娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yuen_on_tai 發表於 2007-7-6 02:21 PM

求救!上唔到msn 同 yahoo messenger等的聊天工具

求救!上唔到msn 同 yahoo messenger等的聊天工具..但可以開到網頁

tam040046890 發表於 2007-7-6 06:17 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Kev 發表於 2007-7-6 07:14 PM

唔係話你咩..qSWL,NJF|c~O
但係你04年register...k"sfn6gLX:}l
出過一個post..
P-b/\9`S&GR 第二個就係叫人幫你..CSa)j`2V
check 唔返你第一個係post乜..淨係知你dl 左好多野..
v,mCKtD3C
.llu"_kj 求人.. Y&R$P V Co#s-\C
首先做好本份.. 人地解答你都心服d.. $r?DF{
你2個posts.. 係有d過份..
G3K^ XR 你同意嗎?

autod 發表於 2007-7-7 12:27 AM

1) 好似發錯版LP{d)jV
2) 資料不足, 想幫都唔知點幫你
@7f-Xy/?V;p7oj _$Q W_3q1D
good luck :cheers:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.