娛樂滿紛 26FUN's Archiver

艾力克 發表於 2007-7-8 10:39 PM

你地覺得邊種外語o係將來有用呢?

你地覺得邊種外語o係將來有用呢?d?s&g4Ya~,la
日文, 韓文, 意大利文, 德文, 法文, 西班牙文...??
L-z Cs,A3D;k Fa5wT{#C
當然知道英語同普通話係第時o係必備語言, 但都想學多種語言, 有咩好介紹呢?4H ^,W ~`%Dh

'b? i wE{Bd 聽人講巴西等o既南美洲國家有好大o既發展潛力, 所以話學西班牙文好d, 乜西班牙話o係南美洲通行架? :haha:m:^Hx/Q9HcZ+[m
(~?+f0S,sK \ p
出到黎商業世界邊一種語言會較為有用架? :confused:%[!h:CG{
日文? :confused:

ironcross 發表於 2007-7-8 10:43 PM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2007-7-8 10:39 PM:
q5L ?~ aP2?'n ])F 你地覺得邊種外語o係將來有用呢?
k e~FsC6n*i 日... [/quote]
$y(L.G#@0y%^/c5J German! Never under-estimate the economic potential of Germany:good:

大優勢 發表於 2007-7-8 10:50 PM

都一樣係英文
zPa]nhUD"TH-Y/S n"r#qX6\1z'Y`G
但係日文近多年都係強吾起來
'C-|(_2d0AMK
m]{C l(I6}x)N 手電雖然令日本賺好多錢
1EH&vKrD3y;Y3A)H
_HbTz9fB$UV 遊戲機都吾少[`-p]0M#l
Swc|h
但係其他野末發展到超越其他國家啲樣子'd w+b~;cK

T$T(h`*tU -----------------------------------------
M(w0WKE`B%qh 韓文}G l+];{
:AP:lo8W^Svu&Ei
現在發展科技, 對世界佔有比率越來越高*eFEI%G9^x5z R"e
)clr@1^$}p
但係都末到一個強國咁睇 p#J,vG1DSpW

%u,O%C e/P.Y M 西班牙文其實對全世界人口比率都好高~ @ G\8tKQ a i

~|.z SnI"Q]G 真係可以一學嫁

kaixinren 發表於 2007-7-8 11:23 PM

阿拉伯语以后一定有用

艾力克 發表於 2007-7-8 11:25 PM

[quote]Originally posted by [i]kaixinren[/i] at 2007-7-8 11:23 PM:Daa/d8_T wv
阿拉伯语以后一定有用 [/quote]*|q2W(mq;ba9i%J x
點解? :confused:
6]/EkkR3^`0j\4^$Y
-pD c6X)d'S%yO L 回上:
;bK:K?DBMQ3iS 西班牙文o係咩國家有用? :confused:

jublio 發表於 2007-7-8 11:32 PM

唔好理有冇用,最緊要有興趣,學一種新 language 好講耐性同勤力,如果唔係好易半桶水
0q pV4o%U!VH B8Jh { f6I-w
而且想要通行南美,Spanish之外仲要識葡文

jublio 發表於 2007-7-8 11:34 PM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2007-7-8 23:25:q RV:o*F+v

.u{c{Rb}5[ 點解? :confused:
o8Y l?f {vt7u
XK8f-p]L,q8@N 回上:W*@&{L/K3O+{ {
西班牙文o係咩國家有用? :confused: [/quote]P)_%B~NP{

n1O V{_ v a)i
ER^&U_ C0IJ!T3p6m(R
2o&^$L$V${)H Argentina, Bolivia, Chile, Colombia, Costa Rica, Cuba, Dominican Republic, Ecuador, Equatorial Guinea, El Salvador, Guatemala, Honduras, Mexico, Nicaragua, Panama, Paraguay, Peru, Puerto Rico, Spain, Uruguay, Venezuela

wer 發表於 2007-7-8 11:34 PM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2007-7-8 23:25:
E#Xl@g.hu&k4Z
u-N?J;Z'T#pn 點解? :confused:
:g;sS)a,^&k4E oH5sI 3on X g#{
回上:
]v t6z#G$t*a | 西班牙文o係咩國家有用? :confused: [/quote]
*\P:dVNQ'u1J 一些南美國家:DHS@5oddcB,j
因為以前它們曾是西班牙的屬地,so識講西班牙文
Ob0K ]0B5fD S
OL#bJ&n [[i] Last edited by wer on 2007-7-8 at 11:37 PM [/i]]

kempesito 發表於 2007-7-8 11:43 PM

hahah
A$s N:A#D?4F 好彩我識西班牙文姐...[(mm0N[)g"?5Hj@
其實真係好有用... 成個america都得啦....g-E(OfB)CO&J4O5t N
我覺得spanish好搞笑同好玩.... 尤其罵人的時候... 好多元化...

wer 發表於 2007-7-8 11:48 PM

[quote]Originally posted by [i]kempesito[/i] at 2007-7-8 23:43:
&e8l7U8O#]_+`2Tl hahah
b?R&@ vu*d4N 好彩我識西班牙文姐...
?,b9`$kp2jUVN2JS 其實真係好有用... 成個america都得啦....f U"qvv ]k
我覺得spanish好搞笑同好玩.... 尤其罵人的時候... 好多元化... [/quote]s8_%J}e3R7zM
可唔可以教我講西班牙粗口:dev:

autod 發表於 2007-7-8 11:56 PM

我冇咩研究..... 不過幫艾兄搵到D資料 :cheers:
CfY.l?0g}.f
1^x$SA#su#B2} [quote]西班牙文!!!r,ct-o L
撇開英文,再來最常用最多人說的語言就是西班牙文..
!d;XX @ w cZ;}f6M 且不難學!! 是第三語言的最佳選擇..
Y:ot\ r(K6F 不僅中美洲 南美洲 美國等小地方也都可以用..[/quote]
ieG@-l;_3pVK"{r
1W&v#zal6Y:X [quote]在世界使用人口數方面
^j[$y Dm"\3E0{ 中文 957132000}6sj2W`K{&C)M:cf3`
英文 472000000
;xg_ YM5kScI R 西班牙文 352000000 y4xXFW~T@
!a Z3M AL1D5H/[*A)J
在世界上最多國家使用的語言排行方面 V,t3p!Z0G
No.1 英文 (115國)--通行於世界各地
4D+aS2[cp No.2 法文 (35國)--通行於法國 西歐 非洲 加拿大東部 太平洋諸島\.Ive.s t'{
No.3 阿拉伯文 (24國)--通行於中東(西亞地區)*F'hxGK&[(O
No.4 西班牙文 (20國)--通行於西班牙 南歐 中南美洲(巴西除外) 非洲部分殖民地 v4GW3W.A[;IW b(m|6Y

!D^!jfq 西班牙文-在國際地位上有一定的舉足輕重, 學西班牙文可以打好學其他拉丁語文的底子sy_0L `DBX*K
BI+c'Zh)G6OUXg3f
參考資料:The World's Most Widely Spoken Languages[/quote]AdZ0e'J$L
2z ^4pR(} N$O8J
[quote]學習一種新語言就像從那裡的幼稚園重唸起.dq/K+IX_ avm
所以...只要肯花時間讀,把它學通,
jG`m.R}(H'G 不管學哪種~都會有好處的,"Gkf0`$pK
若只學皮毛...那學再多也派不上用場.[/quote]
F-}nT"h;EK;R[!T
#uZ2mX-q 使用英/法/德/意/西的國家W0jVJ0}qq:R.Rr"G,~
[url]http://sine.ni.com/nigwy/cds/globalgateway/p/lang/zht?rtrn=/nips/cds/view/p/lang/$lang/nid/1597[/url]

艾力克 發表於 2007-7-9 12:21 AM

thx autod :kiss:
,n*SJvg.`6q7['S 其實覺得學日文有d人學你又學咁, 學完出黎反而變得冇乜特別
DY"u)c*u)~v;X{"`Y 所以對西班牙文都有d興趣, 比我想像中實用 :good:
pIk)Rwea 之前學唱歌都有諗過學意大利文, 不過太少機會用得著喇 :haha:-E:c#K J q u

}2K0~9]o{ 再諗諗先, 好彩個fd都對西班牙文有興趣, 等我persuade下佢先 :dev:

kakeidevil 發表於 2007-7-9 12:21 AM

不如學拉丁文:redface:

bigfish 發表於 2007-7-9 02:26 AM

基本上識英文已經世界通行, 因為冇一個國家唔駛學英文

autod 發表於 2007-7-9 02:36 AM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2007-7-9 02:26 AM:Ft({6V P@"y6W
基本上識英文已經世界通行, 因為冇一個國家唔駛學英文 [/quote]2f*P2R2UT*t%bFQ9q

!jk!f1}5Z@;nm6n0cq 兄台有冇睇內容架???:confused::confused::confused::confused::confused:
hf0I$R0M2Sh7r,k
x9y0\RT,| [quote]你地覺得邊種外語o係將來有用呢?
J^ua;X!Gb 日文, 韓文, 意大利文, 德文, 法文, 西班牙文...??
fC"j;Dc ,o\H ~vdt0vu
[color=red][b]當然知道英語同普通話係第時o係必備語言, 但都想學多種語言, 有咩好介紹呢?[/b][/color]+W|%ELlA

/]6p2bRB:Os}%m 聽人講巴西等o既南美洲國家有好大o既發展潛力, 所以話學西班牙文好d, 乜西班牙話o係南美洲通行架??e9B!\ ?0U,]
l#y#O|;me/\m^Z!Us
出到黎商業世界邊一種語言會較為有用架?;~.m5x,hVr!A
日文? [/quote]

sas 發表於 2007-7-9 11:26 AM

西班牙
];g"q|In%n 因為大部份南美都用(除左巴西,佢地講葡文)
+g'vWv5NXd 而且我個意大利frd話,大部份意大利人都識西班牙文

fabric 發表於 2007-7-9 01:10 PM

絕對是西班牙文, 因為有很多地方的人不懂英文, 卻懂西班牙文, 所以我也正在努力中:good:

ronald001120 發表於 2007-7-9 02:28 PM

自己覺得係西斑牙文
$P,j"vzYUX 因為有D國家識講英文
eKHPCOn 但係西斑牙好多人都唔識講英文
fA/`i#]_.uh7[!m | 同埋南美都好多人講

wer 發表於 2007-7-9 07:10 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2007-7-9 00:21:
2T`+h2ch&CI 不如學拉丁文:redface: [/quote]dead7A,a!{dQ
依家好似無人用:P

Edgar_Davids 發表於 2007-7-9 09:24 PM

文言文......:redface::redface::redface:k8rq5giV%s

\"X E l^Jh l(PI {Z `
2KA&Ds z7~5p"@,] X } (ru6e h/u2^9hX/a }$m
[b][color=Green]我會揀學愛爾蘭文~~:agree::agree::P:P|0WUzcC{5Nz(E}5l
原因好簡單, 同杜夫溝通~~~:win::win::win::win:[/color][/b]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.