娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Goodyeung 發表於 2007-7-10 11:17 AM

點先播到i-cable個網d節目

佢個到d節目重溫/新聞重溫"{xa{ TIz oy
(r R l+Ji!Gc1o
我用window media player黎播, 彈左個要dl 元件先播到
&`f7JZN }T _J{T!C
但之後又話dl唔到d元件
su%N"I2b&No)g-Cfr
%m&WKL%D4\)L%NY 有冇咩程式可以播到?

autod 發表於 2007-7-10 12:37 PM

POST去電腦區好似好D?
bm*Y)p b IU2F _ 同埋可以SEARCH下電腦區舊POST:good:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.