娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lastwing 發表於 2007-7-3 09:26 PM

[quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2007-7-1 09:58 PM:
C,{$^,UI$]-n%R O1g`l'n
如果你當年有報hd/asso 你會唔會讀 [/quote]
5Z2Jg(mp5t
[-v,\t x:zIc A 第一年有hd收左我...我懶勁...無讀.....................'C1P c8xv [Ht[C
第二年再次懶勁連hd都無報,學人破斧沉舟......
%M?alU#f4z} 而家有d後悔加上點羨慕各妒嫉...我錯過左可以體驗大學生活既機會
W+kT|T#l-q x 因為睇到d朋友好開心而且佢地變得好唔同...再次唔知點講好
W:\*qU\ f| 如果有得再選擇,我會努力讀書...不過講就易現實上應該都做唔到O t$U;r#y {'x$V
答返你個問題.v? P5N["H's#S1V
如果係repeat o個年就一定唔會讀(未讀完就會quit左)8X$G5J1a7R}
如果係第一年中七就會去 s$`amJ
其實你自己諗清楚要點做,如果只為讀hd就不如唔好去

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.