O1g`l'n
如果你當年有報hd/asso 你會唔會讀 [/quote]
第一年有hd收左我...我懶勁...無讀.....................'C1Pc8xv[Ht[C
第二年再次懶勁連hd都無報,學人破斧沉舟......
而家有d後悔加上點羨慕各妒嫉...我錯過左可以體驗大學生活既機會
因為睇到d朋友好開心而且佢地變得好唔同...再次唔知點講好
如果有得再選擇,我會努力讀書...不過講就易現實上應該都做唔到Ot$U;r#y {'x$V
答返你個問題.v? P5N["H's#S1V
如果係repeat o個年就一定唔會讀(未讀完就會quit左)8X$G5J1a7R}
如果係第一年中七就會去 s$`amJ
其實你自己諗清楚要點做,如果只為讀hd就不如唔好去
頁:
1
[2]