娛樂滿紛 26FUN's Archiver

-o- 發表於 2007-6-30 06:37 PM

pccw~~

o岩o岩考完會考..m-jJVC$Hu/w$m B
4k\*Gt a8d*m
係招職見到pccw有招聘
0A+O7cnGd{5n 電話營業代表&
'`k!iU'i~ ?&k 網上行 / 手提電話客戶服務代表&
u0S,C"g[*XQ!L pH 手提電話技術支援服務代表
c}4~5^,HX4Qd3t 請問17歲請唔請..?e%X!]mt
有冇人之前做過..?;UO_;J? k"Re
大概係做d咩..? aH%J.J2h#W
sd email去係咪唔係咁好... )O(Mt+Y |
{FAg7X9[M sC
thz~~

極樂 發表於 2007-7-1 02:14 AM

[quote]Originally posted by [i]-o-[/i] at 2007-6-30 06:37 PM:
:\6\ `7Yw T o岩o岩考完會考..?K*z1B6DQ \s(Q
I[+s0E \(oG
係招職見到pccw... [/quote]
a5S4i(MU.e Zs8ZfyV`
$l } J4S#}_
咁要睇下佢"pccw"直接請人, 定係外判公司請人......
7zKM/w,v:\ 如果係pccw直接請人, 佢地要求極高, 真係有返咁上下經驗先請.....
3r j;y$tnxN+FM 人工都會高d~~
d%Ay)I9_8q)P C%{;oY w'g4[
如果係外判公司請人, 要求可能係無.....只要你想做就得......
9K4eOG3Im8Y 當然人工會低d.....+A4ZuO ]'c'P)CI;Q0Y
-k`$a nN mg o7|s2Y
但係.....呢樣野係我好幾年前既事, 我唔知仲岩唔岩今時今日用......WLM&}F
但係乜都好啦, 你要試過先知架嘛!!
x)bK$a/Y
\'Ut*SmJ?+{Q5dv S:O 佢登報果陣有講你可以點樣apply架~~#RQ5?#Kwcy
如果佢登左email, 咁咪即係可以send email囉......

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.