13歲強姦人判非禮
判左非禮大家點睇呀? 香港 d 法律我都唔知講咩 laX(w I3AWm(UQXE
對比人強姦果個公平 ma?
之前狀元非禮減刑, now...
香港法律... HK government eat SHIT !!!!!!! 冇計 法律係好似14歲前唔識扯旗/冇性能力
要怪只好怪香港法律 [quote]Originally posted by [i]ivanchan456789[/i] at 2007-6-29 23:32:
HK government eat SHIT !!!!!!! [/quote]
請收回你的言論 你會唔會遲左講呢 ?!?!??!p#JU/M\X5fn!f
'_"\D,p3Zy(S
法律就是吾完美嫁啦 [quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2007-6-29 11:45 PM:
冇計 法律係好似14歲前唔識扯旗/冇性能力{)?.wwBxi
要怪只好怪香港法律 [/quote]
]gabV,x;By3w
"14歲前唔識扯旗/冇性能力"
呢一條係跟英國律例, 不過英國本土已經改左, 香港未改. 整埋段報先得架 13歲童黨強姦少女控非禮
初相識即挾往唐樓天台侵犯H3qHo%i4g
文章日期:2007年6月7日n!Z x;BJ#p*tS(_
3j!v aoU
【明報專訊】3名年僅13歲的男童於公共圖書館認識同齡少女後,涉嫌隨即向少女上下其手,更以少女友人的安全作要脅,將少女挾持到附近唐樓進一步侵犯,其中一名男童更在天台將少女強姦。唯由於男童未滿14歲,依現時本港法例,未能控告男童強姦罪(詳見另稿),3男童終被控非禮及非法禁錮共5項罪名,昨於九龍城裁判法院兒童庭開審。 :mad::mad::mad::angry::angry::angry:
:gun::gun::gun:來電求再做多次:fight::fight::fight:
朋友偷聽揭發報警IJT/c V/f2s`J
@)Y] x[#r/nZ
文章日期:2007年6月7日cYxl Pk?
0Y;RrSS}x
/g+t{Qx h| j
【明報專訊】據庭上的證供,案中13歲的事主突然被剛結識的被告挾持往天台施暴,事後卻沒有即時報警,並如常到幼稚園接胞弟放學,後來更不斷接到被告要求再次性交的來電,事件在5個月後,始因事主友人偷聽到事主遭電話騷擾而揭發。4t Uq_O%Z O
wg1D8Y%zH R
[[i] Last edited by mhkk on 2007-6-30 at 02:28 AM [/i]] 3被告一臉稚氣