pccw~~
o岩o岩考完會考..m-jJVC$Hu/w$mB4k\*Gta8d*m
係招職見到pccw有招聘
電話營業代表&
網上行 / 手提電話客戶服務代表&
手提電話技術支援服務代表
請問17歲請唔請..?e%X!]mt
有冇人之前做過..?;UO_;J?k"Re
大概係做d咩..? aH%J.J2h#W
sd email去係咪唔係咁好... )O(Mt+Y |
{FAg7X9[M sC
thz~~ [quote]Originally posted by [i]-o-[/i] at 2007-6-30 06:37 PM:
o岩o岩考完會考..?K*z1B6DQ\s(Q
I[+s0E\(oG
係招職見到pccw... [/quote]
Zs8ZfyV`
$l } J4S#}_
咁要睇下佢"pccw"直接請人, 定係外判公司請人......
如果係pccw直接請人, 佢地要求極高, 真係有返咁上下經驗先請.....
人工都會高d~~
C%{;oY w'g4[
如果係外判公司請人, 要求可能係無.....只要你想做就得......
當然人工會低d.....+A4ZuO ]'c'P)CI;Q0Y
-k`$anNmgo7|s2Y
但係.....呢樣野係我好幾年前既事, 我唔知仲岩唔岩今時今日用......WLM&}F
但係乜都好啦, 你要試過先知架嘛!!