娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mayin 發表於 2007-6-30 03:06 PM

成21歲先讀high dip遲唔遲呢

中5 repeat過 舊年中7又repeat 到尋日ue炒 冇degree 雖然極高機會poly會
sT$Y:vG1b6k9GXh 有high dip offer比我 但我真係唔知讀唔讀好 讀左將來又未別做返o個行 fv^,A2a
好煩惱
xpWj0y[ B aAnZ4Si
[[i] Last edited by mayin on 2007-6-30 at 03:23 PM [/i]]

artta 發表於 2007-6-30 03:18 PM

Well, If you are not confidence about getting this degree done, or push forward to finish a higher degree from else where, I suggest you not to waste your time...
$q.Uf6V^ }Z0d#u$O
,]Kv)K Hv ^ But Never be late if you try hard.....;h ^d#F*k)vs m/L

]_)x0|6@Z#ks/W Work hard and good luck

sas 發表於 2007-6-30 03:22 PM

年齡絕對唔係一個問題aLnJd;w
問題在於你有無心讀,有無興趣,同埋屋企人的經濟能力
6e9n)zy%_1Hx:vE 我都係過內人,千其唔好比年齡阻擋你的視線9u B5Wn-h7m aM(F
到時你出黎earn的薪金同成就先係重要
0t+Hy;D wS7^?Z] 試幻想下見工,個個份CV都有degree'
L;m J QW A,U"R 你得中七或更低
nzQx`@@ 輸果個係你自已

vv1668vv 發表於 2007-6-30 03:22 PM

有心唔怕遲,專心做好一件事,必成大器。t w4Wjh,Y
加油!!

mayin 發表於 2007-6-30 03:25 PM

我將來會考police 但讀完個high dip又唔做返果行 我驚waste time+money

ko_you 發表於 2007-6-30 03:57 PM

[quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2007-6-30 03:25 PM:
u T} ^x'`'M;x+p7e 我將來會考police 但讀完個high dip又唔做返果行 我驚waste time+money [/quote]0b!]%N7~D
police 如要上位做高層, 無 degree 你都幾痕

vv1668vv 發表於 2007-6-30 04:00 PM

[quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2007-6-30 15:25:
XW0WY2X B 我將來會考police 但讀完個high dip又唔做返果行 我驚waste time+money [/quote]"E4KQH!Y.]vW
'GA-T8IdH
.Z!XB%ZSG*glKG
有D 入左 警隊 既 大學生 ,個學位完全同紀律部隊無關 既,8d_Q"?G P(mVd
都大有人在。D$Bg'i+p2Xy u)M4[

1OO@z2I1~@q.I 有相關專業資格 可能有助晉升 !`\U+e0K.o
多一個專業資格 劈炮都多一個保險。。。:naughty:

'nice' 發表於 2007-6-30 04:34 PM

你可以選D對你以後工作有幫助的HD,就算PC都有管理學,
i"j_9Ggz 兩年的HD好彩的話直升U yr2,總共都係4年,唔算太長時間的,'it6y c;p"K;rW`
不過俾心機啦,而且你讀完degree對PC的興趣可能已經無咁大了,係未?

mayin 發表於 2007-6-30 05:06 PM

[quote]Originally posted by [i]ko_you[/i] at 2007-6-30 03:57 PM:#r!zQ*J7R!U
RJP9kk
police 如要上位做高層, 無 degree 你都幾痕 [/quote]
wZv L9_g:_.Ve 我冇諗過做警司or above  有督察都開心

cgdmzlam 發表於 2007-6-30 05:12 PM

[quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2007-6-30 15:06:
f0oG!i e|2M5m 中5 repeat過 舊年中7又repeat 到尋日... [/quote]L,U_mu,PE4n

g}wB M:w FU7K4C `o
弟弟,人生學多d野才會充實既~~~~~~6|{7B2k!qL8o*j;E
         你依嫁得21歲,讀完hi dip 都得24歲左右啦
E:F.je1?"P\ M#S Jx5E:PTF
          我覺得多一份專業,就如樓上的兄弟所說?5h-^)a{
          多一份保賬
-~c4f6P6Fn"N&MdU8Ol
L3P4g*OWz.v           讀呢行唔係做呢行,呢個覺對唔係問題
s.CvIg&{/^           最大問題就係你能搵到錢咪得囉    你理得佢
rAG%{ vy E3I
p H ` Wu E4h0[           讀書唔會浪費時間既#LF(nTh5]
          你都浪費左成兩年黎,重讀中五同中七啦
l4]5cA%K7S A2TZB"e#V9]-f;}2N$\T
       信我  你讀得過既~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~:cheers:

QuiGonJinn 發表於 2007-6-30 10:54 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

lastwing 發表於 2007-7-1 12:10 AM

我既情況同你一樣,_3A%r B0G q.Xz
不過我就係早你一年畢業
vx/rd2F-Rst%J,? 依一年我都係做下散工,蛇下蛇下甘rDv'A6[+iU
近排搵左份長工,同埋諗住去考警察BYf)Y,K[7s:k
8月內會試一次,如果唔得就半年後再去多次|.pE1kWj] x+nN
我覺得以前浪費左太多時間啦,由repeat F.5開始到repeat F.7,一共浪費左4年9HR&Y(?b/ER
所以我係repeat F.7 o個年無報過h.d同副學士,結果都係肥英文(P.M.有條B嫁)
Q.G(tIhd"|7B 跟住就出左黎搵野做...dSzKpJ9z]
點知又想返去讀書@@
_:UIw;F#BmX/T9H:~ 後來諗清楚自己其實係想逃避面對社會/出黎做野mtrx Dumi
我唔知點講清楚,但係我既建議係
%P:g'v.q.^G
T#g\]'bH*W:B.Qi 希望你諗清楚你想要D咩,唔好用讀書做借口黎逃避8z.H+u(O6Y/g
仲有就係如果你決定左要讀書就要盡力,你既目標唔係H.D.而係degreex y1?"mC#P
你要讀到最好o個一批跟住轉degree

yuri 發表於 2007-7-1 02:15 AM

現今社會讀多D書會條路應該會好行D

mayin 發表於 2007-7-1 09:58 PM

[quote]Originally posted by [i]lastwing[/i] at 2007-7-1 12:10 AM:0DP/YAWn qx'A'R
我既情況同你一樣,
-J6}qp$g%d,bR 不過我就係早你一... [/quote]
x yw.G9Mpe 如果你當年有報hd/asso 你會唔會讀

月巴仔 發表於 2007-7-2 10:29 PM

唔遲   大把人都係咁啦 8HAw^ ]/y
我成廿五歲先完佐個high dip.  
g3Y:i~)}v1A*id 不過個人認為  你屋企afford 得起既 未讀囉   %G$i5n,|p ]F
就算係high dip 但係poly 都算過d 半U既生活  都未嘗唔係一件好事既

bigfish 發表於 2007-7-2 11:14 PM

21 歲, 夠資格報 open u d course lah`tjD'n}h*i
不如你直接報個 degree, 勤力d 4-5 年內完成, 一路做一路瀆, 咁可能你畢業o個陣已經人工 20k 啦

kuru 發表於 2007-7-2 11:39 PM

咁計較年齡, 不如諗下入到去讀唔讀得上好過喇,MX%qN~t?Yu:aZ t
居然為呢樣野黎煩~

pigcat 發表於 2007-7-3 02:34 AM

71歲都未叫遲b{^0r&AI&T8v.jEN D
21歲點會遲
E2T:I%t%g#{4M 我有個fd比你更大都讀緊:agree::agree::agree:I:x|at#l[
d"R!J'L0Y._Vl
決定左就加油啦
-Km U;qc#b.U N 巴打!:clap::clap::clap::cheers:

PKTung2 發表於 2007-7-3 03:22 PM

最緊要係有心讀@cQS2~ }]

)C`n*D[K kn;Ht*B 年齡並唔係問題

jackiem 發表於 2007-7-3 04:16 PM

唔遲.....讀到係自已 ga , 21 y 重好後生 gei......:good::good::good:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.