電視台的字幕越來越北化了
o岩o岩睇學警出更,見到disco的字幕竟然是迪斯科i{I5a|S)`除此之外,重有好多例子,如把花灑變成蓮蓬頭
#X]|2VT5p7Z4Z'u(B
重有一個例子,有線阿蘇o個個飲食節目
每次當佢食"雲吞"o既時候,字幕一定會打成"餛飩"
我好奇怪,明明阿蘇食o既叫"雲吞",人地鋪頭招牌餐牌都係寫"雲吞"
但係字幕就偏偏要打做"餛飩" ~1FvG(o;E/I3a
明明人地間鋪就係賣梗廣東式"雲吞",何為要用北方式o既"餛飩"表示? 或者o的字幕唔係畀你睇既呢
要o的人睇得明*t9c*XUj
唯有咁啦7b3H"F\d&@N
睇唔明的話整來都冇用 [quote]Originally posted by [i]junomak[/i] at 10:40 PM:G;zIo)A6s2{
或者o的字幕唔係畀你睇既呢-j^?n4Bp2M,w
要o的人睇得明 R#J6h/O{&r2z
唯有咁啦
睇唔明的話整來都冇用 [/quote]JC1o4BqOFA
{FvBI5aAB
節目在香港播放,主要觀眾是香港人,不就是應用一些香港人易明白的用字嗎?
特別是名詞,好似"雲吞"一詞,用"餛飩"根本不能表示那是廣東食品 香港要有自己特色, 如何唔係就無o左香港o既價值, 字幕如是, 社會如是
重有, 維珍呢亞好地地, 叫o羊佛吉尼亞 書都有教啦,文化溶合嘛!算啦!我地香港唔可以用番,以前感得
高大陸一等果套!V?D`8|q} xk
最多第時人人都著襪踢拖 著恤生加幾支筆係衣代口 同條藍色西褲 之嘛:D:D
nm?+r%UX2VEj)s
咪唔怕被邊緣化囉!幾傳統文族feel:D:D
F%h4dQd7O
[[i] Last edited by joe159357 on 2007-6-28 at 10:53 PM [/i]] 你試下去生果檔話買"橘子'或'柳丁",人地知唔知你講乜.2A @0o&dp&u%f:g e&Fxz
ff&^tC_4o{%n(W9ew
字幕係唔會有"橙",改哂叫橘子,柳丁.U:h3D!r? }
y)~z'H} Y~
其實大陸都好中意引入港式中文, 香港就偏要用香港人唔明既中文.7Vae']}_,z
唔講"建構" => 學講"打造")KzU2V:FKs`h
唔講"趨勢" => 學講"勢頭",
唔講"質素" => 學講"素質",
唔講"加強" => 學講"加大力度" ..... 仲有好多
這就是回雞十年,我們學到的.
其實內地人(外國人都係)覺得香港優勝的正是與內地唔同, 偏偏香港就好努力咁將自己內地化. oM A;f#I4| j\%|
遲早會變成一個普通的中國城市.{0^3o$g WQ.I
算把啦. 咁唯有怪佢地矯枉過正啦t Y F7N&FZ6p
我地都係港燦 唔好d節目變晒普通話就得啦:agree: [quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2007-6-29 01:05:[5whKaEA5T\
唔好d節目變晒普通話就得啦:agree: [/quote]
:dev::dev::dev:
黎近既<歲月封塵>同cctv合拍 有內地演員參與 又內地取景 *X-GL2\)E o he7l
我估應該可能有一半以上都係講 普通話:naughty: [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-6-28 10:37 PM:E_ ^.E8WS'rqn
o岩o岩睇學警出更,見到disco的字幕竟... [/quote]
北方式係正確d人覺得:haha:%xX9?!o(y${5s4]
以前作文個時
用親港式實比人話係錯:cry: [quote]Originally posted by [i]shehboy[/i] at 2007-6-29 12:28 AM:
你試下去生果檔話買"橘子'或'柳... [/quote]s:p6gJIy/q
唔講"M紀" => 學講"勿當奴"]}`"SMh
:D:D:D \ Zn_`n
香港有錢佬要好努力咁擦內地鞋 五十年前不變, 五十年內慢慢變, 五十年後即變...... 而家夠大把人係度扮台灣人講野啦$bAf'qcQPR"_
N W vX6k,K f
仲有...有好多人借用日文漢字*B\E)ZN*w1Q1A
TGw;G5Q6w A
呢d係文化ge融合6n,T)x4a`F@
YW_.S ]&W1x
如果一方面反對人地拘泥於某朝代讀音
*K tQ5au ?
但另一方面就執著於所謂「港式」詞語
似乎.... [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 03:33 PM:5pS)o'KuEA:U
而家夠大把人係度扮台灣人講野啦
W@RZq.w:x as|u6f*PQS
... [/quote]
我認同文字可以轉變,但應該跟隨當代的大部份使用者 迪斯科+Y7D7[:g6Xf9L%\@u(NO
最難頂:help: [quote]Originally posted by [i]hukuro[/i] at 2007-6-29 11:21 PM:
迪斯科
最難頂:help: [/quote] F ?Cd/li1ES
以前以為