打牌問題.....
打牌問題.....如果3番起糊....
3番 $8yr?8R k7T4F y
4番 ?
5番 ?5T d }PQ5?G~Jx
6番 ?
7番 ?Z7GCb{$f4m%BY
8番 ?
9番 ?;}lmt+d$H!E T#Q
10番 ?
點計架 16,32,64,128,256,512,1024? 假設你係講緊廣東牌...
3番8蚊就當係五一計法D XlV1G @M}
S/WN"S{'[D;Sv
[b]辣辣上:[/b]{-z7R8K8Jt&s#C-p
3番 8.E o z9N ur4Z
4番 16
5番 32
6番 64-s0}R D9D+h$Z9Ql+e9~
7番 1284_ jtQ)Y5T
8番 256
9番 512Q)N"Z PVWG qy
10番 1024eHN.v5@ z)Y l5c
[color=blue]4番以上,不斷x2[/color]
[b]半辣上:[/b]
3番 8
4番 16
5番 24
6番 32r1h\6j8G
7番 48
8番 64a*m1p@k:D
9番 96
10番 1283Z7cb+Sc5o8bl
[color=blue]4番以上,
5番=4番x1.5,6番=4番x2
7番=6番x1.5,8番=6番x2[/color]O(y.aN0}Z
6Q2tyT U@ i sO
[[i] Last edited by autod on 2007-7-12 at 06:34 PM [/i]] Thank you very clear! 但係你去到麻雀館又唔同計法嫁.
果到無人打番..只計食糊.~!|ZDr*`!UA!})i'c
50/100....莊食平糊 , 比$200 . 閒食平糊 莊比$200 , 閒比$100
莊食雞糊比$100 , 閒食雞糊 , 莊比$100 .閒比$50 [quote]Originally posted by [i]mcsimon0574[/i] at 2007-7-12 20:07:(c C+|;sN3If
但係你去到麻雀館又唔同計法嫁.
果到... [/quote]+P,Q `aar:^ {3tD
9rF+[%b4k1Qw2FQ4[
你成日去刮竹架:clap::clap: 成日聽人講打2,5雞 & 1,2蚊, 即係咩意思?? [quote]Originally posted by [i]samsam24[/i] at 2007-7-13 02:31:o {_2Xm3?uI
成日聽人講打2,5雞 & 1,2蚊, 即係咩意思?? [/quote]
同上面嘅師兄計法一樣
zb@'C.|;v
二五雞 四番 8 之後都係x2如此類推6]9qD*tM$s:^'u
"M;Q0S:WUAAS
五一 四番 16 之後都係x2如此類推
一二蚊 四番 32 之後都係x2如此類推
0@S.]8LgO G
咁睇你打幾大啦 小二五就 8 蚊 大就 80 蚊咁啦(五一同一二蚊同係咁計)
好多人唔明咩叫爆棚 , 雙辣 ,三辣
其實 四番就係叫 爆棚 五番 就叫雙辣 六番叫三辣
2s5hu9c+Z$]
問我點解就唔知啦 因為係咁囉 :D:D:D
頁:
[1]