今集大國崛起...
上次見到咁多巴打都話好好睇今次特登睇下
但岩岩見到肉彈姨姨講果d野..真係...9QG8V(m2vy
岩晒一d睇起中國ge中國人口味...
佢舉左好多例好話中國人好意心內鬥...q u^Lg3P$hia
表面上好似好岩...5P"G,I%Z V&I
但...我覺得事實唔係咁..Cx7^,z7L [n
佢舉d例子...+t0L(@M,JuZ
根本都係擾亂視聽6_Z9\U G7x
佢d例子根本唔可以證明中國人中意內鬥j?%Pe%y"N$zF
只可以證明果d勢力領袖為自己最大利益而角力..
好似佢舉蔣介石唔想理收回香港ge事為例7L4{BLM8O6`@ m
設身處地...如果你係蔣介石....係果個關頭..你會花時間係一個南方小島身上???
:j!hM(nD%M5K%s
又好似春秋戰國果時... J/C4qTi$O4N
諸侯唔係攻打其他對佢有威脅ge諸侯..p,BkNgVg(L9{ E
唔通無端端走去打外族?
再者...當時諸侯都曾經合作對抗外族!!!
H5Z^P4O3j
內鬥出現係因為當局者認為內部有人對佢有威脅先進行E4Yf%jb
無端端唔會出現-u7Z^/a6],p1Cu1X
呢個完全係基於利害關係ge考慮
呢d唔關中唔中國人事...
以呢d唔正確ge例子去話中國人好中意內鬥...p` JY&F d&E
好誤導K@VB+i~M&^'x4{
但就好符合一d...完全睇唔起中國人ge人口味f3P7foK2wbhjO
Kv?]{%yo
我想問...
如果中國人真係咁中意內鬥..
點解齊桓公同晉文公會先後帶領諸侯共抗外族?
點解國共會有第二次合作抗日?
:confused::confused:$Ci8F9Yn+EVT q
1d.e-~jl`
3[#Pl-})i*?Kc
小弟見識淺薄...有以上問題唔明..8uY,g;c K+y7}
如有錯漏..還請指正
[[i] Last edited by pigcat on 2007-7-9 at 11:00 PM [/i]] 咁齊桓公+抗日都有利害關係姐-.- if you have work in any chinese company more than 2 year, u will find she is right. 國共第一次合作, 兩黨ge原因都係為左自己
中共岩岩喺1921年成立, 要搵人幫佢增加力量...
而國民黨, 當時冇自己軍隊, 人數唔夠, 又冇外國支持, 咁岩中共冇USSR支持, 各有所需, 咁咪合作lo, 不過, 中共加入之後就開始分化國民黨ge內部, 如果唔係就唔會出現「中山艦事件」同「寧漢分裂」, 中共又係咁攪d咩工農運動咁周圍攪野...
最後喺1927年就正式分開...I!u#GU4t#fCH
國共第二次合作...其實係形勢所迫...
當然原因係日本侵華la
而且當時國民黨差d攪掂中共...中共為左保命, 咪想合作而藉此休養生息...(|/o['T`#y m.Gi.T9E
當時蔣介石ge「先安內後攘外」ge政策令大部分中國人不滿, 攪左唔少運動如「一二九運動」呢d反日activities。咁岩「西安事變」發生, 而中共ge「共赴國難宣言」又對國民黨好似幾有利, 咁咪合作lo...
不過...同第一次合作一樣...都係衰收尾...合作都唔係順利R5Q&U \(A.x0|x
因為抗日中...不時出現內鬥, e.g.「新四軍事件」, 差d令關係立即破裂...
基本上國共係表面合作, 裡面係不停咁鬥...v6I(fy6d
y~2HOA
[[i] Last edited by iknow on 2007-7-10 at 12:22 AM [/i]] 我諗o個d人眼中無分內鬥還是外鬥..3D vFwS,Me$lH)v
總之邊到打嬴有最多錢分咪打邊到lor...
你試下而家話每打死一個鬼佬/台灣佬分1萬丫 ,
大把人做殺手 !!!! 中國人中意先內鬥後外鬥\'nW@bcC"uF"pk
2LzBZ2BM!ep
外鬥只因 內鬥已無對手而侵略他國 或 被他國侵略 [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-7-9 10:57 PM:
上次見到咁多巴打都話好好睇7JmtjD2S
今次特... [/quote]$?:B z o'c+_
我反而覺得e集好左好多
尤其講中國人點解無商業誠信果part
至於其他 , 真係要睇咩覺度出發/F1NP&`U+GU
我本身修歷史 , 知中國不傾向外擴張
係因為佢係個農業王權 , 根本無西方既貿易概念ZxLc"H&rpq
因為咁 , 佢先無向外擴張的動機'v]!t5f"?~l-Vxz2R
可以說中國不傾向外擴張是獨立的一件事
和好唔好內戰無關 [quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2007-7-10 13:22:6Z.\i$]&@
7? Gb)vXNv5b3rG
我反而覺得e集好左好多
尤其講中國... [/quote]
0c*Uz^z;O&a"wEH
:sleep::sleep::sleep:(QM#Ylz2Pt,A/Y"w
甘生 番左hk啦;) [quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2007-7-10 12:15 AM:2P8InwUR
國共第一次合作, 兩黨ge原因都係為左... [/quote]
你正正說明左..要「鬥」邊個...係基於唔同陣營ge利益出發#ggxn%i4`W
而非因為中國人中意「內鬥」所以內鬥.... [quote]Originally posted by [i]shadow[/i] at 2007-7-9 11:54 PM:
if you have work in any chinese company more than 2 year, u will find she is right. [/quote]4h.\ Wz$q$|"y,`,Q9[-I
閣下何以以此斷言?m~0oY;LV
不過我認同
我覺得我果句會更perfect'KI P2d+@)~y |
if you have worked in any compnay more than 2 months, you will find people like fight against each other in the same office. [quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2007-7-10 01:22 PM:
我反而覺得e集好左好多+tb:kxm
尤其講中國... [/quote]
我冇睇晒....
可唔可以講下點解中國人businessman冇誠信?
我以前都有讀his
但到u冇揀...(讀左咁多年唔想再讀..-_-")
你講果d...中化有提到..反而his冇:D [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-7-10 06:31 PM:xe8bfp'D Z]
,M I3m&J@'R-Qey
我冇睇晒....A3Q$D&Q r;J}
可唔可以講下點解中... [/quote]\#PF#K `B
因為文革時 , 唔講大話會無命 , 結果人人講大話
到改革開放 , 出現私營機構 , 這種本事就運用在商業上了~~ [quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2007-7-10 08:48 PM:
因為文革時 , 唔講大話會無命 , 結果人人講大話#`V@E7zD4z
到改革開放 , 出現私營機構 , 這種本事就運用在商業上了~~ [/quote]
咁都得...
唔係好信:naughty::naughty: [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-7-10 09:06 PM:
S#^a-X |?8[
咁都得...
唔係好信:naughty::naughty: [/quote]oV7wlTwp\S_
基本上中國人的人格 , 是由明代極化開始敗壞的
這不可不信~~ [quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2007-7-10 09:09 PM:I x[2i;MwTA
6y`-GxFQ7L
基本上中國人的人格 , 是由明代極化開始敗壞的+N,C@4KB8h/YWR
這不可不信~~ [/quote]
b$h)t@f3G D:M6xK
你本人果真為敗壞人格的表表者:agree::agree::agree: [quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-7-10 11:30 PM: