凌霄閣
有朋友話 觀 景 台計劃8月收費入場...... e_@"J k L3DxX如果係就慘.. [quote]Originally posted by [i]iceman2[/i] at 2007-7-14 12:16 PM:0h$GHyH
有朋友話 觀 景 台計劃8月收費入場......F YI0L*u-bo8oA
如果係就慘.. [/quote]&Z+bJLV"c-^
凌霄閣 觀景台要收$$$睇...
噤不如到隔離既山頂廣場睇...!!$w,x/Pzv8Wk*k]
:) 收幾錢呀???
頁:
[1]