娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2007-7-9 10:57 PM

今集大國崛起...

上次見到咁多巴打都話好好睇
r#GNgH7^L*C 今次特登睇下
kZv8v&p*v^&m:} 但岩岩見到肉彈姨姨講果d野..真係...9QG8V(m2v y
岩晒一d睇起中國ge中國人口味...
5~el sB0bLg 佢舉左好多例好話中國人好意心內鬥...q u^Lg3P$hia
表面上好似好岩...5P"G,I%Z V&I
但...我覺得事實唔係咁..Cx7^,z7L [n
佢舉d例子...+t0L(@M,JuZ
根本都係擾亂視聽6_Z9\U G7x
佢d例子根本唔可以證明中國人中意內鬥j?%Pe%y"N$zF
只可以證明果d勢力領袖為自己最大利益而角力..
&O7h$D]/w7A/[,p0O 好似佢舉蔣介石唔想理收回香港ge事為例7L4{BLM8O6`@ m
設身處地...如果你係蔣介石....係果個關頭..你會花時間係一個南方小島身上???
9w Td.vm9Hn2b(C :j!hM(n D%M5K%s
又好似春秋戰國果時... J/C4qTi$O4N
諸侯唔係攻打其他對佢有威脅ge諸侯..p,BkNgVg(L9{ E
唔通無端端走去打外族?
5Y!aG*Z&R(w7j8udl 再者...當時諸侯都曾經合作對抗外族!!!
xGs&VU8QuD H5Z^P4O3j
內鬥出現係因為當局者認為內部有人對佢有威脅先進行E4Yf%jb
無端端唔會出現-u7Z^/a6],p1Cu1X
呢個完全係基於利害關係ge考慮
Z-gdj%n4T T,Z 呢d唔關中唔中國人事...
q{~dj iA-G 以呢d唔正確ge例子去話中國人好中意內鬥...p`JY&F d&E
好誤導K@VB+i~ M&^'x4{
但就好符合一d...完全睇唔起中國人ge人口味f3P7foK2wbhjO
Kv?] {%yo
我想問...
;t,cy)o_P5y)n 如果中國人真係咁中意內鬥..
'~!rCEFjg/h 點解齊桓公同晉文公會先後帶領諸侯共抗外族?
K2ZC&sO 點解國共會有第二次合作抗日?
DJd-MNVPR :confused::confused:$C i8F9Yn+EVT q
1d.e-~jl`
3[#Pl-})i*?Kc

`})UXR!pl? 小弟見識淺薄...有以上問題唔明..8uY,g;cK+y7}
如有錯漏..還請指正
4RUV)W}@(T Q8vm
J jc(yO,CVx#_ [[i] Last edited by pigcat on 2007-7-9 at 11:00 PM [/i]]

Horus31 發表於 2007-7-9 11:53 PM

咁齊桓公+抗日都有利害關係姐-.-

shadow 發表於 2007-7-9 11:54 PM

if you have work in any chinese company more than 2 year, u will find she is right.

iknow 發表於 2007-7-10 12:15 AM

國共第一次合作, 兩黨ge原因都係為左自己
$q?R+]Qc]|p[ 中共岩岩喺1921年成立, 要搵人幫佢增加力量...
%\#TsZ@u6Sm^d 而國民黨, 當時冇自己軍隊, 人數唔夠, 又冇外國支持, 咁岩中共冇USSR支持, 各有所需, 咁咪合作lo, 不過, 中共加入之後就開始分化國民黨ge內部, 如果唔係就唔會出現「中山艦事件」同「寧漢分裂」, 中共又係咁攪d咩工農運動咁周圍攪野...
aH-Lg{GH*Z!nK2U 最後喺1927年就正式分開...I!u#GU4t#fCH

J}IK B7Lr#Q*G 國共第二次合作...其實係形勢所迫...
dP?m6s8FIWj 當然原因係日本侵華la
&H Yx u T'G ~#M 而且當時國民黨差d攪掂中共...中共為左保命, 咪想合作而藉此休養生息...(|/o['T`#y m.Gi.T9E
當時蔣介石ge「先安內後攘外」ge政策令大部分中國人不滿, 攪左唔少運動如「一二九運動」呢d反日activities。咁岩「西安事變」發生, 而中共ge「共赴國難宣言」又對國民黨好似幾有利, 咁咪合作lo...
#{6b3b.~.} 不過...同第一次合作一樣...都係衰收尾...合作都唔係順利R5Q&U \(A.x0| x
因為抗日中...不時出現內鬥, e.g.「新四軍事件」, 差d令關係立即破裂...
TCK3V/I d2@ 基本上國共係表面合作, 裡面係不停咁鬥...v6I(fy6d
y~2HOA
[[i] Last edited by iknow on 2007-7-10 at 12:22 AM [/i]]

雷鳴仁 發表於 2007-7-10 12:19 AM

我諗o個d人眼中無分內鬥還是外鬥..3D vFw S,Me$lH)v
總之邊到打嬴有最多錢分咪打邊到lor...
}4X'NVc Nw 你試下而家話每打死一個鬼佬/台灣佬分1萬丫 ,
(P1e W1zm'c0YO 大把人做殺手 !!!!

chicken 發表於 2007-7-10 11:09 AM

中國人中意先內鬥後外鬥\'nW@bcC"uF"pk
2LzBZ2BM!ep
外鬥只因 內鬥已無對手而侵略他國 或 被他國侵略

e_e 發表於 2007-7-10 01:22 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-7-9 10:57 PM:
PJr Lx$k 上次見到咁多巴打都話好好睇7JmtjD2S
今次特... [/quote]$?:B z o'c+_
我反而覺得e集好左好多
Fz;H ThyULt 尤其講中國人點解無商業誠信果part
zu|C&T*f)a V"t$s2C 至於其他 , 真係要睇咩覺度出發/F1NP&`U+GU

-D)p f cN 我本身修歷史 , 知中國不傾向外擴張
_3a*gn'd 係因為佢係個農業王權 , 根本無西方既貿易概念ZxLc"H&rpq
因為咁 , 佢先無向外擴張的動機'v]!t5f"?~l-Vxz2R
可以說中國不傾向外擴張是獨立的一件事
A E+j]K]$PM 和好唔好內戰無關

head 發表於 2007-7-10 03:09 PM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2007-7-10 13:22:6Z.\i$]&@
7? Gb)vX Nv5b3rG
我反而覺得e集好左好多
7pU Rm/eg,O 尤其講中國... [/quote]
Df(D~^ U 0c*Uz^z;O&a"wEH
:sleep::sleep::sleep:(QM#Ylz2Pt,A/Y"w
甘生 番左hk啦;)

pigcat 發表於 2007-7-10 06:26 PM

[quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2007-7-10 12:15 AM:2P8I nwUR
國共第一次合作, 兩黨ge原因都係為左... [/quote]
[0F Ksk&N 你正正說明左..要「鬥」邊個...係基於唔同陣營ge利益出發#ggxn%i4`W
而非因為中國人中意「內鬥」所以內鬥....

pigcat 發表於 2007-7-10 06:29 PM

[quote]Originally posted by [i]shadow[/i] at 2007-7-9 11:54 PM:
+n_bs&MC if you have work in any chinese company more than 2 year, u will find she is right. [/quote]4h.\W z$q$|"y,`,Q9[-I
閣下何以以此斷言?m~0oY;LV
不過我認同
Y1B6W%RA4s6O 我覺得我果句會更perfect'KIP2d+@)~y |
if you have worked in any compnay more than 2 months, you will find people like fight against each other in the same office.

pigcat 發表於 2007-7-10 06:31 PM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2007-7-10 01:22 PM:
U0Egl)c3h WD/G
%cg`6h,NA)R7`9bu 我反而覺得e集好左好多+tb:kxm
尤其講中國... [/quote]
u4U7K'mddA0U 我冇睇晒....
L~7S:JY6H{ 可唔可以講下點解中國人businessman冇誠信?
YX)c+IM)e.P:G+G
TdsNd0e1|t ^ tJ[t2e 我以前都有讀his
6r(R,G6q+| l z 但到u冇揀...(讀左咁多年唔想再讀..-_-")
`1|[LKTgb 你講果d...中化有提到..反而his冇:D

e_e 發表於 2007-7-10 08:48 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-7-10 06:31 PM:xe8bfp'DZ]
,M I3m&J@'R-Qey
我冇睇晒....A3Q$D&Q r;J}
可唔可以講下點解中... [/quote]\#PF#K `B
因為文革時 , 唔講大話會無命 , 結果人人講大話
$N F"~h*t 到改革開放 , 出現私營機構 , 這種本事就運用在商業上了~~

pigcat 發表於 2007-7-10 09:06 PM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2007-7-10 08:48 PM:
vJ9uJ-RKhc.P
/e9bbif9l)Zo`1] Z 因為文革時 , 唔講大話會無命 , 結果人人講大話#`V@E7zD4z
到改革開放 , 出現私營機構 , 這種本事就運用在商業上了~~ [/quote]
u!\%J@.?:X 咁都得...
-r6_y K5B8| 唔係好信:naughty::naughty:

e_e 發表於 2007-7-10 09:09 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-7-10 09:06 PM:
D(~)UZJ,X+{k S#^a-X |?8[
咁都得...
U*M3T#^kQ+V 唔係好信:naughty::naughty: [/quote]oV7wlTwp\S_
基本上中國人的人格 , 是由明代極化開始敗壞的
.aI:IID4`1g 這不可不信~~

playbr2 發表於 2007-7-10 11:30 PM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2007-7-10 09:09 PM:I x[2i;MwTA
6y `-GxFQ7L
基本上中國人的人格 , 是由明代極化開始敗壞的+N,C@4KB8h/YWR
這不可不信~~ [/quote]
+\ [2g[Gzg)zZM b$h)t@f3GD:M6xK
你本人果真為敗壞人格的表表者:agree::agree::agree:

e_e 發表於 2007-7-10 11:33 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-7-10 11:30 PM:
l%ge{}_C
9EAnT7F/j+J(o
hT;| \ l 你本人果真為敗壞人格的表表者:agree::agree::agree: [/quote]'X5b.J`v.b Wh
:agree: p5r.hv&T I%\%H
我係台灣派既特務 , 專敗壞香港人人格~~
h-Z)q6V2@%~9O`-D :dev::dev::dev::dev::dev:

playbr2 發表於 2007-7-11 12:16 AM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2007-7-10 11:33 PM:
*y;jz;iFk;V Di
s$cNi FWB"nM#@ k :agree:
8^x&b\6qpsR/? 我係台灣派既特務 , 專敗壞香港人人格~~,xs$M-dGu
:dev::dev::dev::dev::dev: [/quote]
7FM0w{:rn
G Dh^ ]9K O 好明顯你就吾係台灣派既特務 , ed咁重要既野都爆出黎"k;h7fGu4o

4^*pu%K-[m 反而你一定係邪教信徒:agree::agree::agree:

poon123 發表於 2007-7-11 09:08 PM

哎.....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.