中小學幾時會派書單??
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]tam040046890[/i] at 2007-7-4 14:14:1.一般中小學幾時會派書單比同學去書... [/quote]7~Gw1O#BcM^
1.我間中學係最後一天才派
2.yes ^C.@0Y Yowt
3.視乎經濟能力 如果你地買舊書,就要小心,睇清楚有無缺頁,版本是否適當等等。 缺頁又多數唔會
但係版本就煩dWcG:z@ S'M
有d超難睇 家陣買舊書小心9h` qJ$J)G#_`;HZb
係甘改版/gknU k
舊書店實陰人買(mG)EFz?4@5M
小心小心 從來唔買舊書,成日舊版
o的人又好似古惑仔賣老翻咁,胸人買|9yP,w#^!\iL'MXb
唔跟佢上去睇都好似殺你全家咁
頁:
[1]