娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hukuro 發表於 2007-6-29 11:15 PM

13歲強姦人判非禮

判左非禮
(Yk I8V4a-k-IO O 大家點睇呀?

tiffanyk 發表於 2007-6-29 11:29 PM

香港 d 法律我都唔知講咩 laX(w I3AWm(U QXE
對比人強姦果個公平 ma?
3yF^`Wu0l%o1S 之前狀元非禮減刑, now...
0u u.a!M*J;{ E 香港法律...

ivanchan456789 發表於 2007-6-29 11:32 PM

HK government eat SHIT !!!!!!!

mayin 發表於 2007-6-29 11:45 PM

冇計 法律係好似14歲前唔識扯旗/冇性能力
&N5} vz J]if g 要怪只好怪香港法律

wer 發表於 2007-6-29 11:45 PM

[quote]Originally posted by [i]ivanchan456789[/i] at 2007-6-29 23:32:
,D(H{ Cu.j HK government eat SHIT !!!!!!! [/quote]
h;o5\{[/ov6Z 請收回你的言論

大優勢 發表於 2007-6-30 01:08 AM

你會唔會遲左講呢 ?!?!??!p#J U/M\X5fn!f
'_"\D,p3Zy(S
法律就是吾完美嫁啦

12d3 發表於 2007-6-30 02:05 AM

[quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2007-6-29 11:45 PM:
5Y.H2y_DUe4z9V 冇計 法律係好似14歲前唔識扯旗/冇性能力{)?.wwBxi
要怪只好怪香港法律 [/quote]
C1x9dBvk ]gabV,x;By3w
"14歲前唔識扯旗/冇性能力"
i]j5@0fa.\ 呢一條係跟英國律例, 不過英國本土已經改左, 香港未改.

mhkk 發表於 2007-6-30 02:24 AM

整埋段報先得架

mhkk 發表於 2007-6-30 02:24 AM

13歲童黨強姦少女控非禮
J!A7@E;VK0W?} n,k 初相識即挾往唐樓天台侵犯H3qHo%i4g

y Kphx%mT'R6{ 文章日期:2007年6月7日n!Zx;BJ#p*tS(_
3j!vaoU

#{ pkWz;l9M 【明報專訊】3名年僅13歲的男童於公共圖書館認識同齡少女後,涉嫌隨即向少女上下其手,更以少女友人的安全作要脅,將少女挾持到附近唐樓進一步侵犯,其中一名男童更在天台將少女強姦。唯由於男童未滿14歲,依現時本港法例,未能控告男童強姦罪(詳見另稿),3男童終被控非禮及非法禁錮共5項罪名,昨於九龍城裁判法院兒童庭開審。

mhkk 發表於 2007-6-30 02:25 AM

:mad::mad::mad::angry::angry::angry:
J.^Vp8v*w8K:D :gun::gun::gun:來電求再做多次:fight::fight::fight:
v C(lN:dh@Q+@ 朋友偷聽揭發報警IJT/c V/f2s`J
@)Y] x[#r/nZ
文章日期:2007年6月7日cYxl Pk?
0Y;RrSS}x
/g+t {Qx h|j
【明報專訊】據庭上的證供,案中13歲的事主突然被剛結識的被告挾持往天台施暴,事後卻沒有即時報警,並如常到幼稚園接胞弟放學,後來更不斷接到被告要求再次性交的來電,事件在5個月後,始因事主友人偷聽到事主遭電話騷擾而揭發。4t Uq_O%Z O
wg1D8Y%zH R
[[i] Last edited by mhkk on 2007-6-30 at 02:28 AM [/i]]

mhkk 發表於 2007-6-30 02:26 AM

3被告一臉稚氣G!v sbJU
身材矮小5呎不足;Mber-Fb'C
:d!lXy;n:J
文章日期:2007年6月7日'F?'Z$O,^['~4x

+W4{ DIE:yC.ex2e QA 9T#t1A+h JQ+hQ
【明報專訊】涉案的3名少年與女事主均僅13歲,稚氣未脫的面容背後,卻埋藏一段令人心寒的事件。

mhkk 發表於 2007-6-30 02:27 AM

14歲以下不控強姦 v.~:q5v;] Q
法例指無能力性交
Z2s1bE(c rO %IWM[*A+a]s `
文章日期:2007年6月7日
8^CA lu"n'tb
Gx MB-x^)R5pE,_Y[
~xtAfFG y 【明報專訊】少年人發育有早有遲,但法律對他們的生理發展就選擇「一視同仁」。過去,英國法院推定14歲以下的少年人,無能力進行性行為,故不會被控以強姦罪或其他與性交有關的罪行。不過,英國在1993年已經推翻了有關推定,但香港在過去10多年都未跟隨。

155220 發表於 2007-6-30 09:28 AM

[quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2007-6-29 23:45:'nwJ tOt
冇計 法律係好似14歲前唔識扯旗/冇性能力
0a%m&gj"Ta 要怪只好怪香港法律 [/quote]z8l|j|5R1[@/b&K
CE;cU`)Of3}0m \
我好早已經識扯了:giveup:

head 發表於 2007-6-30 10:08 AM

即使有法律指明 14歲前唔識扯旗/冇性能力 q1^&h_T&X
咁係咪唔洗懲罰一D14歲以下犯法人士呀
cK\r2H:N Q)TLc I{g%^QS9X?0K:q
事實已經証明 有3名年僅13歲既男童強姦一個同齡少女喎
iD;b:?#tm t 唔通仲可以用依條法例 黎審訊:mad:   香港法律簡直不知所謂:fight:

andresnlee 發表於 2007-6-30 11:46 AM

事實已經証明 有3名年僅13歲既男童強姦一個同齡少女喎, 修法睇怕要等十年八年,不如揾人大釋法

青蠔 發表於 2007-6-30 12:23 PM

真係唔爆粗唔得!

而家d法律真係on撚9j3]W8Y7\].^
13強姦當非禮$u GaQB,ePf_)g-|,T
真係博屌mv9MR-q a D
13毛都出啦
4B0|*r0fzN X 咁都當非禮K?2ZPn~
真係當佢地細佬呀?v)},e F2a
無野呀p My8u9p
膠!
_*gQG}3h6P 等佢修法都唔知有幾多人比人強姦啦?%qVNK g'd*S,k
膠成咁既d法律

呀俊 發表於 2007-6-30 12:24 PM

我好後悔點解呢單新聞咁遲先出...
]7z,T(wSG+W1Y#G_L 點解我唔係讀名校....

tiffanyk 發表於 2007-6-30 06:05 PM

biologically a boy aged 13 already has reproduction ability

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.