娛樂滿紛 26FUN's Archiver

12d3 發表於 2007-7-1 11:54 PM

今日聽到幾多次"香港始終有你"?

搭一程巴士roadshow播已經三次, 是日總計五次. M%ID;m.cZ
聽到火都黎!

^^優之良品 發表於 2007-7-2 12:02 AM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-7-1 23:54:
g.r9I^_2Q 搭一程巴士roadshow播已經三次, 是日總計五次.\7].x^6|~ Y
聽到火都黎! [/quote]
:[ JG3L}$M7_9ZI 車!今日在家睇電視,轉親臺到亞視就播呢首歌,大大話話有二十次,次次中!萬試萬靈!:mad::mad:

sky308 發表於 2007-7-2 12:02 AM

少野
T0@0E r&X-kHu$\ \ 有d商場放哂電視
_p+W"^&yR)Iu-vC 勁播mv
kt4p1Z-lHQ o B 不停播....幫你洗腦咁...

iknow 發表於 2007-7-2 12:05 AM

喺大球場...#YQjo2c-CL$D~
等開波果時就係咁播...4bjz$G\?P
3場波之間就係咁播...
Ck0V.P%qGoY@ 好似都有5次...

QuiGonJinn 發表於 2007-7-2 12:11 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ronald001120 發表於 2007-7-2 12:13 AM

睇回歸盃 W-Cz?dLea
係甘repeat個chorus
9Y8Z#n'TrA$Eg 去地鐵又係甘播

@娛樂滿紛 發表於 2007-7-2 12:14 AM

好彩我成日都對著 電腦 姐 ﹗

newman2005 發表於 2007-7-2 12:24 AM

我今日完全冇聽過喎, 哈哈!:D:D

head 發表於 2007-7-2 12:30 AM

[quote]Originally posted by [i]^^優之良品[/i] at 2007-7-2 00:02:7? ^/Y5zwCmo Z8h7R

TQb Vej 車!今日在家睇電視,轉親臺到亞視就播呢首歌,大大話話有二十次,次次中!萬試萬靈!:mad::mad: [/quote] D5w HkF J.TSo~)Dz
rp)UhGmi,s
qoQ @ P"p
:D:D:D
f;d%z_)X0WY9Y` 我都係 次次轉台去亞視睇 都係播緊依首歌:haha: 反而無線一次都無播過:o  WHY:confused:

打狗棒 發表於 2007-7-2 12:50 AM

香港始終有你(當權派和一眾狗奴才):nogood::nogood::nogood:4a B,F0i;\C
普選偏偏冇我?

Edgar_Davids 發表於 2007-7-2 03:06 PM

仲有 "東方之珠"........:haha::haha::haha:
7Y _d4k"a)O5WVv+E W Zv b U TV?
印象中朝早巡遊一次, 晏晝 Roadshow 又一次, 夜晚煙花背景音樂一次, 再加英皇群星又唱一次... =.="""""
ujLM-}"K2i
#rp}-{H
:LH7xYG'?9e 痴根.....回歸冇歌播咩... - -" 唱好香港不只 "東方之珠","獅子山下" 這些吧..... = ="

ironcross 發表於 2007-7-2 11:36 PM

正確歌詞應該係︰
5B ~V? `uJ [b]香港始終有你﹝至奇﹞[/b]!{s pQxEP
or s]?3w:Aal j
[b]香港始終冇你份[/b]t$b nk Ka d2?
4J7hN4}u)`(vJ$R0{
[[i] Last edited by ironcross on 2007-7-2 at 11:37 PM [/i]]

kuru 發表於 2007-7-3 12:32 AM

哈哈,,,你唔講都冇留意, 真係去到邊都聽到~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.