,只要略經磨練,成就絕不會比大皇少,我而家依然係咁諗~:good::good:
r;e]"V ] }*_eo'q 即管把明天當成是你化成晶石的一次啄磨吧!:kiss::kiss::kiss:
E!ZN)oh%Y8f 保持樂觀,不要擔憂,沒有事是無解決辦法的,而積極面對往往比消極逃避來得事半功倍。:good::):)[/color][/b]'pj,Xq&o @b

l&|/^ q:o|?SGQ#aX 5H9lfr)R
[b][color=Red]就讓黃貫中、Manson、全體阿根廷球員、全體華倫球員,7^U1x?&sL ku+Z
全體曼聯球員、江若琳、etc. 當作是你們明天的守護者吧~~~ :):):kiss::kiss:[/color][/b]FYb;B0_
PU0@9O!~i z}

%m|8{#IV(~d5W
E-qX.f6kOA` 1MX$T0m)jLN
!dbM3s\$Z.\8A l
L `*L G{z'x
[b][size=5][color=Red]話不多說,一切盡在不言中,祝福你們! :agree::agree::kiss::kiss:[/color][/size][/b]?_0j(S$fI#f
r*A N+C^Dz'h^
[[i] Last edited by Edgar Davids on 2007-6-28 at 09:01 PM [/i]]

Edgar_Davids 發表於 2007-6-28 08:51 PM

[b][size=5][color=Green]各位會員歡迎在此帖留下對高考生們的祝福~ :):):)[/color][/size][/b]
^ C0HEh3\8TrD -pjn]?6w
[b][size=5][color=Blue]各位高考生當然也歡迎在此分享你們的感覺、擔憂、及心情等等~ :):):)[/color][/size][/b]
a3t4O!hi4A p3F|
GA$w&e+\\^$X_$vi
(h8F5x,ip |%N R3sBu 6VY.g1u6k S"i6`4Y,j

;K*_hbp:P8J0H UP)Y5?#C+\E\3KG
[b][color=Purple]一切有心的回覆一律酌量加分~ :cheers::cheers:[/color][/b]

chong2002 發表於 2007-6-28 08:58 PM

死啦...明年今日依個時候...就到我啦..."_o9q@h
依家諗返起上年會考都驚左成晚...雖然最後考得好差...入唔返原校...i1F_.}.@-T
但正所謂船到橋頭自然直...:NFM*Iw3W F4{ XU
各位高考生,無謂諗咁多,依家諗得多都唔會再改變聽日既命運!F1{,W*y W
今晚訓個好覺或者叫晒成班老死一齊通頂談心share 其壓力!
_lyTA;J,Mz+@ good luck

d228216 發表於 2007-6-28 09:06 PM

[b][size=5][color=Blue]考得好唔好自滿, 要加倍努力, 更上一層樓![/color][/size][/b]/^swZ:h&S H
[b][size=5][color=Purple]考得唔好莫灰心, 要立定目標, 尋自我的路![/color][/size][/b]

Edgar_Davids 發表於 2007-6-28 09:07 PM

[b][size=5][color=Green]祝福[/color][/size][/b]  [b][color=Blue]葉蒨文[/color][/b]
GDls3g0[:PZ
e `7W.HVql(c
y&\ U4QM%oZ h(n/S R/Z'x6J7S
[b]徘徊叢林迎著雨 染濕風中的發端
^h/J:v*] 低訴細雨路遙若睏倦 靜靠灣灣小草倚清泉
k8Y9m${5{^Q 悠悠流泉隨路轉 偶於山中轉數圈 `|FX(v.s
一片軟軟漸黃落葉 蕩向清溪之中早飄遠[/b]
7O*E.yL.@EOK&O'l\ ({HJ+BV0l*@#@L
[b][color=navy]啊過去過去多少次心亂[/color] [color=brown]今天今天隨著雲煙漸遠[/color]
XR(s5yL0M9c-F~ [color=Teal]聽聽鳥語靜望雨絲飄斷[/color] [color=Purple]悄悄的風贈我衷心[/color]
0fc4[|IUGvp [color=red]祝福一串[/color][/b] ;);):):):)&T |B"jvd d@ Q'T
(F@'Q8Jh
$f,?Sg wk
[b][color=LimeGreen]啊送你送你祝福永不斷
!@e(w4}(}bz(\.n 輕輕地飄尋覓無邊路遠 借那鳥語路上細添溫暖n&M!\9VVd CC
拜託清風奉上衷心 祝福千串 :):)5m4bs'{rz/Q ?R^Kw
叮囑清風奉上衷心 祝福千串 :kiss::kiss:[/color][/b]

黃貫中 發表於 2007-6-28 09:08 PM

[color=Green]to 自由神 [/color]
,QUj os-u
#X0Ow{&H}:g Ib_ J [color=Red]我地駛乜死[/color]
K K!k-cKdN "\G2gu'a*f!I(N
[color=Blue]面對我們的傷悲
W0p v%{,Q 有日會變成皆大歡喜O p*gAD5r
就算我們under-pay6Rb b Ss.F
你做先 我實跟你
3[-Gb`(d4M 只要有手又有腳 我地駛乜死$l0^%nJ4j(q(Ml

C'R5`m(bZ'? 就算我們識得飛
*At,}"@}0GF.~+T0Q 插著袋你就等如放棄
j.JLRm 重建我們的屋企]1clXkd3\
有危機至有生機
GV)O(l7VA 只要有手又有腳 我地駛乜死5B7iEF0Eb3{,f
~Bv~It
*幾多番哂了一擔心機mN.@i ZU
 輸得起 因我心仲未死e9n2]]h8y9d*t$D
 杉到一腳玻璃
yz3m|}  我卻偏偏不信邪*[/color]
Y N0b ^D.B [color=Red]我地會爭氣[/color] :good:

mhkk 發表於 2007-6-28 09:30 PM

#無聊望見了猶豫(誰人沒試過猶豫)
n/N1ks| ]S
"j:nx:UT?f 達到理想不太易  即使有信心  鬥志卻抑止 ;\ s]p+in
{!h1V8[a~%t
誰人定我去或留  定我心中的宇宙  只想靠兩手  向理想揮手  K\UmT%A
nh9oLFb W
* 問句天幾高心中志比天更高  自信打不死的心態活到老 )~#IE'_A#Y*a

+{1W Y7bAP1H&`x7s OH......我有我心底故事  親手寫上每段得失樂與悲與夢兒 $i8sFDR.m!NNC:tP+g5P"q

)yE;Y)Vtm(CP OH......縱有創傷不退避  夢想有日達成找到心底夢想的世界  終可見
Z/v7[HyZ'q2H -YYtR g7Itu+NJ
Repeat # *Ii!YRd%M

#E c;[e ~9b+J0} OH......親手寫上每段得失樂與悲與夢兒
#Z|Mr7V&W u6eF M I Z X S
OH......夢想有日達成找到心底夢想的世界  終可見

mhkk 發表於 2007-6-28 09:37 PM

to 自由神
5@4J t}Dn R@ :crybye::crybye::crybye: C9oPo]8c:W
回頭再看我的最初r-kK`"p;YH4i
尋尋覓覓活在迷惘9Z MN+j:J
多得您引領我
lbJN4? cb z 天天您亦為我 U1ceOP]3J
令我找到片段亮光
,e H&mm,GNZ)e 完全怪我要一試高飛
Nv:KG%[\{(b/nw 完全是為著令人生更美
UN2`5eq0h-X!h!E8[ 珍惜您愛過您)gr x'{9U j
感激您念掛您
tO$kx'WZr eK_ 無奈到最後要分離v6v.f+U$u8O!Wk*v
過去的絲絲記憶繞困我的心
+fHI9hCVM Na 我卻要掙扎離去
iv"{@g 我捨不得您 yeh yehW7{3Jti4h?S
無奈我要創造未來k/N)G)f+U'Q"Mr.P"y
共您普普通通的去愛^ o2g9|9Rh
未夠我獨個精彩;w;q{"e7jD0t
我捨不得您 yeh yeh
wl#`SS(GMH 無奈我有我的未來
R+^ n4@"a5\/w 願您找到心中最深刻的愛d u2Fig
永不更改 全心我祝福您
2t!`Ne:y"`8_7H 再見了遠去了 尋求未了願
6xg z5l*^q3f` 愛過了放棄了 全是自己挑選"E$c"U3U,C`Q&U6a
過去了我去了 揚翔是我願
oR xMG;Z,i 別日日或夜夜亦在為我心酸

autod 發表於 2007-6-28 09:39 PM

咁快又放榜囉.... 先祝各考生順順利利,可獲滿意成績,達到理想目標.
wl3M%}!{:nu)D 想入大學既入到大學,想搵份好工既就搵到份好工.
Z-~'r;f Y5e 考得好既唔好唔記得上黎同大家分享下,一齊開心.:clap::clap:"\'cv`A_"OG
考得唔好既都唔怕上黎一齊傾下,睇下大家幫唔幫到忙.:help::agree::agree:6X,t `;@e3S
/LV6y |0Xr
高考只係人生入面其中一個小測驗,成功固然可喜,失敗亦不用氣餒.GY3kD v X,A
就算未能達到自己目標,社會咁大選擇好多,最緊要係保持積極和信心.5a(v y],aK
讀書又好,做野又好,凡事向好果方面諗,樂觀面對.4n'SQg8|'p` V6~
:fight::fight::fight:
c%S#U*KF6A8W Q8P(R {fbS

{H%_ WmE9B-M/K 就算依家唔明白,當你日後回首睇睇,你會發覺不論成功與否呢個高考都只係一個小山丘./n.dx0Ir? ^G)?9S+b1v)l
考得好既唔好驕傲,考得唔好亦唔需要灰心.:cheers::cheers:

SCM 發表於 2007-6-28 09:49 PM

雖然唔係好知咩事
rS8~%@ p,A)z 不過都祝福所有中7生lZ9SG2Mo
過左聽日之後就可以前程錦繡znF@+dk6a
入到大學既就好好讀 L#UF@^l
入唔到既都有份好工

eqhigh 發表於 2007-6-28 09:49 PM

E.D~~一句衷心既多謝:kiss::kiss:;PQ!_o+M!it&y

)pq+Ji3K'o 係依度同我一樣既高考生都應該唔少Jp e;o ZzuLG;O
可以再講既都唔多
TZTpb8L8K5G 衷心祝福各位成功~;););)
K'G Ph8n
q#N,l x6f aH [[i] Last edited by eqhigh on 2007-6-28 at 10:24 PM [/i]]

gn00987333 發表於 2007-6-28 10:05 PM

考得好唔好都要自己承擔5}!Mz9|!Jf"QZ
千祈唔好因為考唔好就唔開心
k6Pb0U6G1M9EV] 考得唔好就下次再努力d9ncs%J F"J#?/K
年輕人有既係青春QZDh%n.j
輸左一年N?7S:i,R.G*[ G,E
下年好返
dJ,_ |z0Sh |5l 冇人會話你唔得嫁
_'[D+I*sy.\ 最緊要自己要對自己有自信
UYwj c 如果唔係做任何事都只會事倍功半

hold_find 發表於 2007-6-28 10:11 PM

考得好唔好都係自己分數,好固然好,唔好都有好多出路,總之加油啦

x169169 發表於 2007-6-28 10:47 PM

其實都已經考完......relax......$uR9]p H
最重要list d 黎緊可以選擇ge道路比自己ar
Xq!{"zMpdJ 加油ar.......兄弟們

ASPP 發表於 2007-6-28 10:50 PM

雖然我冇讀過預科,但從我朋友的經歷l!["]i l3i,L!u
都感覺得到A-Level的恐怖......
-|){ jfnw&Aj1? 但係各位等成績的預科生6dkiH2Y%?+H
A-Level只係一生一個好小gei難關
J+Yc'P)CWdn6c 考得唔好,唔好氣餒cZT6i1E^#j
依家仲有好多方法拎到學位 ^1j:zV+~%o aMC5?k,H
最後,祝各位應屆預科生摘A成功 !!!,@y:{GX.A*?B
入到心儀的大學 !!!

Lyon 發表於 2007-6-28 10:52 PM

To:  所有高考頑童Z1a kk-d9hp#^`

tV#O\d8{%l&ysz 聽日就係放榜嘅大日子啦, 祝各位可以攞到理想成績 ~~ :kiss::kiss::kiss:
^ YOV(nXn'b,B
7V6R;dQhddJT 考得好既就要諗清潔未來方向, 讀邊間 Uni, 邊科. 繼續為前途, 為理想奮鬥 ~~ :win::win:m/Hw|`5g d
l7Uk\;x&T"t
考得唔好既就要檢討自己有冇全力以赴:
!O8y}+? kXl         如果有就唔需要內疚, 亦冇必要唔開心, 因為機會又唔係得一次, 仲有大把 ~~ :good::good:
D]0gW,cZs         亦話俾你聽....呢個世界唔係你付出就一定有理想收穫(呢個係一堂寶貴人生課程), 咁你想有理想收穫, 就要用腦諗吓點再加倍努力 ~~ :agree::agree:6jK*I$j@-?3IE1w
*M6Vj} A$eS
3hs^P{O6u
a0te;@^

9E q&fMa7PF p.s. 亞賢, 我知你有全力以赴, 無論結果係點 我地都會支持你 ~~ :win::win::win:

Triangel 發表於 2007-6-28 11:01 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-6-28 05:19 PM:
;XAQ5S(dwh
)d\Bzd O7L*t~ 我個答案好實際嫁
0CH8tP5v8D$i 自己知自己事@yi$m$M ?x8A
發揮得唔好都無計嫁啦!
T5D[8L4H)P#h u];|^D d0} f
大局就係咁啦!我可以點呢? [/quote]
9lR rq@QE c }H.A|:A~F }J
講真,
{Ih(q*X6M    我未又係考試失敗者,&E ~`K i#x [
       e+咪又係敢生活,
f6@JozcX2Ok7l            考試成積好壞~z%?7TPQ ^d|a
[color=Blue]              Big Deal[/color]:gun:
lz sW[2iO&^2N%l)k X                It is only a small part of your life~&]j4T4JX ?EjM6V6[|
{%W5\ ga3tA-B$t
[[i] Last edited by Triangel on 2007-6-29 at 12:14 PM [/i]]

leefai0013 發表於 2007-6-28 11:22 PM

希望佢地得la
*i }$U9?{4N,R 我牙哥聽日,...1j;D&IL*A
我就8/8,點算?

lastwing 發表於 2007-6-28 11:59 PM

相士話你地條命係一將功成萬骨枯|&PIf!M6JN
祝大家係a-level一帆風順(曾志偉係無間道既tone)

mayin 發表於 2007-6-29 12:04 AM

我係repeater 今年唔衰得

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.