娛樂滿紛 26FUN's Archiver

淫龍大俠 發表於 2007-7-14 08:25 PM

見到女同事冇拉褲鏈 你會唔會提佢

:D:D:D,O8F~(`+s&qW

:if&T$I,a%cb 今日見到個女同事唔記得拉返(un(T;t+|Q-u{O z
A|7l)l8n0x(I
走左底褲出來

米多人不怪 發表於 2007-7-14 08:29 PM

唔會:dev:

msv 發表於 2007-7-14 08:43 PM

會拉佢埋一邊講.......
!TU*@ak&I)ZtGp 我試過去食店...個女事應都冇拉...之後佢埋泥寫野同佢暗示-.-

head 發表於 2007-7-14 08:54 PM

自己睇到夠:redface: 先同佢講:dev:

自由神 發表於 2007-7-14 08:59 PM

點解唔講:confused:
#F.tx4ZQ6SlF
#d{$p$u!}Qb 唔係做人做到咁衰呀:haha:

極樂 發表於 2007-7-14 09:12 PM

嘩..............
r1I V/y/J3q5Cx 呢條問題果然考起....F/s8`j F~DxT

ysp-?s0T[7S/yj f 身為女性.......
$ZCz,mu(H,s-e 如果你係女仔提返女仔咁都好d喎!!.NAJ!P,p/@E kO
,_+E{)R!w1Utk'J2a
如果有個男同事走黎同我講: 你無拉褲鏈.......B2s-[?B!U4o8Dvo [M
嘩~~~~~~真係尷尬死丫!!0SugKN#f'@h
Ie+w:H3PK"{"H]0k'e
我真係寧願自已發現, 自己厄自已話無人見到.....
Wf&gN!Hb 我諗我個心會好過d~~
5O,^"YgPL)x$`8Zi 如果唔係, 我真係會記成世丫!!
MHA(~'N9X 從此見到呢位男同事, 就諗起當日既瘀野!!:haha:

autod 發表於 2007-7-14 09:15 PM

唔熟就算,熟既話會提水.....&BP?3z*X9zY
上面走光都會提水:dev:

chicken 發表於 2007-7-14 09:30 PM

If I don't dislike her -  會

BuffaloK 發表於 2007-7-14 09:35 PM

睇下靚唔靚先 靚就睇完先提佢=]

艾力克 發表於 2007-7-14 09:39 PM

[quote]Originally posted by [i]BuffaloK[/i] at 2007-7-14 09:35 PM: Y;zm f5HoEO2[P,k
睇下靚唔靚先 靚就睇完先提佢=] [/quote]2BC.O0a7` jeq
點叫睇完? :confused:

autod 發表於 2007-7-14 09:41 PM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2007-7-14 09:39 PM:
'L)N/{*U"N3`+h[)n r!C[l*D A-kW
點叫睇完? :confused: [/quote]#R Yri+Ws s9i
照計就冇得完既:dev::dev::dev::dev:

艾力克 發表於 2007-7-14 09:43 PM

女同事即係識得啦, 識o既一定會提
K&?e5X0n 熟o既話就直接講
4^{,fh _){ 唔熟o既話就提下佢但唔好令佢embarrass :)
Q` ~{*s L0c2l4u
ZP;@$rpd 唔識o既冇拉袋o個d鏈我就會提o既 :haha: SS$PZjDo+}%G*_

UEnW,}M:MoV 其實識o既話點會唔提架?
-oy6k}lP 你諗下如果你係男仔, 唔記得拉褲鏈, d fd睇倒唔同你講, 等你俾其他fd笑完先話你知, 你會點? :confused:0? XwL1di9sN;F+z

l4I`3e l6h,{$hp 而且同女同事講完仲有機會因為咁而識左佢 :win::win:

autod 發表於 2007-7-14 09:45 PM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2007-7-14 09:43 PM:DZu&Fc8m0zV
而且同女同事講完仲有機會因為咁而識左佢 [/quote]
q gwF-j+C-Jm2]
G*aa.E"F.I|)_ 亦有可能你令佢更加尷尬就恨你一世:dev:

艾力克 發表於 2007-7-14 09:47 PM

[quote]Originally posted by [i]autod[/i] at 2007-7-14 09:45 PM:
N-Sl/axo3L 7To W P{
4|DfA5A?s`:` E
亦有可能你令佢更加尷尬就恨你一世:dev: [/quote]
$m#BPPU!i$h\h ` 日日俾人諗住都幾好 :P:P

藍熊 發表於 2007-7-14 10:06 PM

我就多數唔提睇番夠本, 因為提的話肯定好心著雷劈.

kinnex2000 發表於 2007-7-14 10:16 PM

咁應該點樣講??
3q/Xmc_L"A 直接講你冇拉褲鏈?? g{*]1J2~9Z d
請問點講人地先冇咁尷尬??

playbr2 發表於 2007-7-15 12:15 AM

會馬上找機會(一對一)提醒佢
$L*D1r.Bz4y 尷尬e回事, 反而係佢愈遲知愈尷尬....
k:d~scQm 己所不欲, 勿施於人..... 比著係你冇拉褲鏈 , 你都想盡早有人提醒你啦:)

sazabi75 發表於 2007-7-15 01:35 AM

我自己唔會同佢講..但係會經第三者(女仕)同佢講..始終男同女講會尷尬..

DH 發表於 2007-7-15 01:55 AM

[quote]Originally posted by [i]autod[/i] at 2007-7-14 09:15 PM:
%kz/\[3g 唔熟就算,熟既話會提水.....
:ot1\j,@Syibx 上面走光都會提水:dev: [/quote]
aCLF9`d#w*c same here 熟既話會提水

阿感 發表於 2007-7-15 01:59 AM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at  09:47 PM:
k&V'L;M4eM K H]9s]3q,u0_1r
日日俾人諗住都幾好 :P:P [/quote]
P8j({wK!Y 咁不如行去佢身邊,然後大大聲咁講:/s"bN ~!Jc x
|#_mU1X
[size=6][color=Red]你未拉褲鏈呀[/color][/size]:dev:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.