娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mayin 發表於 2007-6-30 03:06 PM

成21歲先讀high dip遲唔遲呢

中5 repeat過 舊年中7又repeat 到尋日ue炒 冇degree 雖然極高機會poly會
n7om4`8r$l bH C 有high dip offer比我 但我真係唔知讀唔讀好 讀左將來又未別做返o個行 r)hPiVN8XO
好煩惱z_#ph8\

3_ws)us k2I!p u [[i] Last edited by mayin on 2007-6-30 at 03:23 PM [/i]]

artta 發表於 2007-6-30 03:18 PM

Well, If you are not confidence about getting this degree done, or push forward to finish a higher degree from else where, I suggest you not to waste your time.../])l3K3F7eU
Slv cuPF
But Never be late if you try hard.....!|Gr5x8h"`k EQ2u
.Z:} x#^ YI|
Work hard and good luck

sas 發表於 2007-6-30 03:22 PM

年齡絕對唔係一個問題
D/pv0N~ta:g 問題在於你有無心讀,有無興趣,同埋屋企人的經濟能力:I w p)YC y0g0W
我都係過內人,千其唔好比年齡阻擋你的視線 \$t7` vky$zf
到時你出黎earn的薪金同成就先係重要
C*sh-\2I.gpx3j 試幻想下見工,個個份CV都有degree'
a4U.NeS0D 你得中七或更低^.lvusJ0b/z U0g
輸果個係你自已

vv1668vv 發表於 2007-6-30 03:22 PM

有心唔怕遲,專心做好一件事,必成大器。3B3P*}E9hpn{r4IO0y+A
加油!!

mayin 發表於 2007-6-30 03:25 PM

我將來會考police 但讀完個high dip又唔做返果行 我驚waste time+money

ko_you 發表於 2007-6-30 03:57 PM

[quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2007-6-30 03:25 PM:
M.^2?&|Y\ OLy t 我將來會考police 但讀完個high dip又唔做返果行 我驚waste time+money [/quote]9s:P4N'S#o)y b)^!sp
police 如要上位做高層, 無 degree 你都幾痕

vv1668vv 發表於 2007-6-30 04:00 PM

[quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2007-6-30 15:25:4lw\3aY@xS
我將來會考police 但讀完個high dip又唔做返果行 我驚waste time+money [/quote]] q"^@W0M pV
H.v&~cE%U
LP:xL9`} ?
有D 入左 警隊 既 大學生 ,個學位完全同紀律部隊無關 既,
j,K'bU8g%O?F 都大有人在。
5B[7F5GGnD vT 9~#l-[ N aS'Y
有相關專業資格 可能有助晉升 !;c x8f"Y`g*h
多一個專業資格 劈炮都多一個保險。。。:naughty:

'nice' 發表於 2007-6-30 04:34 PM

你可以選D對你以後工作有幫助的HD,就算PC都有管理學,
JC8R-Yn 兩年的HD好彩的話直升U yr2,總共都係4年,唔算太長時間的,L+^K%Vadb
不過俾心機啦,而且你讀完degree對PC的興趣可能已經無咁大了,係未?

mayin 發表於 2007-6-30 05:06 PM

[quote]Originally posted by [i]ko_you[/i] at 2007-6-30 03:57 PM:
[2V t?{4D4m`/ZP0_ "u R{Nm/\!Wp
police 如要上位做高層, 無 degree 你都幾痕 [/quote]
~P;I[#g E;S 我冇諗過做警司or above  有督察都開心

cgdmzlam 發表於 2007-6-30 05:12 PM

[quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2007-6-30 15:06:
cGf-YI 中5 repeat過 舊年中7又repeat 到尋日... [/quote]x%L0~!ya.@*~

:fp*M f6o0{ ?/kL*T;g6Wp
弟弟,人生學多d野才會充實既~~~~~~!B J S!DQSEym7E
         你依嫁得21歲,讀完hi dip 都得24歲左右啦
)?$a,he\7dV
+NK} m6gp ^F.I           我覺得多一份專業,就如樓上的兄弟所說
/@Yu|o H/F]5d(_           多一份保賬%tNXs!gA5y+E;Y
tvQ Z {x
          讀呢行唔係做呢行,呢個覺對唔係問題
3~YUHj4Qh _           最大問題就係你能搵到錢咪得囉    你理得佢
6w[%|?-J l
B H:lsd@           讀書唔會浪費時間既
se9Sj3q           你都浪費左成兩年黎,重讀中五同中七啦
K ak(M\\?)s @K?+h;gU
       信我  你讀得過既~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~:cheers:

QuiGonJinn 發表於 2007-6-30 10:54 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

lastwing 發表於 2007-7-1 12:10 AM

我既情況同你一樣,
~NHhD$h a,v 不過我就係早你一年畢業 pQh+gF w{ W$XJ j
依一年我都係做下散工,蛇下蛇下甘 BI GE f u3I
近排搵左份長工,同埋諗住去考警察
Qmf i7Hlg C'n 8月內會試一次,如果唔得就半年後再去多次QW%?4jK
我覺得以前浪費左太多時間啦,由repeat F.5開始到repeat F.7,一共浪費左4年
%m]C}1bO 所以我係repeat F.7 o個年無報過h.d同副學士,結果都係肥英文(P.M.有條B嫁)fWtka1Jk4})~i
跟住就出左黎搵野做...
v2sY:P$z+Ib!~:d,j 點知又想返去讀書@@
A#HWB;q9d+U}R 後來諗清楚自己其實係想逃避面對社會/出黎做野7aV${~'z
我唔知點講清楚,但係我既建議係
OU g(ht9Z
| tX/?4gY 希望你諗清楚你想要D咩,唔好用讀書做借口黎逃避
$? D9Y9K1wI$? 仲有就係如果你決定左要讀書就要盡力,你既目標唔係H.D.而係degree
n'H ?+Z7o Ii2w 你要讀到最好o個一批跟住轉degree

yuri 發表於 2007-7-1 02:15 AM

現今社會讀多D書會條路應該會好行D

mayin 發表於 2007-7-1 09:58 PM

[quote]Originally posted by [i]lastwing[/i] at 2007-7-1 12:10 AM:
&cECJl2J1EK_ 我既情況同你一樣,
Y |,O8UWf 不過我就係早你一... [/quote]cB5{/uF0Qt(GVL
如果你當年有報hd/asso 你會唔會讀

月巴仔 發表於 2007-7-2 10:29 PM

唔遲   大把人都係咁啦
`-X z Ac,@ v 我成廿五歲先完佐個high dip.  
B,Z b8E(T;s E#a2di 不過個人認為  你屋企afford 得起既 未讀囉   1fX;e V V3U
就算係high dip 但係poly 都算過d 半U既生活  都未嘗唔係一件好事既

bigfish 發表於 2007-7-2 11:14 PM

21 歲, 夠資格報 open u d course la-A7I$k0NbL+i
不如你直接報個 degree, 勤力d 4-5 年內完成, 一路做一路瀆, 咁可能你畢業o個陣已經人工 20k 啦

kuru 發表於 2007-7-2 11:39 PM

咁計較年齡, 不如諗下入到去讀唔讀得上好過喇,/h ]w]uq;\
居然為呢樣野黎煩~

pigcat 發表於 2007-7-3 02:34 AM

71歲都未叫遲8{"Pbrqg9QH
21歲點會遲
5q#L*RL(kwQ 我有個fd比你更大都讀緊:agree::agree::agree:
n-J8a%Ffz m:A6RuW1wZ%K
決定左就加油啦@W'{8|h%i
巴打!:clap::clap::clap::cheers:

PKTung2 發表於 2007-7-3 03:22 PM

最緊要係有心讀
er{9Y/h|7v+O,Q%I:L AI$S8d$h/b
年齡並唔係問題

jackiem 發表於 2007-7-3 04:16 PM

唔遲.....讀到係自已 ga , 21 y 重好後生 gei......:good::good::good:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.