娛樂滿紛 26FUN's Archiver

魔術師 發表於 2007-7-4 10:30 PM

[quote]Originally posted by [i]haukwankin[/i] at 2007-7-3 10:26 AM:}U5b&CA$]3e%Z_
其實我覺得賭馬既人d素質都唔會好得去邊...= =
Zc jb%[!Q6X
mh ~6x y4a1R^ 純粹意見,唔好x我... [/quote]
;xY9O |}w~ 在香港可能是
qJ,J-` u,G4hs)A
%{D"a:W%r([d 但在外國 賭馬是一種高尚的消閒活動

jimjim12 發表於 2007-7-5 02:10 AM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-7-4 08:20 PM:4JiP { @)nt
,P#H@\W p"Q

$d.X#l^ Qu 紀念品只有4000多隻, 贈券卻派了20000張, 有種欺騙的感覺
y,P5?Lv!g }W^ pf1pa2[+[NeI

/o)t9W"NZ1d
!M|B:U8{0GF :confused:K!G;Y$~$C aO*X6X%[
哩班寄生虫咁多年來最大貢獻就係養咗馬會就真 [/quote]i ? iC:st-W uJ0x)T v
係喎,原來哩班人係善長仁翁,我講錯嘢添~~:D:D:D:D

GTOGTO 發表於 2007-7-5 11:47 AM

呢個係動物的心態,唔止香港人、外國人or人類

fabric 發表於 2007-7-5 12:19 PM

我也覺得香港的素質真的差了很多, 以前讓座給有需要人士的場面已不再復看, 如果你早上要搭地鐵的返工人士, 你便會知道香港人跟大陸人是沒有分別的, 車一到就擁擠入車廂, 完全不守紀律的.:mad:

kb1011 發表於 2007-7-5 06:48 PM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2007-7-3 10:18 AM:
]7?gsO's kD8q?O?;P
9n;AE0E;}"T p[6l
r o]_3cov9k
問得好!!:haha::good::agree::clap: [/quote]
7q-n)L#dQK 好認同ar!!!

eric1874 發表於 2007-7-5 11:05 PM

教育問題,多數都係上一代人係咁,我諗到而家比較多受教育ge一代變左老人應該少d有lee個情況

tomasson 發表於 2007-9-9 02:44 PM

e+ 8,9歲都講粗口~~~唉~

大優勢 發表於 2007-9-9 04:53 PM

[quote]Originally posted by [i]tomasson[/i] at 2007-9-9 02:44 PM:
,D,?V4Pf e+ 8,9歲都講粗口~~~唉~ [/quote]'j'I#s`f
/w7N+` ae*Ya+A
:eek::eek::eek::eek:2X UJz Nx W n

F"o2\?i/tB 十幾年前都係咁啦 RzbgWy'qD
0MF,D~/u
街童係咁嫁啦

155220 發表於 2007-9-9 05:32 PM

[quote]Originally posted by [i]Edgar Davids[/i] at 2007-7-3 07:43:
'@9LaW,c nGQ 閣下憑咩話佢地 100% 係港人?? :sleep::sleep::sleep: [/quote]/j ?8rD6c{6JK3l6^

Tf3eKKk(p(b 唔好一味賴果班係外地人啦,本地人的質素的確下降。

155220 發表於 2007-9-9 05:34 PM

[quote]Originally posted by [i]fabric[/i] at 2007-7-5 12:19:s_ x2V-M X
我也覺得香港的素質真的差了很多, 以... [/quote]`&H/|;vR/~ b0[5A;r

G`6N)Yr;zt4R a(l2K 我響香港同廣州都見過讓座既情況出現。6nXP,f*R\
:haha:)H"t9fU-b$n5e
'jb4T R*e)U3D}3E
不過,真係好少會見到,有時見些孕婦和老人家要站著,但一些年輕人卻坐下,真是...唉!

pigcat 發表於 2007-9-9 08:28 PM

度度都係咁ga la
D dEULQ6z(u r'C 乜都唔理搶左先
q3b~F)ma ^X|c 呢個係人ge本性:hitwall:

echola 發表於 2007-9-9 09:05 PM

這是中國人既傳統習慣...正所謂....執輸行頭...就慘過....

echola 發表於 2007-9-9 11:12 PM

唔覺得....質素是維持不變啦.!:D8muGgw
就好似宜家D股票咁....唔上唔落....:D

mhkk 發表於 2007-9-11 12:35 AM

[quote]Originally posted by [i]jimjim12[/i] at 2007-7-3 07:35 AM:
LF reG.jo 哩班人未必係港人,可能係每年攞單程証落黎嘅大陸人黎架!! [/quote]gf#A~ B3OP FX s4M0u
:agree:1N'q,Rl5L
開鑼同收爐係最多大陸人到馬場報到既日子

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.