娛樂滿紛 26FUN's Archiver

優玲 發表於 2007-7-12 07:57 PM

拍拖去處

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

chong2002 發表於 2007-7-12 09:10 PM

我有時都諗到頭痛...9G/sShc
支持依個post%!!

Raul 發表於 2007-7-12 09:43 PM

This is one of my problem too....anyone have great idea on this ?

極樂 發表於 2007-7-12 09:53 PM

如果住得近hk仔, 我覺得買張海洋公園全年通行証幾好......c$hz'e Ar
得閒去海洋公園行下, 坐下......睇下d小朋友玩~~
3L7D(J'su H W 感覺都幾好..........
.\)[C%f h)o$h0@M
9F;Zb yK.~M 三次已經回本, 而且有時可以一大班人去........yCNc `/t8msf
感覺又唔同d~~

ohnaf 發表於 2007-7-12 11:02 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2007-7-12 09:53 PM:
K@'uh+~:E\ 如果住得近hk仔, 我覺得買張海洋公園... [/quote]/T8H`t8sE$@

3W wZG0Z%v P 唉~~我女朋友去lee度又話貴去o個度又話夜=0="
-W!]XEV6{ cEP ig(r C/^9YJ
去海洋公園=0="又唔夠謄玩{pu;}g"]
q `8LKfT%~)q
不如去屋企陪女朋友煮飯仔啦=0=" uSBL;tt3X$G
&_Ai(n1]SNQ g
煮下野食都幾過癮, 感情都好d

@娛樂滿紛 發表於 2007-7-12 11:51 PM

越老土的地方越好啊. . . 吾洗下下都咁有新意 wo.

wongjoshk 發表於 2007-7-12 11:59 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2007-7-12 09:53 PM:
Jv#`-V d_1N 如果住得近hk仔, 我覺得買張海洋公園... [/quote]
M,uAz |e;Y k"~
uboI,L s$JT/f
|CY(ngf+P/k;f`:i 海洋公園都唔錯$Pic[)xw1o
%yA3Z6h9]o i8iL
比我會去濕地公園,年票都係一百,好抵!US,^.A:w,Hm x
果到好舒服,有花有鳥,靜靜地散下步,又可以影相8tP(f!~2`J| f/X$B
影下女朋友仔,或者打雀都得!
A _ts,vh*r3vU:jw 重有呀,果到間大家樂係比D水包住,好似係水中間咁/ floating on the water :good::good:%NGWm O(}

Z|?{'U3PvN7\ 7{Ss8K[0m
P.S. 那裡近屏山,有聚星樓同埋D祠堂睇下:D:DQUfk6ZE ^6B
(可以跟條Heritage Trail行,唔錯家)

ohnaf 發表於 2007-7-13 06:49 AM

[quote]Originally posted by [i]wongjoshk[/i] at 2007-7-12 11:59 PM:c2^I/vo
1j]*Z zjp b

-s;` G~D2C`5Q X!v7Gwd X6GIQ2\r
海洋公園都唔錯l,]|5L8ik|
@C9c;[+A6kYj Q
比我會去濕... [/quote]
Fb5v+N6Z8b+Qst
0j,i2[%c;`yNQHv$`9XF 去濕地記得帶蚊怕水~~因為到時有幾多 "不明飛行物體"
3m;m*lpj j%HE
7S"g6q(L` 仲有戴帽=0=超曬

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.