娛樂滿紛 26FUN's Archiver

JohnSin 發表於 2007-7-8 09:53 PM

股市.....肓左

呢期大家都係快d收手啦.留返d錢等沽期指-i8UHI@ R/w
留意中央電台就知好大問題..9h#Sz a \gXq
我9922雖然好運升2倍幾..7~SK3@y7_B'] l
但係我係前日已經放左.因為輪好似比人打得好勁
yGsG#YE/T` 以上只係本人自己想法.我只係一個新手^^

JohnSin 發表於 2007-7-8 10:19 PM

其實大家念下香港d錢係邊黎?
$xT ^2H0R)x_Z^o$b 大陸d錢去左邊?美國.英國壞脹多定少?
(f O\%lDT3NXD"j+gnW 再睇有錢佬股自己ge策略.仲有佢市值跟現實相唔相符呢^^2jqu(u NE
供港活豬得幾多?我覺得好得人驚.
5R:d|~Fv^ds 人輸錢就會紅眼..睇唔清楚...&n's t4D R-CS
以上只係本人自己想法.我只係一個新手^^

JohnSin 發表於 2007-7-9 07:44 PM

今日13成功上位.之後到16發力.23000應該好快到

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.