娛樂滿紛 26FUN's Archiver

24062 發表於 2007-7-2 12:28 AM

飲大了亂講了

雖然十年變化好大,
J_,?sZLlO 但多謝你的關心
4C;I|tF p`? 昨天只是有感而發,J(AX ] Q| {
亦不是要你表達.
3d nvS Axt3F
,_!j+k-]? 今早收了你的長途電話, THANKSbqj m/cTY*u
我昨天只是發神經才叫你說句話.
7v,R5_c+iEYRN C0s/uh4I,mr-E
不知是否我飲大了, 可能致電比"前人"H2N \$Q_'o
不知是否說了什麼東西, 我真的一點印象也沒有.
BPtu7i)f:k 但前人郤SEND E-MAIL, 並說會比錢.
*Z U,^$rUd(B 1~ }r:C7F _ka
真的擔心, 是否我講了什麼, 我並非是同他說的.W'K7[@/\1Z|/nF
也不是有心的..
?_F3n'm UV!e?j.i+\Lj8\`
我只是掛住它及發生了一些較嚴重問, Mv+SL5f q9m
所以我在此引你, 你快再msn我, @"v1j?4V-d
我今晚沒飲酒, 我報告要傾呀

kakeidevil 發表於 2007-7-2 01:12 AM

呢位老兄你尋人呀?...:giveup::giveup::giveup:

tztch 發表於 2007-7-2 07:44 AM

老兄,言诗啊,
&|Ye/z8y5?0p? 多练练,以后哪来泡MM是不错的.加油~~~~~

sas 發表於 2007-7-2 09:58 PM

無野呀師父你
&hi5\n/P;KWo&n 你當呢度你留言版呀?6TLi9X.Xy1d3y
定登報尋人啓事呀?

head 發表於 2007-7-2 10:03 PM

你個FD都係EF會員啞~~~:o  唔係做乜係度留言:haha:

24062 發表於 2007-7-3 01:31 AM

Sorry, 我三日前被人偷左電話,AM#^1q9FDJm@F
個腦壞左, 攞去整, 暫借舊notebook用,B#B,bp"C!f"Ov'_.K1n
無左fd 的電話, 又add佢唔到,
m"{ J@9~S+Cl @h 先出此法, 佢係ef會員, 會久久看嗎.
%v#ZU2mlbd a 我咪放係吹水版, 以為影響得最少囉,3c.j(w$`X'O \7Qj
sorry呀

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.