娛樂滿紛 26FUN's Archiver

QuiGonJinn 發表於 2007-7-15 02:58 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

qqwqqwqqw1 發表於 2007-7-15 06:01 AM

1.幫佢拉:drool:
(Q r/z%u` l7m 2.比佢見到你無拉褲鏈:lol:
{b&zPWP6i 3.係佢面前拉自己褲鏈:naughty:

大優勢 發表於 2007-7-15 12:14 PM

唔提~~~~~~睇到收工
M,F]$I1@7v#d
4b oC[S"i!{ .4@PnL&]d
.
PCuqk6g .
q|MP,r"pX .
i:}$\Ta
+K[o2Rs"l.{N;y5K .
/F7W v }X%m .
6N\(A)n@Y .
dzxnhq3XU6q .
5JAk ^:qw D .
t{{0HkR .
8v g [cl#MY e .
@v T)o0r o"QW{ .
t9l ~X"^$e C8e_
Y:Gq yRa .%{"f6sL/M,Yb"x$e{~ x
. xowh5M.c3})B jIu
.
+Z9[.v fRo%~;{ 重要一齊落D

loklok117 發表於 2007-7-15 05:58 PM

睇夠LA,影左相,拍買MOVIE後 Eyp ^FI-d
話比其他男同事知後3O:ro ?d9Ru
自然有人同佢講:D

038886 發表於 2007-7-15 08:52 PM

識梗係提啦=.="

038886 發表於 2007-7-15 08:52 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2007-7-15 05:58 PM:'~}]8]tod
睇夠LA,影左相,拍買MOVIE後
:B8{5`%u&hb9b 話比其他男同事知後
WB@^7K 自然有人同佢講:D [/quote]\5GS7Zf
你都ok好人嫁喎=.=

loklok117 發表於 2007-7-16 10:50 PM

[quote]Originally posted by [i]038886[/i] at 2007-7-15 20:52:*Q#X\)|0]6b

3|!cz"C8S Q6y 你都ok好人嫁喎=.= [/quote]
jW*de8EW P F@1Xc
哈哈:D講笑炸
_t.i0K"x9?_ 最好既方法係話比佢附近既女同事知
!P^H@!h&q 等女性去提佢走光無咁尷尬:kicking:

wer 發表於 2007-7-19 10:04 AM

行到她身邊,跟住小聲同她說:妳未拉褲鏈呀

mhkk 發表於 2007-7-19 10:19 AM

[quote]Originally posted by [i]淫龍大俠[/i] at 2007-7-14 08:25 PM:
_4q I8C7S%w7MXs3} :D:D:D
K A/p9oQy
RP7Os^[ 今日見到個女同事唔記得拉返kmMtYr`c'[]

N,t,xw6u e*R 走左底褲出來 [/quote]
9CN/g3RZo 睇你個朵就知你唔會提佢個隻啦:dev:D!Y3tz5as
昅唔少啦:naughty:9Nh-|D;R r
係到問:haha:xl7}+F ~V&Yd#J
你都係想有人應同你既做法遮:naughty:
&WxQ&uHIl#? 咁我都會:eek:昅飽:eek:先講羅:cheers::qHg9s$LX hC
W1C}[!?
[[i] Last edited by mhkk on 2007-7-19 at 10:22 AM [/i]]

buddhistwan 發表於 2007-7-19 02:07 PM

我會叫同佢熟d既女同事去提一提佢
@tZ4f{ 然後扮自己咩都睇唔到 咩事都唔知

男生圍 發表於 2007-7-19 05:35 PM

我就可能唔提
Kb}9tJ1a$Q'j.\#y 男仔同女仔講會好尷尬
?+~*KEqO@7g [;V2},A#E 遲d一定有女仔發現同佢講
8o0ZeV4pI)T'i 我就當冇事發生過"H*w|H3D z L&sx,h
咩都唔知

yuzhiliang111 發表於 2007-7-19 08:27 PM

睇到盡先 然后帮佢提返條鏈 :clap:

hubingandtvb 發表於 2007-7-20 11:45 AM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-7-14 08:59 PM:
t v,y8}5|y7w3qv 點解唔講:confused:k:]m/qQ
z0P#~3j4g'| C'_6n
唔係做人做到咁衰呀:haha: [/quote]OY G!{we,y5T
:agree: 無論性別男女 見到都應該對佢講啦,基本道德嘛:)

fabric 發表於 2007-7-20 02:21 PM

當然講啦, 還要和她講: 妳今日的紅色底底很艷麗呀...:noway:

benq 發表於 2007-7-24 11:25 AM

更係提喇, 呢個係提升關係既好機會%cp's.e1[a9zN
前題, 佢唔可以係豬排....類似豬排既物體都唔得...+|$^L7f j b%[3H
"Z4r ^5x.B]P
A#E\t2Py&i"Y4_
[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-7-15 01:59 AM:
DC/_+^-r1CpOc
:\tg Am y 咁不如行去佢身邊,然後大大聲咁講:rWC.efz)YjF
5X|0Td%?O ]1N*f
[size=6][color=Red]你未拉褲鏈呀[/color][/size]:dev: [/quote]E3l;Jf){C s

{8` A6K |s"S^ 咁你就真係玩完, 哈哈

loklok117 發表於 2007-7-26 07:45 PM

[quote]Originally posted by [i]fabric[/i] at 2007-7-20 14:21:+?e O:V&{`
當然講啦, 還要和她講: 妳今日的紅色底底很艷麗呀...:noway: [/quote]5B)S#Bens
.Cm6`#B+y\7D
真係?;^Q5Gf]T@tei
你講完之後面上果兩個掌印重艷麗ar:haha:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.