娛樂滿紛 26FUN's Archiver

艾力克 發表於 2007-7-8 10:39 PM

你地覺得邊種外語o係將來有用呢?

你地覺得邊種外語o係將來有用呢?l,I P`C#P+]Bd
日文, 韓文, 意大利文, 德文, 法文, 西班牙文...??
5B uk+c.l `j,V6| u7Mf-u+gg
當然知道英語同普通話係第時o係必備語言, 但都想學多種語言, 有咩好介紹呢?,i8O }1h4Qk*zw8f
G&^gm.jm._q
聽人講巴西等o既南美洲國家有好大o既發展潛力, 所以話學西班牙文好d, 乜西班牙話o係南美洲通行架? :haha:p}%d a[9\ Q:i
!u({6UW7GLj7zX
出到黎商業世界邊一種語言會較為有用架? :confused:
O9S)`#IV8\ s 日文? :confused:

ironcross 發表於 2007-7-8 10:43 PM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2007-7-8 10:39 PM:7B3K3rDM.O
你地覺得邊種外語o係將來有用呢?
P:j Z1N-kq@ 日... [/quote]
7{^,}(I8k[ Q+eE _ German! Never under-estimate the economic potential of Germany:good:

大優勢 發表於 2007-7-8 10:50 PM

都一樣係英文
M$]l8k-am7}X 9P cH-b#eQ9R
但係日文近多年都係強吾起來2W y\2K5h0s
lIF4wF4p0P!]
手電雖然令日本賺好多錢
A:In%p+S
3K _ O x[.tQ 遊戲機都吾少
J#LKB%oO#u%q*n*~ 4w9n*g]{/c_T
但係其他野末發展到超越其他國家啲樣子
W7X'a/ciAJ
d/z!['zhKQ -----------------------------------------
B9zj%@8Il'h 韓文
:d3qH:l8w&V S6uzH
^E c|H5IQ.^ 現在發展科技, 對世界佔有比率越來越高5~8s+nMD7d9}

Kj p2Ni.s 但係都末到一個強國咁睇
k~.x2wD0`&c4_-w4V
-x?%P'i%L:D 西班牙文其實對全世界人口比率都好高gP4ajn
'j7uB&h9m0f;R
真係可以一學嫁

kaixinren 發表於 2007-7-8 11:23 PM

阿拉伯语以后一定有用

艾力克 發表於 2007-7-8 11:25 PM

[quote]Originally posted by [i]kaixinren[/i] at 2007-7-8 11:23 PM:
E"~I+k-S#A%fB u 阿拉伯语以后一定有用 [/quote] x{)@ ^aJ&Pp
點解? :confused:1ML!Z2`{y9}T2a }3D

*GV7L9K1o"] Ty,j 回上:
v[L/U9Q/csp.L 西班牙文o係咩國家有用? :confused:

jublio 發表於 2007-7-8 11:32 PM

唔好理有冇用,最緊要有興趣,學一種新 language 好講耐性同勤力,如果唔係好易半桶水H+])\'~,O?}8})R
!Gp%Ea Ti
而且想要通行南美,Spanish之外仲要識葡文

jublio 發表於 2007-7-8 11:34 PM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2007-7-8 23:25:
.?l,p7x'c+Wt ^9Q7P%P NER%v7]
點解? :confused:!d:y$N xcy2N
-YA-ao'r V h
回上:7c!Bj~0n {a
西班牙文o係咩國家有用? :confused: [/quote]
cy3S~ \3n5p,e*Ed
'^%d5rS[!q;B ?s)j/C'P4S
IRCro/`%`
Argentina, Bolivia, Chile, Colombia, Costa Rica, Cuba, Dominican Republic, Ecuador, Equatorial Guinea, El Salvador, Guatemala, Honduras, Mexico, Nicaragua, Panama, Paraguay, Peru, Puerto Rico, Spain, Uruguay, Venezuela

wer 發表於 2007-7-8 11:34 PM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2007-7-8 23:25:
W] TFq G K)F#SDkt
點解? :confused:{#o\W#r?
E+gn3Sd
回上:M2YN&V:[gX
西班牙文o係咩國家有用? :confused: [/quote]'tIBRZUP
一些南美國家:D
y(~[S/o2^y5[+v 因為以前它們曾是西班牙的屬地,so識講西班牙文
5Eg[%}"MD
a.V%{|.k4V/h5A [[i] Last edited by wer on 2007-7-8 at 11:37 PM [/i]]

kempesito 發表於 2007-7-8 11:43 PM

hahahQvfe'i-G+F
好彩我識西班牙文姐...
O/U/d3i;b$R 其實真係好有用... 成個america都得啦....
0p J%o;MX{)g 我覺得spanish好搞笑同好玩.... 尤其罵人的時候... 好多元化...

wer 發表於 2007-7-8 11:48 PM

[quote]Originally posted by [i]kempesito[/i] at 2007-7-8 23:43:P.l&{v{"ps-_
hahah
3?&Y&Hz+q hE 好彩我識西班牙文姐...$L:K@2}*v5P
其實真係好有用... 成個america都得啦....
IFE,jh` 我覺得spanish好搞笑同好玩.... 尤其罵人的時候... 好多元化... [/quote]
V@qFN;jE 可唔可以教我講西班牙粗口:dev:

autod 發表於 2007-7-8 11:56 PM

我冇咩研究..... 不過幫艾兄搵到D資料 :cheers:
3TVG9a&RT8e_
+f5nq8k2I [quote]西班牙文!!!
:v-cw jS D0S*P 撇開英文,再來最常用最多人說的語言就是西班牙文..
J nZL#u,@.S 且不難學!! 是第三語言的最佳選擇..i"ze"z&s-paQ&V6b
不僅中美洲 南美洲 美國等小地方也都可以用..[/quote] H0YRS5iC#I
;tc1k(vZ9O7]g
[quote]在世界使用人口數方面
ad/W6dE\ 中文 957132000
Q:s6`_Ho/YZ9Y 英文 472000000
:P(`AX5M 西班牙文 352000000OYTUmh@

Ha@R;oz 在世界上最多國家使用的語言排行方面*z%i`t%xJ[s jd
No.1 英文 (115國)--通行於世界各地@1s;O,~#r,|RW-|5Z
No.2 法文 (35國)--通行於法國 西歐 非洲 加拿大東部 太平洋諸島
d!I-bD9`)iS(]2wF2u p No.3 阿拉伯文 (24國)--通行於中東(西亞地區)7G)a%Oqp
No.4 西班牙文 (20國)--通行於西班牙 南歐 中南美洲(巴西除外) 非洲部分殖民地
w G8w1NqCIX
~SdD%e;` 西班牙文-在國際地位上有一定的舉足輕重, 學西班牙文可以打好學其他拉丁語文的底子qC9Zl\"l

)c"z1_$H,A1w'l 參考資料:The World's Most Widely Spoken Languages[/quote]
y8^.b?c]&p*{C
(X@RNlOz2}G [quote]學習一種新語言就像從那裡的幼稚園重唸起. VK G4B3h?%c
所以...只要肯花時間讀,把它學通,7M kE Z} h
不管學哪種~都會有好處的,)~L;U(PZ,L`4R
若只學皮毛...那學再多也派不上用場.[/quote]
9^9aDB ]DG [t
\6r;{ fO5BkT,@ 使用英/法/德/意/西的國家
&}:C-[,v"sxD [url]http://sine.ni.com/nigwy/cds/globalgateway/p/lang/zht?rtrn=/nips/cds/view/p/lang/$lang/nid/1597[/url]

艾力克 發表於 2007-7-9 12:21 AM

thx autod :kiss:
[*rj0E9F ]JN 其實覺得學日文有d人學你又學咁, 學完出黎反而變得冇乜特別,_l,a4J"w u K?x
所以對西班牙文都有d興趣, 比我想像中實用 :good:
d R)i`O p 之前學唱歌都有諗過學意大利文, 不過太少機會用得著喇 :haha: ^&hDc*l t.g[
Po+W}YsX2FI
再諗諗先, 好彩個fd都對西班牙文有興趣, 等我persuade下佢先 :dev:

kakeidevil 發表於 2007-7-9 12:21 AM

不如學拉丁文:redface:

bigfish 發表於 2007-7-9 02:26 AM

基本上識英文已經世界通行, 因為冇一個國家唔駛學英文

autod 發表於 2007-7-9 02:36 AM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2007-7-9 02:26 AM:.R9XoH*{
基本上識英文已經世界通行, 因為冇一個國家唔駛學英文 [/quote]z^ j0b/\,e
#l e!_QD"xv:kA
兄台有冇睇內容架???:confused::confused::confused::confused::confused:"Dq.xPdy
3XcV9[*OPl-m
[quote]你地覺得邊種外語o係將來有用呢?b+A`"@oX
日文, 韓文, 意大利文, 德文, 法文, 西班牙文...??
Oa)e,p FG|v
Z+A HiA [color=red][b]當然知道英語同普通話係第時o係必備語言, 但都想學多種語言, 有咩好介紹呢?[/b][/color]bE(T2bo]
f S6g#TP"\Sa
聽人講巴西等o既南美洲國家有好大o既發展潛力, 所以話學西班牙文好d, 乜西班牙話o係南美洲通行架?W4C&V7^2c5~-R
R u8XT5I;B+QH
出到黎商業世界邊一種語言會較為有用架?T}K;lr!I)W
日文? [/quote]

sas 發表於 2007-7-9 11:26 AM

西班牙
es3nxL |Zh Y 因為大部份南美都用(除左巴西,佢地講葡文),}"S*@%V5Im/H a
而且我個意大利frd話,大部份意大利人都識西班牙文

fabric 發表於 2007-7-9 01:10 PM

絕對是西班牙文, 因為有很多地方的人不懂英文, 卻懂西班牙文, 所以我也正在努力中:good:

ronald001120 發表於 2007-7-9 02:28 PM

自己覺得係西斑牙文BF0Z%f0y
因為有D國家識講英文d'\s{BC
但係西斑牙好多人都唔識講英文
9}%h2I%PE,zL 同埋南美都好多人講

wer 發表於 2007-7-9 07:10 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2007-7-9 00:21:
TLi,W,zd 不如學拉丁文:redface: [/quote] oq7L$]!an s?M
依家好似無人用:P

Edgar_Davids 發表於 2007-7-9 09:24 PM

文言文......:redface::redface::redface:,z%P$U x0f%Bo9WK2uZ

S%a Bj%H2i
Rq+GU}
Fj"~r3ySO] [b][color=Green]我會揀學愛爾蘭文~~:agree::agree::P:P*NIu@\$Y0~
原因好簡單, 同杜夫溝通~~~:win::win::win::win:[/color][/b]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.