娛樂滿紛 26FUN's Archiver

淫龍大俠 發表於 2007-7-14 08:25 PM

見到女同事冇拉褲鏈 你會唔會提佢

:D:D:D
Rm-uJ4` )J$O8k2mr/m{"@
今日見到個女同事唔記得拉返c!mt,};e,a

d{,Jj%WB0P%ko 走左底褲出來

米多人不怪 發表於 2007-7-14 08:29 PM

唔會:dev:

msv 發表於 2007-7-14 08:43 PM

會拉佢埋一邊講.......
TE4NG-N.\ 我試過去食店...個女事應都冇拉...之後佢埋泥寫野同佢暗示-.-

head 發表於 2007-7-14 08:54 PM

自己睇到夠:redface: 先同佢講:dev:

自由神 發表於 2007-7-14 08:59 PM

點解唔講:confused:X;E-~1M+N\;w6{

%^m#Pm-P'}#|h 唔係做人做到咁衰呀:haha:

極樂 發表於 2007-7-14 09:12 PM

嘩..............
6iNu*hk!j(q3s^ 呢條問題果然考起....:lqe$R-vM W9b W
7])r(p/Wj${_Ct
身為女性.......
4m} Q!r,}'G 如果你係女仔提返女仔咁都好d喎!!
#jl'V5[9fc3g1b4R
MSD [+g%NFT X'GF 如果有個男同事走黎同我講: 你無拉褲鏈.......!\)DPP-IB
嘩~~~~~~真係尷尬死丫!!'r*S+i"k r
.zo G k&N ~^
我真係寧願自已發現, 自己厄自已話無人見到.....Q"y` Y3[6Z
我諗我個心會好過d~~
J9a ` W%^)n 如果唔係, 我真係會記成世丫!!
!_D\"A YiKu0M 從此見到呢位男同事, 就諗起當日既瘀野!!:haha:

autod 發表於 2007-7-14 09:15 PM

唔熟就算,熟既話會提水....."i{#kfA4e F(zA
上面走光都會提水:dev:

chicken 發表於 2007-7-14 09:30 PM

If I don't dislike her -  會

BuffaloK 發表於 2007-7-14 09:35 PM

睇下靚唔靚先 靚就睇完先提佢=]

艾力克 發表於 2007-7-14 09:39 PM

[quote]Originally posted by [i]BuffaloK[/i] at 2007-7-14 09:35 PM:s2I$N+m&{
睇下靚唔靚先 靚就睇完先提佢=] [/quote]&I8X p l O
點叫睇完? :confused:

autod 發表於 2007-7-14 09:41 PM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2007-7-14 09:39 PM:
(EK}:N#t^4z
mB7C!?v&M 點叫睇完? :confused: [/quote]
a"ffA-O;O 照計就冇得完既:dev::dev::dev::dev:

艾力克 發表於 2007-7-14 09:43 PM

女同事即係識得啦, 識o既一定會提
x l jY p,rN 熟o既話就直接講I l1Xm(l2P'Mhf
唔熟o既話就提下佢但唔好令佢embarrass :)
%L-o t,QbB
FVI*K3G3Y4wj 唔識o既冇拉袋o個d鏈我就會提o既 :haha:9x8OjfKn:yKv{

:`L'tq%Z5mCwY 其實識o既話點會唔提架?
{"}8]d1@XU Z G6o ~ 你諗下如果你係男仔, 唔記得拉褲鏈, d fd睇倒唔同你講, 等你俾其他fd笑完先話你知, 你會點? :confused:
r/g5L;`N%kg g dY'p+Z2\%l
而且同女同事講完仲有機會因為咁而識左佢 :win::win:

autod 發表於 2007-7-14 09:45 PM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2007-7-14 09:43 PM:
k1drY3B I.U;p 而且同女同事講完仲有機會因為咁而識左佢 [/quote]
u[$]Z)Y]%[l ]&@"V}+F;S9?&h"T
亦有可能你令佢更加尷尬就恨你一世:dev:

艾力克 發表於 2007-7-14 09:47 PM

[quote]Originally posted by [i]autod[/i] at 2007-7-14 09:45 PM:lY%yK4{|v
,e3`T^5kd
}JeW&S2Ax D
亦有可能你令佢更加尷尬就恨你一世:dev: [/quote] ~A+n b[:J.P'v
日日俾人諗住都幾好 :P:P

藍熊 發表於 2007-7-14 10:06 PM

我就多數唔提睇番夠本, 因為提的話肯定好心著雷劈.

kinnex2000 發表於 2007-7-14 10:16 PM

咁應該點樣講??
;f+`I['X)A"` 直接講你冇拉褲鏈??
s7J^2~zP 請問點講人地先冇咁尷尬??

playbr2 發表於 2007-7-15 12:15 AM

會馬上找機會(一對一)提醒佢[ m4j*dV/c1N6^*V6s
尷尬e回事, 反而係佢愈遲知愈尷尬.... DN5\w0^:{
己所不欲, 勿施於人..... 比著係你冇拉褲鏈 , 你都想盡早有人提醒你啦:)

sazabi75 發表於 2007-7-15 01:35 AM

我自己唔會同佢講..但係會經第三者(女仕)同佢講..始終男同女講會尷尬..

DH 發表於 2007-7-15 01:55 AM

[quote]Originally posted by [i]autod[/i] at 2007-7-14 09:15 PM:s2[8IG;k-cD{
唔熟就算,熟既話會提水.....O\R.X!N,i
上面走光都會提水:dev: [/quote]
\ I&xoT2a same here 熟既話會提水

阿感 發表於 2007-7-15 01:59 AM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at  09:47 PM:
UC]8rQL'{L7_ `0s'[#Eu-fdYl
日日俾人諗住都幾好 :P:P [/quote]
^:J] Z mI` h4z;\r _ 咁不如行去佢身邊,然後大大聲咁講:
f TfZbBx&R V ){#LOIz.`0Bq
[size=6][color=Red]你未拉褲鏈呀[/color][/size]:dev:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.