[Yoyo事件] 同事三分親....?!
段3gp俾人公開後…Yoyo好有可能會o係「同事三分親」裡面被「叮」走
N9yv X?!S.}#}
[b]俾你作個橋段~ 估tvb編劇會點「放走」Yoyo[/b]a'GMyt(dR@0b
:GLKNja:[F-DX1cJP
我作>> Yoyo既角色係model~
可能會話佢接到大job~要去外地發展bD+u'R:P0Gw
從此.....:crybye: 我作 >> 同 田長老 生左 bb, 飛去 加拿大生活. 証據確鑿, 水洗都唔清 勇少同佢有路, 有左BB, 自己遠走它方 我覺得吾會炒yoyo 因為佢又吾係同d 咩有婦之夫上床 如果tvb 炒佢會比一向吾喜歡tvb的人多左一個reason 去鬧爆佢(tvb), 所以我覺得tvb只會當一般花邊新聞找一兩個tvb演員問下就算. 哈哈!我都好想同yoyo有路啊!! 話佢死左lor
無線風格 [quote]Originally posted by [i]hukuro[/i] at 2007-6-29 11:14 PM:PK.Dl/n-Wb
話佢死左lor
無線風格 [/quote]'JA"J;SX4r
fiona:gun::gun::gun::gun: [quote]Originally posted by [i]hukuro[/i] at 2007-6-29 11:14 PM:zp@4g/~ J h4g
話佢死左lor
無線風格 [/quote]W8l h#S mT
呢個時段處景劇好少咁黑色:haha: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 流出的yoyo影像系合成,背後應該有些集團或者什麽人,製作出這樣的影像麳達到自己不可告人的目的。比如爲了轉移當前的公衆注意力去別處,或是炒作另外某人
因爲背後有利益驅動,自然要找一個沒背景、容易栽贓、被栽贓了還沒法還口的人麳下手。yoyo本身沒有任何背景,這下被害慘了,百口莫辯