娛樂滿紛 26FUN's Archiver

龍九州 發表於 2007-7-3 03:48 AM

港人素質越來越差

為左馬會免費派發的乜乜垃圾模型,爭先恐後,搞到秩序混亂,這成可體統!#~NxV N*c"H
爭不到?拿不到?又怎樣呢?

ch3mistry 發表於 2007-7-3 03:57 AM

又味必係越來越差既...可能幾呀年前都係咁呢
j mRCBa'?m C1G&d
8B4io)Fz8QS9_r 應該係不嬲都咁差

tztch 發表於 2007-7-3 05:09 AM

跟着党走,素质差没的说,
ty4n0]_y 以后形象都要落伍了."q9]/@`dd0J@!{X#L
谅解吧~~~~~

jimjim12 發表於 2007-7-3 07:35 AM

哩班人未必係港人,可能係每年攞單程証落黎嘅大陸人黎架!!

Edgar_Davids 發表於 2007-7-3 07:43 AM

閣下憑咩話佢地 100% 係港人?? :sleep::sleep::sleep:

cfccfcc 發表於 2007-7-3 08:15 AM

雖然馬會係安排混亂
$~W{/| X 不過入場人士都應該要檢討#~$}x~K)n*h
最好就唔好派,睇電視有個工作人員講得好#~f/b&H$~6x
佢話,紀念品係有,不過大會覺得安全問題停止派發~!y@f-k}
等你班友仔無得拿紀念品

vv1668vv 發表於 2007-7-3 10:18 AM

[quote]Originally posted by [i]Edgar Davids[/i] at 2007-7-3 07:43:nQ5~sex#Q U U
閣下憑咩話佢地 100% 係港人?? :sleep::sleep::sleep: [/quote])})IS@q,x3S
i,E6@?G$bN6?i
x(gP X:r|3H5J
問得好!!:haha::good::agree::clap:

haukwankin 發表於 2007-7-3 10:26 AM

其實我覺得賭馬既人d素質都唔會好得去邊...= =W)vp$KW

*xn/Nxq%E 純粹意見,唔好x我...

cheery 發表於 2007-7-3 10:37 AM

香港素質相比中國已經好好啦...

mycomic2005 發表於 2007-7-3 12:32 PM

[quote]Originally posted by [i]haukwankin[/i] at 2007-7-3 10:26 AM:
5dHID1vy8["yk%r 其實我覺得賭馬既人d素質都唔會好得去邊...= = d$s%xuSJ'|

d-L1i]({#E2v3?U 純粹意見,唔好x我... [/quote]
k)A$Yvsj+w y/Y"c
$^8P'@:e&IZ/c 只係大部份賭馬既人素質差姐..."nX{pL,?Z2Nj
賭可令人迷失本性...P4}[}!?

1G/y }'o!e [[i] Last edited by mycomic2005 on 2007-7-3 at 12:33 PM [/i]]

打狗棒 發表於 2007-7-3 04:28 PM

[quote]Originally posted by [i]haukwankin[/i] at 2007-7-3 10:26:T v9PR-U
其實我覺得賭馬既人d素質都唔會好得去邊...= = c2h6E wb

N9Xv5t/L{ 純粹意見,唔好x我... [/quote].D-M Pp7R%X
真正賭馬的人唔會在乎甚麼紀念品, 只有買十元八塊的C9阿伯才會去搶!!

打狗棒 發表於 2007-7-3 04:31 PM

[quote]Originally posted by [i]mycomic2005[/i] at 2007-7-3 12:32:
g1{1{R#A `#YA
6_ N\c(A
,o X4n,N`|!L)A;]/j,O 只係大部份賭馬既人素質差姐....Y,bY#rh8Rv*c!CutG-K
賭可令人迷失本性...5ki:q6E!e}(R

-KF6x^;wOC}c)u Z [i] Last edited by mycomic2005 on 2007-7-3 at 12:33 PM [/i] [/quote]^PU!ga"ij!A8uC^
賭唔會迷失本性,賭仔也有分精與蠢,輸才會迷失本性!!!

wind69 發表於 2007-7-3 07:11 PM

唔係wor樓主....香港之所以發展得咁快
{Gx8eTY 好大程度上都係因為香港人一直奉行"執輸行頭慘過敗家" 呢句格言喳wor:D

iknow 發表於 2007-7-3 09:21 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-7-3 04:28 PM:
X5B+?${-J K8~0JI6c 2_ B6Q DM+w8M
真正賭馬的人唔會在乎甚麼紀念品, 只有買十元八塊的C9阿伯才會去搶!! [/quote]c*G Tl+OTf
yup...2fG1\1X6f3W#?
果d去搶紀念品果d只係d貪便宜ge人...

h.t.f 發表於 2007-7-3 09:37 PM

唉,講真唔理係咪香港人,攞遲一陣個紀錄品唔係少隻馬ga wor,使乜搶ar(A'T b&D8rU m
同埋你地有秩序咁去排隊點都快過你去搶ar,又辛苦wor,對後面d人又唔公平
eUE3oC 有權利就有義務ga la,搶咩o者?????

jimjim12 發表於 2007-7-4 11:41 AM

唉!馬會咁多年來最大貢獻就係養咗哩班寄生虫~~

自由神 發表於 2007-7-4 12:01 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-7-3 04:31 PM:&DL_L1dJa k,n"|G

7xb:s9y?$B 賭唔會迷失本性,賭仔也有分精與蠢,輸才會迷失本性!!! [/quote]7iy:{%T!b)I&k
:agree::agree::agree:好同意!

12d3 發表於 2007-7-4 08:20 PM

[quote]Originally posted by [i]h.t.f[/i] at 2007-7-3 09:37 PM:{H Li;M5N
唉,講真唔理係咪香港人,攞遲一陣個紀... [/quote]
E{{hf J r!X3[ &s M Fe!@,N l/K]
紀念品只有4000多隻, 贈券卻派了20000張, 有種欺騙的感覺
@{m1}D ] 'Z J1k5_8DD-D`
[quote]Originally posted by [i]jimjim12[/i] at 2007-7-4 11:41 AM:
+Y)reg@v 唉!馬會咁多年來最大貢獻就係養咗哩班寄生虫~~ [/quote]
UO8LU!R;@X +oK8R4B)IM${9bu&K
:confused:
,F*_1v+JfsB 哩班寄生虫咁多年來最大貢獻就係養咗馬會就真

vv1668vv 發表於 2007-7-4 09:47 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-7-3 16:31:
ZG.}E { ;y*PD(}g.J5iP'M
賭唔會迷失本性,賭仔也有分精與蠢,輸才會迷失本性!!! [/quote]
9t4t$l G9E.@7a'Jr
)I\:~N#i1C
Ob6x#Fn YJ ~N(b 超爆笑。。。:D:D+}l;K1p1|
十賭九騙 ,騙字從馬字部。。。。睇怕想唔迷失都幾難。。。
wm:F] Qqu :P:D:D

SCM 發表於 2007-7-4 10:19 PM

[quote]Originally posted by [i]tztch[/i] at 2007-7-3 05:09 AM:!o.T-MwZTLk
跟着党走,素质差没的说,
^DlR1W7Q]m zd 以后形象都要落伍了.
S0[$aX:wJ+t 谅解吧~~~~~ [/quote]
(IW%G A8X8Lp 回歸十年/XIIG uTD
香港有咩進步到&lE` a$s%|*lB xcc
只有火氣好左

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.