娛樂滿紛 26FUN's Archiver

龍九州 發表於 2007-7-3 03:48 AM

港人素質越來越差

為左馬會免費派發的乜乜垃圾模型,爭先恐後,搞到秩序混亂,這成可體統!
BBc8RDqJ 爭不到?拿不到?又怎樣呢?

ch3mistry 發表於 2007-7-3 03:57 AM

又味必係越來越差既...可能幾呀年前都係咁呢Y%?1E U0o&?
fqs ITP
應該係不嬲都咁差

tztch 發表於 2007-7-3 05:09 AM

跟着党走,素质差没的说,
%u ir NF2^ 以后形象都要落伍了.Z'`!Z'M`C0f7j\i;}
谅解吧~~~~~

jimjim12 發表於 2007-7-3 07:35 AM

哩班人未必係港人,可能係每年攞單程証落黎嘅大陸人黎架!!

Edgar_Davids 發表於 2007-7-3 07:43 AM

閣下憑咩話佢地 100% 係港人?? :sleep::sleep::sleep:

cfccfcc 發表於 2007-7-3 08:15 AM

雖然馬會係安排混亂
0d'[x,X+} d,N3[3Y 不過入場人士都應該要檢討
A5F4q$r N 最好就唔好派,睇電視有個工作人員講得好
&B GKk^ 佢話,紀念品係有,不過大會覺得安全問題停止派發~!
2`Emj{S 等你班友仔無得拿紀念品

vv1668vv 發表於 2007-7-3 10:18 AM

[quote]Originally posted by [i]Edgar Davids[/i] at 2007-7-3 07:43: cN;gw/k/e6KO@
閣下憑咩話佢地 100% 係港人?? :sleep::sleep::sleep: [/quote]
2k,H"adC
%YQ U t}j4G ]L7N;q7o[.R
問得好!!:haha::good::agree::clap:

haukwankin 發表於 2007-7-3 10:26 AM

其實我覺得賭馬既人d素質都唔會好得去邊...= =sMz'I s(z%eI(W&H

+Ot ]$[Ht"j 純粹意見,唔好x我...

cheery 發表於 2007-7-3 10:37 AM

香港素質相比中國已經好好啦...

mycomic2005 發表於 2007-7-3 12:32 PM

[quote]Originally posted by [i]haukwankin[/i] at 2007-7-3 10:26 AM:
:_1\1a'X ]5xh O p 其實我覺得賭馬既人d素質都唔會好得去邊...= =o]'mGh;Myr
4X,w'P)v \5x
純粹意見,唔好x我... [/quote](a+s4?*Os;l!M?#S5\

4A^.R_B 只係大部份賭馬既人素質差姐...
.v+s@1r#I U|A ? 賭可令人迷失本性...)VM!QCl-qf9FYn/|)l

QR.@2F.^J [[i] Last edited by mycomic2005 on 2007-7-3 at 12:33 PM [/i]]

打狗棒 發表於 2007-7-3 04:28 PM

[quote]Originally posted by [i]haukwankin[/i] at 2007-7-3 10:26:
0n.[1GrwjS4G)T.G L y 其實我覺得賭馬既人d素質都唔會好得去邊...= =
)wI]cMk+T^(KOB %h$d)fT4J l5] u(_!g
純粹意見,唔好x我... [/quote]0F5`%Y N3_
真正賭馬的人唔會在乎甚麼紀念品, 只有買十元八塊的C9阿伯才會去搶!!

打狗棒 發表於 2007-7-3 04:31 PM

[quote]Originally posted by [i]mycomic2005[/i] at 2007-7-3 12:32:
b:kX`!z 4y^ch$RT"Y

?q1mu8jW1[oGx:p 只係大部份賭馬既人素質差姐...
lsjS,c j$r 賭可令人迷失本性...
~G1Bx4O0S1X
l&o9G(nveh$K [i] Last edited by mycomic2005 on 2007-7-3 at 12:33 PM [/i] [/quote]
]3}Y%H-F*t7x ?X 賭唔會迷失本性,賭仔也有分精與蠢,輸才會迷失本性!!!

wind69 發表於 2007-7-3 07:11 PM

唔係wor樓主....香港之所以發展得咁快H7Z.|5X:B
好大程度上都係因為香港人一直奉行"執輸行頭慘過敗家" 呢句格言喳wor:D

iknow 發表於 2007-7-3 09:21 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-7-3 04:28 PM:)Zd6q:h1Ik
-C%arlm w,TG[N
真正賭馬的人唔會在乎甚麼紀念品, 只有買十元八塊的C9阿伯才會去搶!! [/quote]y8j&z&?"Hy
yup...W(d5EQ Z`[_
果d去搶紀念品果d只係d貪便宜ge人...

h.t.f 發表於 2007-7-3 09:37 PM

唉,講真唔理係咪香港人,攞遲一陣個紀錄品唔係少隻馬ga wor,使乜搶ar
(p8_`r%R+| Z 同埋你地有秩序咁去排隊點都快過你去搶ar,又辛苦wor,對後面d人又唔公平.h(iem8al
有權利就有義務ga la,搶咩o者?????

jimjim12 發表於 2007-7-4 11:41 AM

唉!馬會咁多年來最大貢獻就係養咗哩班寄生虫~~

自由神 發表於 2007-7-4 12:01 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-7-3 04:31 PM:6DPI9`)u
5E-yF._0zv yd]8S
賭唔會迷失本性,賭仔也有分精與蠢,輸才會迷失本性!!! [/quote]3v&\,jAJIhh H
:agree::agree::agree:好同意!

12d3 發表於 2007-7-4 08:20 PM

[quote]Originally posted by [i]h.t.f[/i] at 2007-7-3 09:37 PM: ?o gFF
唉,講真唔理係咪香港人,攞遲一陣個紀... [/quote]
M%D}|Cq_1~F TN1N-W)b
紀念品只有4000多隻, 贈券卻派了20000張, 有種欺騙的感覺
bqd9WW](]L /d-o&E(R T W r
[quote]Originally posted by [i]jimjim12[/i] at 2007-7-4 11:41 AM: L O{%i.R
唉!馬會咁多年來最大貢獻就係養咗哩班寄生虫~~ [/quote]-u q8u&L'H

0a/bk7`ycu%X o/Z :confused:.I!^WU.k
哩班寄生虫咁多年來最大貢獻就係養咗馬會就真

vv1668vv 發表於 2007-7-4 09:47 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-7-3 16:31:
-DoWv}qC 6{ y5R[g"@
賭唔會迷失本性,賭仔也有分精與蠢,輸才會迷失本性!!! [/quote]C~n \m%n

;yP D4]0Y-F e ` ,RDlCZ SPKu/xZ
超爆笑。。。:D:D
-?tXxCx3A 十賭九騙 ,騙字從馬字部。。。。睇怕想唔迷失都幾難。。。
Xb@9q+qc :P:D:D

SCM 發表於 2007-7-4 10:19 PM

[quote]Originally posted by [i]tztch[/i] at 2007-7-3 05:09 AM:
1c+i ~i(S&f} 跟着党走,素质差没的说,:[%a0tP4]*Y)BZ7V"n"l
以后形象都要落伍了.
~/] kg&m5vb&ag 谅解吧~~~~~ [/quote]
4`5{6{.~kMoe 回歸十年
&xe!M;R P4d 香港有咩進步到
2Cne'~'jTQ 只有火氣好左

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.