[quote]Originally posted by [i]Edgar Davids[/i] at 2007-7-9 09:24 PM:B b(C0Yn Gp&Jo+Q0Q9OQ
文言文......:redface::redface::redface:0U GmS[*z
l:\l-K P
[b][color=Green]我會揀學愛爾蘭文~~:agree::agree::P:P
原因好簡單, 同杜夫溝通~~~:win::win::win::win:[/color][/b] [/quote]#K|RHxuq.I
學埋俄文丫笨:noway:
印度式英語,我公司既鬼佬話,因為以後,世界上最多人用英語。H+Kda$p A
尤其係印度又將會有最多人口。
[quote]Originally posted by [i]autod[/i] at 10-7-2007 00:12:'I5R_)un#q'M
[7yh~&d#\0u8`
學埋俄文丫笨:noway: [/quote]
學俄文你就有用......:nogood::nogood::nogood:
對我地來講,
西班牙文比英文有用吧~FT,P?] o!OA
識西班牙文既鬼佬多過識英文:good::yn.X3oE y
j
亞洲人識英文多過西班牙文(無咩邊個識掛:D)3V?I#tc `b
但係亞洲國講英文不普遍,tw@g3y m.i
C
我地番中國去台灣用國語,
澳門,新加坡就用廣東話,t&zgH8V
韓國唔清楚,但英文係日本既實用度係=0