娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bt-forum 發表於 2007-7-1 05:05 PM

陳自瑤 - 無得撈, 要渣小巴喎...

:secret:
#QSm/hK1X W3Y$l HP(Q`J;K,^}Qj

;a/w;B;bZ-k N*[ C8k0@T7wkI

Fs+|t,E4q!At 3T5Qvz:y-e

_0O eI B E[ qN#Y)|*@Y cs1m7V

\{ _T,S0H6J
j)k(O}%p
%e:N+~#[9F T/n$j
+eDG\*|7y
}t$r;w*V e"E
BjYE:}3m&J5}
B ZX YZi-JZ 0xI Sf#jI#V"N-C
u7p.i5]#FC-dY7V*L7c
2^.d ~Q HE aE3f B
AM)z*}SJNa

uLg}]2bC
9To(o5X&J(rM2rFU(J R9? [img]http://img.photobucket.com/albums/v228/dualman/yoyo.jpg[/img]%VeXo(Z}0x&p L
?9d!\2]uab9f!{I
[[i] Last edited by bt-forum on 2007-7-1 at 05:06 PM [/i]]

小心兒 發表於 2007-7-1 05:15 PM

你好想佢無得撈 :noway::noway::noway:

托迪仔T 發表於 2007-7-1 05:37 PM

佢揸小巴可能仲好...:D:D

vv1668vv 發表於 2007-7-1 05:43 PM

嘩。。。0甘樣貼 人地 張野 出黎有無問題架?

勇勇 發表於 2007-7-1 06:02 PM

係啵!好似唔可以喎!!n-{ g+xgaV9J!M
除非o個個係佢本人啦!!!^0^

samuria 發表於 2007-7-1 06:05 PM

HAHA~~ this is funny

高佬光 發表於 2007-7-1 07:08 PM

好心你啦 又係高登一地一早post出黎 好cut呀

bt-forum 發表於 2007-7-1 08:51 PM

[quote]Originally posted by [i]高佬光[/i] at 2007-7-1 07:08 PM:
n!^J$yBv 好心你啦 又係高登一地一早post出黎 好cut呀 [/quote],a%V!i}w+}8X RM
%GB"W\V
{BO2nkj
是嗎? 我唔知喎, 不過高登摺左喎, d 人想去睇都唔得 :sleep:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.